Webinary i e-szkolenia Akademii Marketingu w nowym roku

...

W 2021 roku kalendarz webinarów i e-szkoleń Akademii Marketingu wypełniony jest po brzegi wiedzą! Zapraszamy na spotkania z czołowymi ekspertami z branży digital marketingu. Podczas najbliższych spotkań z zaproszonymi ekspertami porozmawiamy o konwersji i generowaniu leadów, optymalizacji profilu na LinkedIn, efektywnym influencer marketingu, a także o skutecznym promowaniu trudnych produktów w mediach społecznościowych.

Swoją wiedzą i doświadczeniem podczas webinarów podzielą się z nami Andrzej Bieda (Landingi), Grzegorz Miecznikowski (ekspert LinkedIn), Grzegorz Paliś (Influencer) oraz Agnieszka Dzięgiel (Insignia).

 

Optymalizacja profilu na LinkedIn w 90 minut

Kto: Grzegorz Miecznikowski
Kiedy: 20.01., godz. 12:00

Social selling to nie tylko czynność pozwalająca generować nowe leady, zapytania ofertowe czy kontrakty. To także działania, dzięki którym tworzymy własną reputację. Webinar z Grzegorzem Miecznikowskim przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy są aktywnymi członkami społeczności LinkedIn, edukują, uprawiają social networking i chcą zmienić swój profil w sprzedażowy landing page. Podczas spotkania online dowiemy się, czym jest LinkedIn SEO, jak konto może pracować pasywnie, a jak aktywnie oraz na które sekcje należy zwrócić szczególną uwagę w optymalizacji swojego profilu.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

 

Efektywny influencer marketing w 2021 roku

Kto: Grzegorz Paliś

Kiedy: 27.01., godz. 14:00

Rok 2020, nie inaczej niż poprzednie lata, upłynął pod znakiem twórców internetowych. Webinarowy styczeń zamykamy więc spotkaniem z Grzegorzem Palisiem – specjalistą od influencer marketingu i influencerem w jednym. Nasz gość podzieli się trikami oraz praktycznymi wskazówkami, dzięki którym współpraca z twórcami będzie skuteczniejsza. Podczas webinaru poznamy wachlarz niezbędnych narzędzi, a także dowiemy się, gdzie szukać influencerów, jak ich weryfikować oraz jakie dokładnie statystyki sprawdzić, zanim zdecydujemy się na podjęcie współpracy z twórcą. Webinar kierowany jest do pracowników agencji, działów marketingu, przedsiębiorców i właścicieli marek.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

Jak skutecznie promować trudne produkty w social mediach?

Kto: Agnieszka Dzięgiel (Insignia)
Kiedy: 3.02., godz. 10:00

Nie dla każdej branży media społecznościowe są naturalnym środowiskiem. Czy wszystkie produkty powinny więc dbać o obecność w tej przestrzeni? Na to oraz inne pytanie odpowie ekspertka – Agnieszka Dzięgiel z agencji Insignia. Podczas webinaru dowiemy się, jakie czynniki są kluczowe w budowaniu skutecznej strategii komunikacji social mediowej trudnych produktów oraz jak opowiadać o mało atrakcyjnych produktach w interesujący sposób.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

 

To jednak nie koniec, bo w 2021 roku swoją wiedzę będzie można poszerzać, biorąc udział również w e-szkoleniach organizowanych w ramach Akademii Marketingu. Na pierwsze spotkanie warsztatowe zapraszamy już 28 stycznia.

 

E-szkolenie: Komunikacja mobilna w biznesie – od teorii do praktyki

Kto: Maja Wiśniewska, Marek Oczkowski (SMSAPI)
Kiedy: 28.01., godz. 10:00 – 13:30

Marketing mobilny to nie tylko tysiące aplikacji i coraz mocniejsze smartfony. To także „poczciwe” SMS-y, które już wkrótce będą obchodzić jubileusz 30-lecia. Biorąc udział w szkoleniu, uczestnicy dowiedzą się, jak poprawnie komunikować się z klientami w kanale mobile. Prowadzący zdradzą tajniki tworzenia odpowiedniego, zwartego w 160 znakach contentu, który ułatwi wysyłanie skutecznych kampanii SMS. Osoby, które wezmą udział w szkoleniu dowiedzą się również, jak usprawniać procesy obsługi klientów, a także posiądą umiejętności poprawnego zbierania i zarządzania bazą danych.

Więcej informacji i rejestracja na e-szkolenie TUTAJ

 

E-szkolenie: Komunikacja i sprzedaż na LinkedIn. Jak wykorzystać w pełni potęgę tego portalu?

Kto: Grzegorz Miecznikowski
Kiedy: 11.02., godz. 10:00 – 14:00

Chcesz wykorzystać potęgę LinkedIn do pozyskiwania nowych klientów i generowania leadów sprzedażowych? A może planujesz powiększyć zespół i szukasz za jego pośrednictwem pracowników? Zapraszamy na e-szkolenie, podczas którego nasz gość nauczy, jak skutecznie pozyskiwać nowe leady oraz tworzyć markę osobistą lub wizerunek firmy. Spotkanie poprowadzi doświadczony szkoleniowiec, bloger i ekspert LinkedIn w jednym – Grzegorz Miecznikowski.

Więcej informacji i rejestracja na e-szkolenie TUTAJ

 

Program nadchodzących webinarów i e-szkoleń Akademii Marketingu:

  • 01 – webinar – Optymalizacja profilu na LinkedIn w 90 minut, prowadzi Grzegorz Miecznikowski, ekspert LinkedIn – zapisy
  • 01 – webinar – Efektywny influencer marketing w 2021 roku, prowadzi Grzegorz Paliś – zapisy
  • 01 – e-szkolenie – Komunikacja mobilna w biznesie ­– od teorii do praktyki, prowadzą Maja Wiśniewska i Marek Oczkowski, SMSAPI – zapisy
  • 02 – webinar – Jak skutecznie promować trudne produkty w social mediach?, prowadzi Agnieszka Dzięgiel, Insignia – zapisy
  • 02 – e-szkolenie – Komunikacja i sprzedaż na LinkedIn. Jak wykorzystać w pełni potęgę tego portalu?, prowadzi Grzegorz Miecznikowski, ekspert LinkedIn – zapisy

 

Wszystkie zaplanowane webinary są bezpłatne, ale od uczestników wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Więcej szczegółów oraz terminy kolejnych spotkań z ekspertami Akademii Marketingu dostępne są na stronie www.akademiamarketingu.edu.pl.

 

 

 

Dodatkowych informacji udziela:

Justyna Szmidt
Events & Education Customer Specialist
justyna.szmidt@contenthouse.pl
+ 721 005 564

 

Michał Grzebyk
Head of PR & Content Marketing
michal.grzebyk@contenthouse.pl
+ 782 010 316

Zobacz także:

Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby
Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby

Już we wtorek 11 maja o godz. 11 odbędzie się webinar organizowany przez Bluerank, w którym eksperci […]

Czytaj więcej
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce  – przyszłość po pandemii
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce – przyszłość po pandemii

Już 22 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Tematyka […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.

Rynek handlu detalicznego e-commerce, po skokowym wzroście obrotów w 2020 roku, osiągnął wartość 70 mld zł i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?