Tydzień z performance marketingiem

Izba Gospodarki Elektronicznej startuje z nową inicjatywą w ramach Szkoły Gospodarki Cyfrowej. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu zaplanowaliśmy tydzień z performance marketingiem, czyli cykl warsztatów online dotyczących poszczególnych składowych marketingu efektywnościowego.
Warsztaty online dedykowane są przedstawicielom e-sklepów oraz platform sprzedażowych i rozpoczną się 28.09 i potrwają do 1.10.
28.09, godz. 11:00: SEO i PCC – główne kanały promocji w e-commerce – Mateusz Sękara oraz Aneta Niżnik, Semahead
Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/seo-i-ppc-glowne-kanaly-promocji-e-commerce
W programie:
- SEO jako fundament sklepu internetowego
- Strategia pozycjonowania w e-commerce
- Wspomaganie sprzedaży dzięki Google Ads
- Typy kampanii w promocji sklepu internetowego
- Dobre oraz złe praktyki reklamowe
- Analizowanie wyników w e-commerce
- Podstawowe raporty do mierzenia efektywności działań
29.09, godz.11:00: Skuteczna komunikacja i reklama na Facebooku – Konrad Wiśniewski oraz Klaudia Włodarczyk, Bluerank
Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/skuteczna-komunikacja-i-reklama-na-facebooku
W programie:
- Jak tworzyć angażujące treści na Facebooku?
- Jak konfigurować skuteczne kampanie reklamowe?
- Które formaty reklamowe są najbardziej angażujące?
30.09, godz. 11:00: Sieci afiliacyjne, Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy w modelu efektywnościowym? – Małgorzata Kamińska oraz Aleksandra Wojciechowska, Cube Group
Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/jak-zbudowac-skuteczny-lejek-sprzedazowy-program-partnerski-twojego-e-sklepu
W programie:
- Czy można zbudować ruch i wizerunek w CPS?
- Czy afiliacja może budować jakościowy ruch i wizerunek?
- Lejki sprzedażowe w afiliacji
- Jak budować ruch i sprzedaż nie ryzykując budżetu?
- Różne etapy lejka sprzedażowego, a rozliczenie CPS.
- Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy w modelu efektywnościowym?
- Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy rozliczając się za efekt?
Program partnerski Twojego e-sklepu- co trzeba wiedzieć , aby odnieść sukces, Michał Mroczek, Tradedoubler oraz Martyna Krzemińska Payback
- Dekalog błędnego myślenia przy rozliczaniu się za sprzedaż
- Prowadzenie programu partnerskiego to proces
- Aspekty techniczne programu partnerskiego
- Bądź otwarty na różne modele rozliczeń
- Perspektywa wydawcy – jak skutecznie zachęcić wydawców do aktywnego działania w programie i wykorzystać ich potencjał?
01.10, godz. 11:00: Programmatic od podstaw – praktyczne podejście na podstawie platformy programmatic Google: Display & Video 360 – Jacek Józwiak, Salestube
Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/programmatic-od-podstaw-praktyczne-podejscie-na-podstawie-platformy-programmatic
W programie:
- Ekosystem Google Marketing Platform- co daje w biznesie,na jakie potrzeby odpowiada?
- Dostępne formaty reklamowe, modele zakupowe- co tu znajdziemy, czym się różni?
- Sposoby kierowania i nowe funkcje oferowane przez DV360,
- Jak chronić swoją markę w digitalu: wszystko o rozwiązaniach z zakresu bezpieczeństwa marki,
- Integracje platform i synergie między produktami Google i innymi narzędziami- jak mogą wzbogacić kampanie?
- Automatyzacja: metody ustalania stawek i przydatne narzędzia, które pomogą Ci zwiększyć efektywność kampanii
- Wskazówki, best practise, epic faile- co robić a czego nie robić w programmatic!
- Q & A – Zadaj dowolne pytanie 🙂
Zobacz także:

13 Forum Gospodarcze TIME „GOSPODARKA EU 2030” Infrastruktura, Przemysł, Finanse, Usługi – plan odbudowy UE
Forum Gospodarcze TIME to największe wydarzenie sektora ICT w rejonie CEE. Jest neutralną platformą dialogu ekspertów, wymiany […]
Czytaj więcej
Jak sprostać wyzwaniom współczesnego e-commerce, czyli słów kilka o nowoczesnej technologii. Case study
W dobie pandemii koronawirusa, kiedy biznes prowadzony w sieci wyjątkowo szybko wysuwa się na prowadzenie, szybkie reagowanie […]
Czytaj więcej
e-Izba wraca z 6 edycją bezpłatnej akcji edukacyjnej Go! e-Commerce!
Go! e-Commerce jest odpowiedzią e-Izby na kryzys wywołany pandemią w marcu 2020 roku, wobec którego wielu przedsiębiorców […]
Czytaj więcej