Znamy Laureatów e-Commerce Polska awards 2021

...

Znamy laureatów konkursu e-Commerce Polska awards 2021!

 

Po raz dziewiąty poznaliśmy laureatów prestiżowego konkursu e-Commerce Polska awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Tegoroczna edycja przejdzie do historii konkursu jako rekordowa pod względem zarówno liczby zgłoszeń, jak i najbardziej wyrównanej walki o zwycięstwa. Statuetki trafiły do podmiotów wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi w szczególnym okresie pandemii. Pod względem liczby nagród wieczór z pewnością należał do CCC.eu, które w tym konkursie zdobyło 4 statuetki. Główną nagrodę Best In otrzymało Modivo należące do eobuwie.pl. Z uwagi na wyrównaną walkę e-Izba postanowiła przyznać aż 5 wyróżnień. Audytorem konkursu jest kancelaria Porębski i Wspólnicy. Partnerami konkursu są: Adyen, Allegro, Przelewy24 oraz VTEX.

 

Laureaci zostali ogłoszeni podczas uroczystej Gali, która odbyła się 23 września br. na Mysiej 3 w Warszawie. Podczas kameralnej gali, gdzie spotkali się przedstawiciele największych i najważniejszych podmiotów działających w obszarze e-commerce w Polsce, przyznano nagrody w 23 kategoriach, 5 wyróżnień oraz Best In – nagrodę dla najlepszego z najlepszych. 

 

Tegoroczna edycja konkursu to przede wszystkim pokaz kreatywności, efektywności i innowacyjności działań naszej branży e-commerce podczas pełnego wyzwań roku pandemii. O jakości zgłoszeń świadczy najbardziej wyrównana walka o nagrody w historii konkursu i aż 85 nominacji! – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

 

Ostatnie miesiące, a nawet ostatni rok pokazały, czym tak naprawdę może być e-commerce – podporą, czy wręcz kołem zamachowym całej gospodarki. Trudno sobie dziś wyobrazić jakąkolwiek sprzedaż bez oferty internetowej i to jeden z tych trendów, które się będą jedynie pogłębiać, bo tego właśnie oczekuje konsument. Trafienie w konsumenckie gusta, czy przewidywanie ich to niezmiennie największe wyzwanie w świecie e-commerce, zwłaszcza, gdy kupujący coraz częściej od internetu zaczynają szukanie najlepszych dla siebie ofert. Innowacje i odpowiednie liderowanie tym procesom zyskują tu kluczowe znaczenie, nie tylko w duchu odpowiedzialności za klienta, ale też całe nasze otoczenie – Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro.

Dla każdej z firm, które znalazły się w gronie nominowanych do e-Commerce Polska Awards 2021, także dla serwisu Przelewy24, fakt ten jest dużym wyróżnieniem. To jeden z najważniejszych konkursów w branży. Ostatnie miesiące były w e-commerce bardzo intensywne, ze względu na wzrost liczby klientów i transakcji  Aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby zmieniającego się rynku, firmy działające w branży internetowej sprzedaży wprowadziły wiele innowacyjnych rozwiązań. Rekordowa liczba zgłoszeń w tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards najlepiej świadczy o tym, jak przełomowy był ten rok – mówi Jacek Kinecki, CCO Przelewy24.

Okres pandemii pokazuje jak ważną częścią gospodarki jest e-commerce, ale jest to także moment sprawdzianu z transformacji cyfrowej: nadążaniem za oczekiwaniami klientów, elastycznego działania, zapewnienia wygody i bezpieczeństwa zakupów. e-Commerce Polska awards to konkurs, który z pewnością pozwoli docenić podmioty wprowadzające innowacyjne myślenie, nowe pomysły i rozwiązania, a tym samym ich udział w rozwoju całego rynku – Jakub Czerwiński, VP CEE Adyen.

Patrząc perspektywą dynamiki wprowadzanych zmian i nowych rozwiązań prezentowanych w zgłoszeniach konkursowych, tegoroczna, 9 już edycja konkursu e-Commerce Polska awards to szczególnie budująca i nastrajająca pozytywnie edycja. Budujące jest przede wszystkim to jak kreatywnie i z wykorzystaniem nieszablonowego podejścia do czarnego łabędzia w postaci pandemii coronawirusa, poradziła sobie branża e-commerce. Marki postawiły na budowanie jak najlepszych doświadczeń konsumentów z zakupów online oraz na działania ułatwiające dokonywanie e-zakupów w zgodzie z obowiązującym reżimem sanitarnym. Pandemia stała się katalizatorem wielu zmian, co jednak ważne, marki nie zapomniały także o działaniach CSRowych i wsparciu tych najbardziej potrzebujących. Po raz kolejny zgłaszane w konkursie wnioski i studia przypadku mogą stanowić inspirację i motywację dla innych podmiotów a także wyznaczać standardy podejścia do projektów e-commerceTomasz Sąsiadek, Co-Managing Director Bluerank, VTEX Partner.

 

LAUREACI e-Commerce Polska awards 2021

 

PEŁNA LISTA LAUREATÓW – ZOBACZ

WYRÓŻNIENIA:

TATUUM & Media4U w kat. Best e-Commerce Retailer 

The Lorenz Bahlsen Snack-World w kat. Best e-Commerce B2B

Fly.pl w kat. Breaking the doubts

POLOmarket & Appchance w kat. Best adaptation to new digital reality 

Hebe.pl & Future Mind w kat. Best on mobile

 

Audyt nad przebiegiem konkursu sprawowała Kancelaria Porębski i Wspólnicy.

 

Dziękujemy partnerom głównym tegorocznej edycji 

 

Pełna lista laureatów znajduje się również pod linkiem: https://ecpawards.pl/laureaci/

 

Zobacz także:

Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczyna współpracę z Orlen Paczka
Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczyna współpracę z Orlen Paczka

ORLEN Paczka to nowoczesna, wygodna, solidna i szybka usługa logistyczna. Jako firma o ugruntowanej pozycji na rynku […]

Czytaj więcej
e-Izba startuje ze szkołą dla dzieci i młodzieży
e-Izba startuje ze szkołą dla dzieci i młodzieży

22 września 2022 roku odbyła się inauguracja Szkoły Gospodarki Cyfrowej Junior, nowego projektu edukacyjnego Izby Gospodarki Elektronicznej […]

Czytaj więcej
Spotkanie online Grupy Legislacyjnej e-Izby
Spotkanie online Grupy Legislacyjnej e-Izby

📢Już 4 października o godz. 11:00 odbędzie się spotkanie online Grupy Legislacyjnej, na którym będziemy pracować na […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?