Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”

Sprzedaż on-line w Rosji odnotowała dynamiczny rozwój, ponieważ pandemia zmusiła rodzime firmy do wejścia w świat internetu. Wzrost handlu elektronicznego w 2020 wyniósł ponad 50%! Dla porównania w USA było to 9%, w Niemczech 13%, a w Wielkiej Brytanii 16%. Wskazuje się, że w ciągu najbliższych lat tendencja ta będzie systematycznie wzrastać. Dzięki temu Rosja wyprzedzi dotychczasowych liderów e-sprzedaży: Brazylię, Indie czy Chiny.
Jak wykorzystać te tendencje i przekuć je w sukces swojej firmy na rosyjskim e-rynku? O jakich istotnych przeszkodach trzeba pamiętać oraz najważniejsze: jak rozpocząć skuteczną sprzedaż? Wszystkim pragnącym zdobyć taką wiedzę polecamy webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”, który odbędzie się 17 czerwca pod naszym patronatem! Swoją wiedzą podzielą się z nami eksperci Optimise Media Polska: Tomasz Rowiński i Sebastian Leszczyński. Gorąco zapraszamy!
Agenda webinaru:
1) Wprowadzenie
2) Partnerzy biznesowi
◾ PRIHP, IBEC
◾ Przedstawicielstwo Handlowe Rosji w Polsce
3) Rosyjski rynek handlu online
◾ E-commerce na świecie i w Rosji
◾ Cechy rosyjskiego rynku online
◾ Klasyfikacja internetowych platform handlowych
◾ Wpływ pandemii na rozwój e-commerce w Rosji
◾ Bariery w handlu elektronicznym
4) Prognozy rozwoju rynku online w Rosji na lata 2021 – 2024
5) Jak rozpocząć sprzedaż?
6) Sesja Q&A
Prowadzący:
Tomasz Rowiński
Business Development Manager, Optimise
Od 10 lat pracuje bezpośrednio z klientami lub agencjami. Zawodowe kroki skierował dość szybko w stronę content marketingu, e-mail marketingu, afiliacji, lead generation, performance marketingu oraz marketplace. Pracował zarówno z małymi sklepami internetowymi, jak i największymi polskimi markami oraz bankami. Ostatnio zajmuje się pozyskiwaniem nowych kontrahentów biznesowych oraz rozwojem działań Optimise w kierunku polskich i zagranicznych platform e-commerce.
Sebastian Leszczyński
Managing Director, Optimise
Pracował wcześniej w firmie Amadeus na stanowisku Strategic Program Manager. Jego głównym zadaniem było koordynowanie projektów strategicznych spółki i współpraca z zewnętrznymi Partnerami Biznesowymi. W Optimise zajmuje się głównie wdrażaniem współpracy z polskimi i zagranicznymi marketplace’ami.
Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. 🔷Tym razem opisujemy […]
Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]
Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]
Czytaj więcej