Tydzień z performance marketingiem

...

Izba Gospodarki Elektronicznej startuje z nową inicjatywą w ramach Szkoły Gospodarki Cyfrowej. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu zaplanowaliśmy tydzień z performance marketingiem, czyli cykl warsztatów online dotyczących poszczególnych składowych marketingu efektywnościowego.

Warsztaty online dedykowane są przedstawicielom e-sklepów oraz platform sprzedażowych i rozpoczną się 28.09 i potrwają do 1.10.

28.09, godz. 11:00: SEO i PCC – główne kanały promocji w e-commerce – Mateusz Sękara oraz Aneta Niżnik, Semahead
Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/seo-i-ppc-glowne-kanaly-promocji-e-commerce

W programie:

  • SEO jako fundament sklepu internetowego 
  • Strategia pozycjonowania w e-commerce  
  • Wspomaganie sprzedaży dzięki Google Ads 
  • Typy kampanii w promocji sklepu internetowego
  • Dobre oraz złe praktyki reklamowe
  • Analizowanie wyników w e-commerce
  • Podstawowe raporty do mierzenia efektywności działań

29.09, godz.11:00: Skuteczna komunikacja i reklama na Facebooku – Konrad Wiśniewski oraz Klaudia Włodarczyk, Bluerank
Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/skuteczna-komunikacja-i-reklama-na-facebooku

W programie:

  • Jak tworzyć angażujące treści na Facebooku?
  • Jak konfigurować skuteczne kampanie reklamowe?
  • Które formaty reklamowe są najbardziej angażujące?

30.09, godz. 11:00: Sieci afiliacyjne, Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy w modelu efektywnościowym? – Małgorzata Kamińska oraz Aleksandra Wojciechowska, Cube Group
Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/jak-zbudowac-skuteczny-lejek-sprzedazowy-program-partnerski-twojego-e-sklepu

W programie:

  • Czy można zbudować ruch i wizerunek w CPS?
  • Czy afiliacja może budować jakościowy ruch i wizerunek?
  • Lejki sprzedażowe w afiliacji
  • Jak budować ruch i sprzedaż nie ryzykując budżetu?
  • Różne etapy lejka sprzedażowego, a rozliczenie CPS.
  • Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy w modelu efektywnościowym?
  • Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy rozliczając się za efekt?

Program partnerski Twojego e-sklepu- co trzeba wiedzieć , aby odnieść sukces, Michał Mroczek, Tradedoubler oraz Martyna Krzemińska Payback

  • Dekalog błędnego myślenia przy rozliczaniu się za sprzedaż
  • Prowadzenie programu partnerskiego to proces
  • Aspekty techniczne programu partnerskiego
  • Bądź otwarty na różne modele rozliczeń
  • Perspektywa wydawcy – jak skutecznie zachęcić wydawców do aktywnego działania w programie i wykorzystać ich potencjał?

 

 01.10, godz. 11:00: Programmatic od podstaw – praktyczne podejście na podstawie platformy programmatic Google: Display & Video 360 – Jacek Józwiak, Salestube
Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/programmatic-od-podstaw-praktyczne-podejscie-na-podstawie-platformy-programmatic

W programie:

  • Ekosystem Google Marketing Platform- co daje w biznesie,na jakie potrzeby odpowiada?
  • Dostępne formaty reklamowe, modele zakupowe- co tu znajdziemy, czym się różni?
  • Sposoby  kierowania i nowe funkcje oferowane przez DV360,
  • Jak chronić swoją markę w digitalu: wszystko o rozwiązaniach z zakresu bezpieczeństwa marki,
  • Integracje platform i synergie między produktami Google i innymi narzędziami- jak mogą wzbogacić kampanie?
  • Automatyzacja: metody ustalania stawek i przydatne narzędzia, które pomogą Ci zwiększyć efektywność kampanii
  • Wskazówki, best practise, epic faile- co robić a czego nie robić w programmatic! 
  • Q & A – Zadaj dowolne pytanie 🙂

 

 

Zobacz także:

Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel
Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel

Już w piątek 23.10 o godz. 11:00 odbędą się kolejne zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, poświęcone tematyce komunikacji […]

Czytaj więcej
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!

QuarticOn to firma technologiczna, której misją jest usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez automatyzację działań marketingowych i personalizację […]

Czytaj więcej
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?

Zadaniem sprzedawcy jest pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą korzystali z usług firmy cyklicznie. Dzięki temu możliwy jest […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?