Szkoła Gospodarki Cyfrowej / Wydarzenia tylko dla członków e-Izby

SGC 2019 – blok Google AdWords dla e-commerce

21 Mar 2019

Warszawa


Blok 2

Google Adwords – reklama w Google dla e-commerce

Data: 21 marzec 2019

Miejsce: Ministerstwo Cyfryzacji

Dla kogo:

  • specjalistów e-commerce
  • specjalistów marketingu online, seo, sem
  • właścicieli sklepów e-commerce
  • osób odpowiadających analizę danych i zachowań konsumenta

PROGRAM

10:00 – 11:30 – Strategia w kampaniach płatnych. Od planowania, przez estymację budżetów po egzekucję.

Krzysztof Mastalski, Semahead

  • Cele. Czy dla Twojego biznesu jest sens ładować pieniądze w reklamę w Google?
  • Lejek zakupowy. Dlaczego zawsze powinno się od niego zaczynać?
  • Dobór kanałów Google Ads i estymacja
  • Egzekucja kampanii, optymalizacja, raportowanie, przejście przez cykl życia kampanii Google Ads

11:45 – 13:15 – Skuteczny remarketing dla e-commerce

Anna Wielgus-Miller , Senior Paid Search Specialist Bluerank

  • korzyści płynące z remarketingu
  • jak krok po kroku rozpocząć skuteczne działania remarketingowe?
  • wykorzystanie remarketingu w działaniach prowadzonych w wyszukiwarce Google, w Google Display Network, na YouTubie
  • przykłady reklam remarketingowych
  • przykłady wykorzystania zaawansowanych i precyzyjnych list remarketingowych

13:30 – 15:00 – Pełen przegląd możliwości Google Ads i Google Analytics

Krzysztof Marzec, CEO Deva Group

 

Kategorie wydarzenia: ,

Inne wydarzenia


16
05
Augmented Advertising & Sales – 16.05.2019

Warszawa, Mysia 3

Więcej info Strona www

26
09
Gala e-Commerce Polska awards 26.09.2019

Warszawa, Endorfina, Foksal Warszawa

Więcej info Strona www

17
10
Performance Day CEE 17.10.2019

Warszawa, Sound Garden Hotel

Więcej info Strona www