Webinar ,,e-Commerce a prawo konkurencji” pod patronatem e-Izby

...

W ostatnich miesiącach i latach Prezes UOKiK prowadził liczne postępowania dotyczące sprzedaży internetowej i jej zgodności z prawem ochrony konkurencji. Prowadzone obecnie postępowania dotyczą m.in. rynków sprzedaży sprzętu sportowego, rowerów, sprzętu elektronicznego, czy też sprzętu muzycznego.

Niektóre z praktyk, wobec których prowadzone są postępowania, jak np. ustalanie cen, traktowane są przez Prezesa UOKiK jako najpoważniejsze ograniczenia konkurencji i mogą skutkować karami nie tylko dla przedsiębiorców ale także dla osób fizycznych (menadżerów).

Podczas szkolenia ekspert kancelarii Eversheds Sutherland Wierzbowski, dr Dariusz Aziewicz, radca prawny, specjalista prawa konkurencji, pokaże, jak bezpiecznie prowadzić sprzedaż w kanale internetowym w świetle ograniczeń wynikających z przepisów prawa konkurencji oraz jakie działania można wprowadzić by osiągnąć cele sprzedaży internetowej.

Na praktycznych przykładach typu case-study omówione zostaną m.in.:

  • Politykę cenową w ramach e-commerce – kiedy można ograniczyć ceny dystrybutora – cena sztywna a cena sugerowana
  • Politykę rabatową w ramach e-commerce – kiedy rabat niesie ryzyko kary Prezesa UOKiK
  • Ograniczenie sprzedaży przez kanał internetowy – na jakich zasadach jest możliwe
  • Różnicowanie warunków sprzedaży online i offline
  • Zastosowanie klauzul najwyższego uprzywilejowania

 

Zachęcamy do udziału:

17 listopada 2020 | 11.00-12.30

Formularz rejestracyjny: https://www.eversheds-sutherland.com/global/en/where/cee/poland/-pl/o-nas/wydarzenia/2020/szkolenie-eizba-ecommerce-prawo-konkurencji.page?

Zobacz także:

13 Forum Gospodarcze TIME „GOSPODARKA EU 2030”
13 Forum Gospodarcze TIME „GOSPODARKA EU 2030”

Infrastruktura, Przemysł, Finanse, Usługi – plan odbudowy UE Forum Gospodarcze TIME to największe wydarzenie sektora ICT w […]

Czytaj więcej
Jak sprostać wyzwaniom współczesnego e-commerce, czyli słów kilka o nowoczesnej technologii. Case study
Jak sprostać wyzwaniom współczesnego e-commerce, czyli słów kilka o nowoczesnej technologii. Case study

W dobie pandemii koronawirusa, kiedy biznes prowadzony w sieci wyjątkowo szybko wysuwa się na prowadzenie, szybkie reagowanie […]

Czytaj więcej
e-Izba wraca z 6 edycją bezpłatnej akcji edukacyjnej Go! e-Commerce!
e-Izba wraca z 6 edycją bezpłatnej akcji edukacyjnej Go! e-Commerce!

Go! e-Commerce jest odpowiedzią e-Izby na kryzys wywołany pandemią w marcu 2020 roku, wobec którego wielu przedsiębiorców […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?