Znamy laureatów III edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021

Performance Marketing Diamonds CEE to konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jako jedyny międzynarodowy konkurs w Polsce docenienia i pokazuje nie tylko kampanie performance realizowane na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE. Laureatów tegorocznej edycji poznaliśmy 10 czerwca w Kinguin Esports Performance Center w Warszawie. Galę można obejrzeć pod linkiem: https://bit.ly/gala-PMD-2021
Partnerami głównymi konkursu są Apifonica oraz Kinguin Poland.
Przedstawiamy zwycięzców Performance Marketing Diamonds CEE 2021!
💎 Kategoria The most effective paid social media campaign – FormUp
💎 Kategoria The most effective SEM campaign – CCC
💎 Kategoria The most effective affiliate program – SalesTube & Value Media
💎 Kategoria The most effective sales campaign – Bluerank
💎 Kategoria The most effective lead generation campaign – MullenLowe MediaHub & Decathlon
💎 Kategoria The most effective video campaign – CCC
💎 Kategoria The most effective use of influencer marketing in performance – Tradedoubler
💎 Kategoria Performance creativity in crisis – Bluerank
💎 Kategoria The integrated campaign of the year – MullenLowe MediaHub & Decathlon
💎 Kategoria Performance Technology of the Year – Cube Group
💎 Kategoria Performance or/and Affiliate Agency of the Year – Tradedoubler
Organizator postanowił skorzystać z możliwości, które daje mu Regulamin i przyznać wyróżnienie Special award for creative mobile performance dla CCC & Looksoft Advertising oraz wyróżnienie Special award for creative actions in crisis dla Fly.pl
💎Nagrodę GRAND PRIX otrzymał Bluerank💎
MAGAZYN PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS 2021
Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwał audytor – Kancelaria Sowiński i Partnerzy.
Więcej informacji o konkursie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/
Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. 🔷Tym razem opisujemy […]
Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]
Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]
Czytaj więcej