Zapraszamy na Tydzień z Performance Marketingiem!

Powraca cykl Szkoły Gospodarki Cyfrowej poświęcony performance marketingowi! Eksperci firm zrzeszonych w e-Izbie skupią się na najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnieniach związanych z marketingiem efektywnościowym.
Uczestnicy wszystkich czterech warsztatów będą mieli możliwość podejścia do egzaminu oraz zdobycia dyplomu ukończenia Szkoły Gospodarki Cyfrowej 2021, który będzie potwierdzeniem zdobytej wiedzy. Więcej szczegółów o egzaminie TUTAJ.
TYDZIEŃ Z PERFROMANCE MARKETINGIEM POTRWA OD 1 DO 4 MARCA.
HARMONOGRAM WARSZTATÓW:
PONIEDZIAŁEK 1.03 godz. 11:00
Temat: Wartość afiliacji w czasach nielojalnych konsumentów.
Prelegentka: Natalia Gruszczyńska, Senior Publisher Development Manager AWIN
Agenda:
- Jak zmieniła się lojalność konsumentów w ostatnich latach?
- Pokolenie milenialsów a lojalność.
- Istota budowania zaufania w dzisiejszych czasach oraz w jaki może ją wesprzeć afiliacja.
- Jaką rolę odgrywa afiliacja w kształtowaniu decyzji zakupowych?
WTOREK 2.03 godz. 11:00
Temat: SEO is dead, czyli jak wykorzystać pełny potencjał ruchu organicznego metodą SXO
Prelegenci:
Paweł Janecki, Sales Team Leader SEMCORE oraz Damian Kaczmarek, SXO Consultant SEMCORE
Agenda:
- Dlaczego klasycznie rozumiane SEO w przypadku biznesów e-commerce to obecnie niewystarczające działanie?
- W jaki sposób badać ruch organiczny i wynikającą z niego konwersję oraz jego doprowadzić do jego wartościowania?
- SXO – chwilowy trend czy konieczność w dobrym funkcjonowaniu biznesu e-commerce – dlaczego SEO połączone z UX może przynieść więcej niż zadowalający efekt?
ŚRODA 3.03 godz. 11:00
Temat: Jak wyprzedzić konkurencję, kiedy ta zabija Cię ceną?
Prelegentka: Ewelina Grzona, Team Leader Brand Active
Agenda:
- Jak agencja może Ci pomóc w wygenerowaniu większych przychodów?
- Jak samodzielnie możesz wzmocnić swoją pozycję w sieci?
- Sprawdzone metody optymalizacji kampanii.
- Jak dotrzeć do tych, którzy Cię szukają?
- Metodyka przynosząca efekty – case study.
CZWARTEK 4.03 godz. 11:00
Temat: Łaska pańska na pstrym koniu jeździ – czyli o przychylności i nieprzychylności Google
Prelegent: Wojciech Szymański, Managing Director Ideo Force
Agenda:
- Dywersyfikacja kanałów ruchu
- Wpływ zmian algorytmu Google na widoczność w wynikach wyszukiwania
- Przykłady przychylności oraz nieprzychylności Google
- Jak unikać negatywnych skutków kolejnych update’ów
Zwieńczeniem warsztatów będzie e-Izba Friday, w ramach którego została zaplanowana dyskusja panelowa “Performance Marketing: pandemia a efektywność”.
Zobacz także:

Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19
Zadaliśmy powyższe pytania członkom Jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Czym jest dla nich performance marketing? […]
Czytaj więcej
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!
Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! Już po raz 9-ty […]
Czytaj więcej
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej