XVI Ogólnopolskie Badanie Poczty Elektronicznej pod patronatem e-Izby

...

SARE ruszyło z XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją, które pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail. Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w media planach i strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE najlepiej dostosować system do potrzeb klientów.

Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat: skuteczniejszego wykorzystania newsletterów w kampaniach reklamowych, znaczenia kanału e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile, rozwoju komunikacji elektronicznej i marketing automation, wymagań, jakie stawia współczesny użytkownik Internetu.
Wyniki badania przeprowadzonego przy współpracy z BioStat Centrum Badawczo-Rozwojowe odpowiadają na pytania:

  • Dlaczego użytkownicy subskrybują newslettery?
  • Jak automatyzacja marketingu wpływa na skuteczność kampanii?
  • Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel?

Raport, który zostanie opublikowany po badaniu, komentowany będzie przez takich ekspertów jak Artur Jabłoński, Piotr Bucki czy Artur Maciorowski. Z raportu sporządzonego na podstawie przeprowadzonych badań będzie można dowiedzieć się na przykład:

  • Jak wykorzystać narzędzie newslettera, aby stworzyć skuteczną kampanię?
  • Co wpływa na rozwój komunikacji elektronicznej?
  • Jakie są oczekiwania współczesnego internauty wobec email marketingu?

Jak co roku, badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu BioStat Centrum Badawczo-Rozwojowe. Ankieta będzie dostępna dla użytkowników do 30 listopada 2019 r. Badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część rozbudowana o pytania branżowe, skierowana jest do marketerów, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe i prowadzą kampanię digitalowe.

Wypełnij ankietę i zdobądź nagrody!
Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w XVI edycji Badania. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na www.sare.pl/ankieta lub zostać panelistą systemu należącego do BioStat Centrum Badawczo-Rozwojowego. Dla osób, które wypełnią ankietę przygotowaliśmy nagrody – vouchery do sieci sklepów Empik.

 

Zobacz także:

Raport Green Generation 2020  – Green e-commerce
Raport Green Generation 2020 – Green e-commerce

Green Generation – czy e-commerce jest eko? O świadomości ekologicznej Polaków i zachowaniach w kontekście ochrony środowiska na […]

Czytaj więcej
Marketplace Academy 2020 pod patronatem e-Izby
Marketplace Academy 2020 pod patronatem e-Izby

Marketplace Academy 2020 to dwa dni praktycznej wiedzy o sprzedaży na największych platformach sprzedażowych, podczas których nie […]

Czytaj więcej
mElements nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
mElements nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

W ostatnim czasie grono firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej zasiliło mElements.  mElements to spółka z Grupy […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?