Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”

...

Sprzedaż on-line w Rosji odnotowała dynamiczny rozwój, ponieważ pandemia zmusiła rodzime firmy do wejścia w świat internetu. Wzrost handlu elektronicznego w 2020 wyniósł ponad 50%! Dla porównania w USA było to 9%, w Niemczech 13%, a w Wielkiej Brytanii 16%. Wskazuje się, że w ciągu najbliższych lat tendencja ta będzie systematycznie wzrastać. Dzięki temu Rosja wyprzedzi dotychczasowych liderów e-sprzedaży: Brazylię, Indie czy Chiny.

Jak wykorzystać te tendencje i przekuć je w sukces swojej firmy na rosyjskim e-rynku? O jakich istotnych przeszkodach trzeba pamiętać oraz najważniejsze: jak rozpocząć skuteczną sprzedaż? Wszystkim pragnącym zdobyć taką wiedzę polecamy webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”, który odbędzie się 17 czerwca pod naszym patronatem! Swoją wiedzą podzielą się z nami eksperci Optimise Media Polska: Tomasz Rowiński i Sebastian Leszczyński. Gorąco zapraszamy!

Agenda webinaru:
1) Wprowadzenie
2) Partnerzy biznesowi
◾ PRIHP, IBEC
◾ Przedstawicielstwo Handlowe Rosji w Polsce
3)  Rosyjski rynek handlu online
◾ E-commerce na świecie i w Rosji
◾ Cechy rosyjskiego rynku online
◾ Klasyfikacja internetowych platform handlowych
◾ Wpływ pandemii na rozwój e-commerce w Rosji
◾ Bariery w handlu elektronicznym
4)  Prognozy rozwoju rynku online w Rosji na lata 2021 – 2024
5) Jak rozpocząć sprzedaż?
6) Sesja Q&A

 

Prowadzący:

Tomasz Rowiński

Business Development Manager, Optimise

Od 10 lat pracuje bezpośrednio z klientami lub agencjami. Zawodowe kroki skierował dość szybko w stronę content marketingu, e-mail marketingu, afiliacji, lead generation, performance marketingu oraz marketplace. Pracował zarówno z małymi sklepami internetowymi, jak i największymi polskimi markami oraz bankami. Ostatnio zajmuje się pozyskiwaniem nowych kontrahentów biznesowych oraz rozwojem działań Optimise w kierunku polskich i zagranicznych platform e-commerce.

Sebastian Leszczyński

Managing Director, Optimise

Pracował wcześniej w firmie Amadeus na stanowisku Strategic Program Manager. Jego głównym zadaniem było koordynowanie projektów strategicznych spółki i współpraca z zewnętrznymi Partnerami Biznesowymi. W Optimise zajmuje się głównie wdrażaniem współpracy z polskimi i zagranicznymi marketplace’ami.

Zobacz także:

Rynek e-commerce w Czechach
Rynek e-commerce w Czechach

Dostępna jest już najnowsza publikacja z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem skupiliśmy się na rynku […]

Czytaj więcej
Efektywna transformacja e-commerce B2B. Skorzystaj z inicjatyw Izby Gospodarki Elektronicznej
Efektywna transformacja e-commerce B2B. Skorzystaj z inicjatyw Izby Gospodarki Elektronicznej

Bezpłatne konsultacje z najlepszymi specjalistami z obszaru e-commerce B2B, nawiązanie współpracy z organizacjami i stowarzyszeniami przedsiębiorców oraz […]

Czytaj więcej
E-eksport B2B. Stwórz strategię
E-eksport B2B. Stwórz strategię

„Kiedy podejmujemy decyzję o ekspansji na konkretne rynki, musimy dokładnie określić, w jaki sposób chcemy jej dokonać. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?