Webinar ,,e-Commerce a prawo konkurencji” pod patronatem e-Izby

...

W ostatnich miesiącach i latach Prezes UOKiK prowadził liczne postępowania dotyczące sprzedaży internetowej i jej zgodności z prawem ochrony konkurencji. Prowadzone obecnie postępowania dotyczą m.in. rynków sprzedaży sprzętu sportowego, rowerów, sprzętu elektronicznego, czy też sprzętu muzycznego.

Niektóre z praktyk, wobec których prowadzone są postępowania, jak np. ustalanie cen, traktowane są przez Prezesa UOKiK jako najpoważniejsze ograniczenia konkurencji i mogą skutkować karami nie tylko dla przedsiębiorców ale także dla osób fizycznych (menadżerów).

Podczas szkolenia ekspert kancelarii Eversheds Sutherland Wierzbowski, dr Dariusz Aziewicz, radca prawny, specjalista prawa konkurencji, pokaże, jak bezpiecznie prowadzić sprzedaż w kanale internetowym w świetle ograniczeń wynikających z przepisów prawa konkurencji oraz jakie działania można wprowadzić by osiągnąć cele sprzedaży internetowej.

Na praktycznych przykładach typu case-study omówione zostaną m.in.:

  • Politykę cenową w ramach e-commerce – kiedy można ograniczyć ceny dystrybutora – cena sztywna a cena sugerowana
  • Politykę rabatową w ramach e-commerce – kiedy rabat niesie ryzyko kary Prezesa UOKiK
  • Ograniczenie sprzedaży przez kanał internetowy – na jakich zasadach jest możliwe
  • Różnicowanie warunków sprzedaży online i offline
  • Zastosowanie klauzul najwyższego uprzywilejowania

 

Zachęcamy do udziału:

17 listopada 2020 | 11.00-12.30

Formularz rejestracyjny: https://www.eversheds-sutherland.com/global/en/where/cee/poland/-pl/o-nas/wydarzenia/2020/szkolenie-eizba-ecommerce-prawo-konkurencji.page?

Zobacz także:

Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel
Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel

Już w piątek 23.10 o godz. 11:00 odbędą się kolejne zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, poświęcone tematyce komunikacji […]

Czytaj więcej
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!

QuarticOn to firma technologiczna, której misją jest usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez automatyzację działań marketingowych i personalizację […]

Czytaj więcej
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?

Zadaniem sprzedawcy jest pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą korzystali z usług firmy cyklicznie. Dzięki temu możliwy jest […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?