Tegoroczny ranking e-Gazele Biznesu pod patronatem e-Izby

...

Ranking e-Gazele Biznesu – to ranking najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce.

W Polsce działa około 15 tysięcy e-sklepów. W większości są to małe i średnie firmy. Od kilkunastu lat Puls Biznesu publikuje ranking Gazele Biznesu, gromadzący wyniki najdynamiczniej rozwijających się firm z sektora MŚP działających w ,,tradycyjnej” gospodarce. W 2014 roku po raz pierwszy opublikowano ranking e-Gazel Biznesu, w którym nagradzane są najdynamiczniej rozwijające się firmy prowadzące handel w internecie o rocznych obrotach z przedziału od 50 tys. zł do 100 mln zł.

Ranking ma jeszcze jedną ważną funkcję, jaką jest promowanie małych i średnich firm z branży e-commerce, które ze względu na swoje rozmiary i zwykle wysoką specjalizację, nie miałyby raczej szansy zaistnienia w żadnym innym zestawieniu.

Celem projektu e-Gazele Biznesu, na który oprócz listy rankingowej składa się gala połączona z wręczaniem laureatom pamiątkowych statuetek i dyplomów, jest także stworzenie szansy nawiązania osobistych znajomości i kontaktów, których nie jest w stanie zastąpić żadne informatyczne narzędzie.

Zgłoszenia przyjmowane są do 4 października 2019 na stronie internetowej: https://www.pb.pl/egazele/?utm_source=eizba&utm_campaign=r_egzale_eizba

Udział w rankingu oraz gali podsumowującej ranking jest bezpłatny.

Do wzięcia udziału w rankingu niezbędne będzie podanie m.in. następujących danych:

  • Przychód w PLN brutto pochodzący wyłącznie ze sprzedaży przez Internet z ostatnich 3 lat (jeśli firma istnieje krócej  – z ostatnich dwóch lat).
  • Informacja czy firma w ostatnich 3 latach osiągnęła zysk czy stratę
  • Informacja o średniej liczbie przesyłek wysyłanych miesięcznie
  • Informacja o procentowym udziale sprzedaży internetowej w obrocie firmy
  • Dane rejestrowe firmy (m.in. adres, NIP, imię i nazwisko prezesa/właściciela)

Ze względu na to, ze formularz umieszczony na stronie nie umożliwia przerwania wypełniania zgłoszenia i późniejszego do niego powrotu, rekomendujemy przygotowanie tych danych przed rozpoczęciem wypełniania zgłoszenia.

Zobacz także:

SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Czy logistyka skorzystała na pandemii?
Czy logistyka skorzystała na pandemii?

Rok 2020 z pewnością był rokiem zmian niemal na każdej płaszczyźnie naszego życia. Pandemia Covid-19 skutecznie ograniczyła […]

Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?