kwiecień 25, 2023
Aktualności

e-Commerce Polska Awards już po raz 11-sty. Komu przyniesie największe laury?

Nominowani w tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards już cieszą się z wejścia do tej elitarnej grupy najlepszych firm handlu elektronicznego w kraju. W tegorocznej edycji przyznano 75 nominacji w 21. kategoriach. Teraz pozostaje czekać na ogłoszenie werdyktu jury, co odbędzie się podczas uroczystej Gali wręczenia nagród 21. września w Crystal Palace w Krakowie.

Konkurs e-Commerce Polska Awards od ponad dekady jest barometrem rozwoju tej części gospodarki elektronicznej w Polsce, którą skutecznie buduje e-handel. W czasie spowolnienia ekonomicznego i ostudzenia nastrojów konsumenckich, e-handel ma się dobrze. I jeśli tu skupia się uwaga konsumentów i wysiłek biznesu aby utrzymywać wzrost, to warto poznać najlepsze firmy e-commerce i ich praktyki. Organizatorem tego najbardziej prestiżowego w kraju branżowego konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Partnerem strategicznym konkursu jest InPost, zaś partnerami głównymi – Allegro oraz Przelewy24.

Puls e-commerce

Kategorie konkursowe, ich popularność w poszczególnych edycjach i przede wszystkim jakość zgłoszeń pozwalają ocenić, które z trendów zyskały na sile do tego stopnia, że kształtują strategie najlepszych firm handlu elektronicznego w Polsce. To one wskazują kierunek rozwoju e-commerce. Ich działania są wnikliwie oceniane przez jury złożone z liderów branży, co gwarantuje ich niezaprzeczalną siłę i wiarygodność. Audytorem konkursu jest Kancelaria Porębski i Wspólnicy.

W skrócie - tegoroczna 11-ta edycja e-Commerce Polska Awards, konkursu, który nieprzerwanie elektryzuje branżę, to:

● 75 nominacji w 21. kategoriach;

● wyrównana walka do ostatnich głosów członków jurorów, którzy sprawiedliwie
i z zaangażowaniem wyłonili nominowanych;

● wyraźny wzrost poziomu zaawansowania merytorycznego/biznesowej efektywności zgłoszeń;

● nagrodzone najbardziej inspirujące projekty branży e-commerce 2023 roku.

Sens rywalizacji

Uznając prymat zdrowej rywalizacji pod okiem doświadczonych jurorów, a także wierząc głęboko w witalność wszystkich krajowych firm handlu elektronicznego, już teraz cieszę się na ogłoszenie zwycięzców komentuje proces zbierania nominacji Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. – Wysiłek, jaki biznes włożył w utrzymanie rynkowej pozycji i wzrosty, na pewno powinien zostać nagrodzony po równo, ale zwycięzca w poszczególnych kategoriach może być tylko jeden. To piękno naszego konkursu – zauważa. I słusznie, bo wartość nominacji do tego elitarnego grona też jest swego rodzaju wyróżnieniem, bardzo cenionym przez firmy.  

W oczekiwaniu na finał

Laureatów konkursu poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 21. września w Crystal Palace w Krakowie. Wydarzenie w roku jubileuszowym X-lecia e-Izby zapowiada się jako kolejne święto środowiska krajowego e-biznesu. Zaproszone liderki
i liderzy branży – laureaci poprzednich edycji konkursu – będą oklaskiwać nowych w swoim gronie. To także tworzy wyjątkowość biznesowego networkingu, jednej z wielu jakości konsekwentnie wytwarzanych przez e-Izbę.

W trakcie gali poznamy także laureata w kategorii Best In – podmiotu, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu.

Partner Strategiczny - InPost

Partnerzy Główni konkursu  -  Allegro, Przelewy24.

Audytor – Kancelaria Porębski i Wspólnicy.

*Nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2023 prezentujemy w kolejności alfabetycznej.

KATEGORIE DLA PODMIOTÓW E-COMMERCE

Best on mobile - podmioty średnie i duże:

  • Empik 
  • Hebe 
  • Savicki 
  • Super-pharm

Design & Usability - podmioty małe:

  • LULU Warszawa 
  • MISBHV
  • Winylownia  

Design & Usability - podmioty średnie i duże:

  • Empik 
  • Hebe
  • Media4U & R-GOL 
  • Savicki  

Best e-commerce retailer - podmioty średnie i duże:

  • Empik
  • Hebe 
  • Ochnik & merce.com  

Best in CSR - podmioty małe:

  • Mokosh 
  • Your KAYA 
  • You & Your Body     

 Best in CSR - podmioty średnie i duże:

  • Allegro 
  • Empik 
  • SIG 
  • TIM 

Best e-commerce B2B - podmioty średnie i duże:

  • Allegro - Allegro Business 
  • ATLAS & Unity Group 
  • Klimas 
  • TIM 

Best campaign (Pomysł promocyjny roku) - podmioty średnie i duże:

  • Answear 
  • Empik 
  • Polskie Linie Lotnicze LOT 

Best in omnichannel - podmioty średnie i duże:

  • Empik 
  • Hebe 
  • MODIVO 
  • SalesTube & Lancerto 
  • Savicki 

 Best in cross-border - podmioty średnie i duże:

  • Hendi & Unity Group 
  • MODIVO
  • Savicki 

Best adaptation to new digital reality B2C - podmioty średnie i duże:

  • Grupa Diagnostyka & Whites 
  • InPost Fresh 
  • Medicover & Strix

Best innovator in e-commerce - podmioty średnie i duże:

  • Polskie Linie Lotnicze LOT 
  • home&you (BBK S.A.) & Strix  

Best e-commerce loyalty program - podmioty średnie i duże:

  • Empik 
  • SIG  

KATEGORIE DLA E-USŁUG

Best logistic tool :

  • DPD Polska 
  • InPost 
  • ORLEN Paczka 

Best tool for e-commerce:

  • Edrone 
  • eparagony.pl 
  • InPost
  • Voucherify 

Best cross-border tool/technology/service:

  • MakesYouLocal 
  • setup.pl 

Best e-commerce B2B tool/technology/service:

  • InPost Fulfillment 
  • ONe Company 
  • PragmaGO 
  • WeSub 

Best automatization tool/technology in e-commerce:

  • Algolytics Technologies
  • Apifonica 
  • BetterPOS
  • eparagony.pl 
  • InPost 

Best omnichannel tool/technology/service:

  • InPost Mobile 
  • X-ONE 

KATEGORIE E-FINANSE

Innovative e-payment solution:

  • mBank&mElements 
  • Przelewy 24  
  • Tpay 

Best buy now pay later solution:

  • PKO Bank Polski 
  • Przelewy 24

Best e-banking implementation:

  • Alior Bank 
  • Bank Pekao
  • Credit Agricole
  • PKO Bank Polski 

Best online insurer:

  • Generali TU 
  • PKO Leasing 
  • PZU 

Więcej informacji na stronie: https://ecpawards.pl/nominowani/
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

?>