Unity Group nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

...

Unity Group wdraża rozwiązania w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, a w szczególności sprzedaży, od 1997 roku. 23 lata doświadczenia i ponad 500 udanych projektów na całym świecie pozwala nam efektywnie współpracować ze średnimi i dużymi firmami, którym oferujemy kompleksowe wsparcie. O naszej skuteczności świadczą przede wszystkim opinie naszych klientów: Leroy Merlin, Tesco, McDonald’s, Swiss Re, Volkswagen Group, Onnibus, GATX czy Tagesspiegel. Jesteśmy pomysłodawcą i organizatorem cyklicznego eventu branżowego – Commerce Transformation Days.

,,Od prawie 25 lat wspieramy firmy w obszarze transformacji cyfrowej sprzedaży. Klienci oczekują od nas nie tylko wiedzy w zakresie technologii, ale przede wszystkim pomocy w nakreślaniu strategii oraz współpracy nad innowacyjnymi rozwiązaniami e-commerce. Ich opinie świadczą o naszej skuteczności i są dla nas najcenniejsze. Część z naszych partnerów jest także zrzeszona w e-Izbie: Allwins, Empik.com, OleOle, RTV Euro AGD, TIM – widać zatem, jak bardzo doceniają oni tego typu inicjatywy.

Aktywnie działamy w ogólnopolskich organizacjach i stowarzyszeniach (np. IT Corner), które umożliwiają nam współpracę z innymi firmami oraz wymianę doświadczeń; oraz pracujemy na rzecz nauki i rozwoju szkolnictwa wyższego. Od lat organizujemy istotne i wysoko oceniane wydarzenie skierowane do branży e-commerce (dawniej „Kongres Dyrektorów E-commerce”, a obecnie „Commerce Transformation Days”) stanowiące przestrzeń do wymiany wiedzy.

Cieszymy się z możliwości dołączenia do tak prężnie działającej organizacji jaką jest Izba Gospodarki Elektronicznej – jest to ważny punkt na mapie polskiego e-commerce i z pewnością korzyści płynące z nawiązanej współpracy będą obopólne. Będziemy się starali mocno angażować w szereg inicjatyw Izby. Wiele z nich tworzy unikatową platformę i warto ją proaktywnie rozwijać” – Sebastian Błaszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży Unity Group. 

Zobacz także:

Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel
Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel

Już w piątek 23.10 o godz. 11:00 odbędą się kolejne zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, poświęcone tematyce komunikacji […]

Czytaj więcej
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!

QuarticOn to firma technologiczna, której misją jest usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez automatyzację działań marketingowych i personalizację […]

Czytaj więcej
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?

Zadaniem sprzedawcy jest pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą korzystali z usług firmy cyklicznie. Dzięki temu możliwy jest […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?