Konferencja

Augmented Advertising & Sales – 16.05.2019

16 May 2019
Mysia 3
Warszawa


Zobacz stronę wydarzenia

Augmented Advertising & Sales – pierwsza w rejonie CEE konferencja o AR i VR w marketingu oraz sprzedaży odbędzie się w Polsce

Współczesny konsument, przemieszczający pomiędzy światem digitalowym a rzeczywistym wpływa na modele biznesowe firm, szczególnie w obszarze komunikacji i sprzedaży. Jak połączyć go z marką w digitalu i realu naraz? Za pomocą wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Już 16 maja w Warszawie odbędzie się najbardziej praktyczna konferencja w całości poświęcona wykorzystania tych technologii w marketingu, sprzedaży i reklamie – Augmented Advertising & Sales CEE.

Izba Gospodarki Elektronicznej, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz agencja ContentHouse chcą rozpocząć poważną dyskusję na ten temat. Pierwszym krokiem jest organizacja konferencji Augmented Advertising & Sales CEE – pierwszego w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenia w całości poświęconego możliwościom, przykładom i przyszłości technologii rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości

Na konferencji uczestnicy poznają najnowsze wdrożenia z Augmented Reality, Virtual Reality oraz obszaru sztucznej inteligencji wspierającej technologie służące rozszerzonej sprzedaży. Organizatorzy zapewniają dostęp do unikalnej wiedzy, która dotychczas tkwiła w działach marketingu dużych marek. Zaproszeni eksperci podejmą tematy związane z trendami i badaniami w tej tej ciągle rozwijającej się dziedzinie, pokażą inspirujące case studies oraz podzielą się swoimi know-how.

Konferencja została objęta patronatem międzynarodowych organizacji: AR/VR Association oraz Ecommerce Europe.

Kierunek rozwoju oraz możliwości wykorzystania technologii wirtualnej, rozszerzonej lub zmiksowanej rzeczywistości w mediach to temat, który często zaprząta głowy najważniejszych osób ze świata reklamy czy marketingu. Jeszcze większe zainteresowanie wzbudzają przykłady wykorzystania AR lub VR w kampaniach marketingowych oraz ich wyniki. O tym, o czym dyskutuje się już od dawna za granicą, w Polsce chce (i może) mówić niewiele osób. Jeszcze mniej boi się zainwestować w nową, nieznaną technologię.

Z konferencji Augmented Advertising & Sales CEE najwięcej doświadczeń i wiedzy będą mogły wynieść osoby, które chcą budować doświadczenie konsumentów w nieszablonowy sposób, pogłębiać interakcje z produktem w sklepie stacjonarnym oraz w e-commerce, tworzyć rozszerzone formaty w kampaniach reklamowych na Facebooku czy content marketingu. Nie zabraknie też tematów związanych z wykorzystanie VR i AR w reklamie zewnętrznej oraz druku. Branże, które szczególnie mogą skorzystać na tej technologii to fashion, beauty, motoryzacja, retail, nieruchomości oraz sklepy internetowe.

Konferencja Augmented Advertising & Sales CEE odbędzie się 16 maja 2019 roku w Warszawie. Przedsprzedaż biletów właśnie ruszyła.

O szczegółach wydarzenia można dowiedzieć się więcej serwisu internetowego: https://arconference.eu.

Kategorie wydarzenia:

Inne wydarzenia


21
03
SGC 2019 – blok Google AdWords dla e-commerce

Warszawa,

Więcej info

26
09
Gala e-Commerce Polska awards 26.09.2019

Warszawa, Endorfina, Foksal Warszawa

Więcej info Strona www

17
10
Performance Day CEE 17.10.2019

Warszawa, Sound Garden Hotel

Więcej info Strona www