Tegoroczny ranking e-Gazele Biznesu pod patronatem e-Izby

Ranking e-Gazele Biznesu – to ranking najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce.
W Polsce działa około 15 tysięcy e-sklepów. W większości są to małe i średnie firmy. Od kilkunastu lat Puls Biznesu publikuje ranking Gazele Biznesu, gromadzący wyniki najdynamiczniej rozwijających się firm z sektora MŚP działających w ,,tradycyjnej” gospodarce. W 2014 roku po raz pierwszy opublikowano ranking e-Gazel Biznesu, w którym nagradzane są najdynamiczniej rozwijające się firmy prowadzące handel w internecie o rocznych obrotach z przedziału od 50 tys. zł do 100 mln zł.
Ranking ma jeszcze jedną ważną funkcję, jaką jest promowanie małych i średnich firm z branży e-commerce, które ze względu na swoje rozmiary i zwykle wysoką specjalizację, nie miałyby raczej szansy zaistnienia w żadnym innym zestawieniu.
Celem projektu e-Gazele Biznesu, na który oprócz listy rankingowej składa się gala połączona z wręczaniem laureatom pamiątkowych statuetek i dyplomów, jest także stworzenie szansy nawiązania osobistych znajomości i kontaktów, których nie jest w stanie zastąpić żadne informatyczne narzędzie.
Zgłoszenia przyjmowane są do 4 października 2019 na stronie internetowej: https://www.pb.pl/egazele/?utm_source=eizba&utm_campaign=r_egzale_eizba
Udział w rankingu oraz gali podsumowującej ranking jest bezpłatny.
Do wzięcia udziału w rankingu niezbędne będzie podanie m.in. następujących danych:
- Przychód w PLN brutto pochodzący wyłącznie ze sprzedaży przez Internet z ostatnich 3 lat (jeśli firma istnieje krócej – z ostatnich dwóch lat).
- Informacja czy firma w ostatnich 3 latach osiągnęła zysk czy stratę
- Informacja o średniej liczbie przesyłek wysyłanych miesięcznie
- Informacja o procentowym udziale sprzedaży internetowej w obrocie firmy
- Dane rejestrowe firmy (m.in. adres, NIP, imię i nazwisko prezesa/właściciela)
Ze względu na to, ze formularz umieszczony na stronie nie umożliwia przerwania wypełniania zgłoszenia i późniejszego do niego powrotu, rekomendujemy przygotowanie tych danych przed rozpoczęciem wypełniania zgłoszenia.
Zobacz także:

Wykorzystaj UX w strategii digital marketingowej i odnieś sukces! Zaproszenie na webinar Ideo Force
To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w […]
Czytaj więcej
Porzucony koszyk – czym jest i jak go unikać?
Porzucony koszyk – czym jest i jak go unikać? Statystyki mówią, że 7 na 10 kupujących przerywa […]
Czytaj więcej
Commerce Transformation Days 2022
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Commerce Transformation Days (CTD) – jedynej w Polsce międzynarodowej konferencji w […]
Czytaj więcej