Unity Group nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

...

Unity Group wdraża rozwiązania w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, a w szczególności sprzedaży, od 1997 roku. 23 lata doświadczenia i ponad 500 udanych projektów na całym świecie pozwala nam efektywnie współpracować ze średnimi i dużymi firmami, którym oferujemy kompleksowe wsparcie. O naszej skuteczności świadczą przede wszystkim opinie naszych klientów: Leroy Merlin, Tesco, McDonald’s, Swiss Re, Volkswagen Group, Onnibus, GATX czy Tagesspiegel. Jesteśmy pomysłodawcą i organizatorem cyklicznego eventu branżowego – Commerce Transformation Days.

,,Od prawie 25 lat wspieramy firmy w obszarze transformacji cyfrowej sprzedaży. Klienci oczekują od nas nie tylko wiedzy w zakresie technologii, ale przede wszystkim pomocy w nakreślaniu strategii oraz współpracy nad innowacyjnymi rozwiązaniami e-commerce. Ich opinie świadczą o naszej skuteczności i są dla nas najcenniejsze. Część z naszych partnerów jest także zrzeszona w e-Izbie: Allwins, Empik.com, OleOle, RTV Euro AGD, TIM – widać zatem, jak bardzo doceniają oni tego typu inicjatywy.

Aktywnie działamy w ogólnopolskich organizacjach i stowarzyszeniach (np. IT Corner), które umożliwiają nam współpracę z innymi firmami oraz wymianę doświadczeń; oraz pracujemy na rzecz nauki i rozwoju szkolnictwa wyższego. Od lat organizujemy istotne i wysoko oceniane wydarzenie skierowane do branży e-commerce (dawniej „Kongres Dyrektorów E-commerce”, a obecnie „Commerce Transformation Days”) stanowiące przestrzeń do wymiany wiedzy.

Cieszymy się z możliwości dołączenia do tak prężnie działającej organizacji jaką jest Izba Gospodarki Elektronicznej – jest to ważny punkt na mapie polskiego e-commerce i z pewnością korzyści płynące z nawiązanej współpracy będą obopólne. Będziemy się starali mocno angażować w szereg inicjatyw Izby. Wiele z nich tworzy unikatową platformę i warto ją proaktywnie rozwijać” – Sebastian Błaszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży Unity Group. 

Zobacz także:

SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Czy logistyka skorzystała na pandemii?
Czy logistyka skorzystała na pandemii?

Rok 2020 z pewnością był rokiem zmian niemal na każdej płaszczyźnie naszego życia. Pandemia Covid-19 skutecznie ograniczyła […]

Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?