Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”

Sprzedaż on-line w Rosji odnotowała dynamiczny rozwój, ponieważ pandemia zmusiła rodzime firmy do wejścia w świat internetu. Wzrost handlu elektronicznego w 2020 wyniósł ponad 50%! Dla porównania w USA było to 9%, w Niemczech 13%, a w Wielkiej Brytanii 16%. Wskazuje się, że w ciągu najbliższych lat tendencja ta będzie systematycznie wzrastać. Dzięki temu Rosja wyprzedzi dotychczasowych liderów e-sprzedaży: Brazylię, Indie czy Chiny.
Jak wykorzystać te tendencje i przekuć je w sukces swojej firmy na rosyjskim e-rynku? O jakich istotnych przeszkodach trzeba pamiętać oraz najważniejsze: jak rozpocząć skuteczną sprzedaż? Wszystkim pragnącym zdobyć taką wiedzę polecamy webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”, który odbędzie się 17 czerwca pod naszym patronatem! Swoją wiedzą podzielą się z nami eksperci Optimise Media Polska: Tomasz Rowiński i Sebastian Leszczyński. Gorąco zapraszamy!
Agenda webinaru:
1) Wprowadzenie
2) Partnerzy biznesowi
◾ PRIHP, IBEC
◾ Przedstawicielstwo Handlowe Rosji w Polsce
3) Rosyjski rynek handlu online
◾ E-commerce na świecie i w Rosji
◾ Cechy rosyjskiego rynku online
◾ Klasyfikacja internetowych platform handlowych
◾ Wpływ pandemii na rozwój e-commerce w Rosji
◾ Bariery w handlu elektronicznym
4) Prognozy rozwoju rynku online w Rosji na lata 2021 – 2024
5) Jak rozpocząć sprzedaż?
6) Sesja Q&A
Prowadzący:
Tomasz Rowiński
Business Development Manager, Optimise
Od 10 lat pracuje bezpośrednio z klientami lub agencjami. Zawodowe kroki skierował dość szybko w stronę content marketingu, e-mail marketingu, afiliacji, lead generation, performance marketingu oraz marketplace. Pracował zarówno z małymi sklepami internetowymi, jak i największymi polskimi markami oraz bankami. Ostatnio zajmuje się pozyskiwaniem nowych kontrahentów biznesowych oraz rozwojem działań Optimise w kierunku polskich i zagranicznych platform e-commerce.
Sebastian Leszczyński
Managing Director, Optimise
Pracował wcześniej w firmie Amadeus na stanowisku Strategic Program Manager. Jego głównym zadaniem było koordynowanie projektów strategicznych spółki i współpraca z zewnętrznymi Partnerami Biznesowymi. W Optimise zajmuje się głównie wdrażaniem współpracy z polskimi i zagranicznymi marketplace’ami.
Zobacz także:

InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!
InPost – Paczkomat, Kurier to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku! […]
Czytaj więcej
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań
Izba Gospodarki Elektronicznej kontynuuje kampanię, której celem jest zrównanie szans konkurencyjnych europejskich przedsiębiorców e-commerce z podmiotami kierującymi […]
Czytaj więcej
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby
Mamy przyjemność przedstawić kolejną firmę, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby. mBank Polska od lat jest […]
Czytaj więcej