XVI Ogólnopolskie Badanie Poczty Elektronicznej pod patronatem e-Izby

...

SARE ruszyło z XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją, które pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail. Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w media planach i strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE najlepiej dostosować system do potrzeb klientów.

Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat: skuteczniejszego wykorzystania newsletterów w kampaniach reklamowych, znaczenia kanału e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile, rozwoju komunikacji elektronicznej i marketing automation, wymagań, jakie stawia współczesny użytkownik Internetu.
Wyniki badania przeprowadzonego przy współpracy z BioStat Centrum Badawczo-Rozwojowe odpowiadają na pytania:

  • Dlaczego użytkownicy subskrybują newslettery?
  • Jak automatyzacja marketingu wpływa na skuteczność kampanii?
  • Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel?

Raport, który zostanie opublikowany po badaniu, komentowany będzie przez takich ekspertów jak Artur Jabłoński, Piotr Bucki czy Artur Maciorowski. Z raportu sporządzonego na podstawie przeprowadzonych badań będzie można dowiedzieć się na przykład:

  • Jak wykorzystać narzędzie newslettera, aby stworzyć skuteczną kampanię?
  • Co wpływa na rozwój komunikacji elektronicznej?
  • Jakie są oczekiwania współczesnego internauty wobec email marketingu?

Jak co roku, badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu BioStat Centrum Badawczo-Rozwojowe. Ankieta będzie dostępna dla użytkowników do 30 listopada 2019 r. Badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część rozbudowana o pytania branżowe, skierowana jest do marketerów, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe i prowadzą kampanię digitalowe.

Wypełnij ankietę i zdobądź nagrody!
Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w XVI edycji Badania. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na www.sare.pl/ankieta lub zostać panelistą systemu należącego do BioStat Centrum Badawczo-Rozwojowego. Dla osób, które wypełnią ankietę przygotowaliśmy nagrody – vouchery do sieci sklepów Empik.

 

Zobacz także:

Go! e-Commerce dla przedsiębiorców w kryzysie – cykl I – 6.04-10.04
Go! e-Commerce dla przedsiębiorców w kryzysie – cykl I – 6.04-10.04

Izba Gospodarki Elektronicznej rusza z nową inicjatywą edukacyjną! Go! e-Commerce to cykl bezpłatnych warsztatów online, pozwalający wielu […]

Czytaj więcej
GlobKurier decyduje się uruchomić program wsparcia dla przedsiębiorstw – Tarcza dla e-commerce
GlobKurier decyduje się uruchomić program wsparcia dla przedsiębiorstw – Tarcza dla e-commerce

GlobKurier.pl jako profesjonalny operator logistyczny od ponad 10 lat wspiera logistykę firm z sektora małych i średnich […]

Czytaj więcej
Projekt „e-Obecni” – dzieci czekają na Waszą pomoc!
Projekt „e-Obecni” – dzieci czekają na Waszą pomoc!

Zamknięcie szkół tradycyjnych wymusiło otwarcie e-szkół. To wielkie wyzwanie dla nauczycieli, a dla wielu uczniów ogromny problem. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?