Znamy laureatów III edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021

...

Performance Marketing Diamonds CEE to konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jako jedyny międzynarodowy konkurs w Polsce docenienia i pokazuje nie tylko kampanie performance realizowane na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE. Laureatów tegorocznej edycji poznaliśmy 10 czerwca w Kinguin Esports Performance Center w Warszawie. Galę można obejrzeć pod linkiem: https://bit.ly/gala-PMD-2021
Partnerami głównymi konkursu są Apifonica oraz Kinguin Poland.


Przedstawiamy zwycięzców Performance Marketing Diamonds CEE 2021!


💎 Kategoria The most effective paid social media campaign – FormUp
💎 Kategoria The most effective SEM campaign – CCC
💎
Kategoria The most effective affiliate program – SalesTube & Value Media
💎
Kategoria The most effective sales campaign – Bluerank
💎
Kategoria The most effective lead generation campaign – MullenLowe MediaHub & Decathlon
💎
Kategoria The most effective video campaign – CCC
💎
Kategoria The most effective use of influencer marketing in performance – Tradedoubler
💎
Kategoria Performance creativity in crisis – Bluerank
💎
Kategoria The integrated campaign of the year – MullenLowe MediaHub & Decathlon
💎
Kategoria Performance Technology of the Year – Cube Group
💎
Kategoria Performance or/and Affiliate Agency of the Year – Tradedoubler

Organizator postanowił skorzystać z możliwości, które daje mu Regulamin i przyznać wyróżnienie Special award for creative mobile performance dla CCC & Looksoft Advertising oraz wyróżnienie Special award for creative actions in crisis dla Fly.pl

💎Nagrodę GRAND PRIX otrzymał Bluerank💎

MAGAZYN PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS 2021

Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwał audytor – Kancelaria Sowiński i Partnerzy.

Więcej informacji o konkursie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/ 

Zobacz także:

Izba Gospodarki Elektronicznej z kolejną uczelnią –  Państwową Szkołą Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Izba Gospodarki Elektronicznej z kolejną uczelnią – Państwową Szkołą Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej

W czerwcu br. Izba Gospodarki Elektronicznej weszła we współpracę z Państwową Szkołą Wyższą w Białej Podlaskiej, w […]

Czytaj więcej
Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”
Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”

Sprzedaż on-line w Rosji odnotowała dynamiczny rozwój, ponieważ pandemia zmusiła rodzime firmy do wejścia w świat internetu. […]

Czytaj więcej
Jak dzisiaj budować spójną markę osobistą w przestrzeni online?
Jak dzisiaj budować spójną markę osobistą w przestrzeni online?

Jakie działania przynoszą korzyści w obszarze budowania spójnej marki, wyróżniającej się na rynku?  W jakim kierunku ewoluowały […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?