Szkoła Gospodarki Cyfrowej – B2B e-commerce – WROCŁAW

...

Zapraszamy do udziału w Szkole Gospodarki Cyfrowej e-Commerce B2B we Wrocławiu.

Szkoła Gospodarki Cyfrowej to jeden z filarów misji edukacyjnej Izby Gospodarki Elektronicznej. Opócz Szkoły centralnej, czyli cyklicznych zajęć odbywających się w Warszawie, zapraszamy do silnych ośrodków e-commerce poza siedzibą główną e-Izby.

Już 4 kwietnia specjaliści z obszaru e-commerce B2B spotkają się we Wrocławiu. Dziękujemy firmie TIM SA, firmie zrzeszonej w ramach e-Izby za udostępnienie przestrzeni oraz przygotowanie programu merytorycznego.

TIM jest członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej od 2014 roku. Od tego czasu z dużą satysfakcją obserwujemy rozwój Izby, w tym prowadzonych przez nią działań edukacyjnych. Z radością powitaliśmy start projektu Szkoła Gospodarki Cyfrowej lokalnie. Złożenie propozycji, by wrocławskie zajęcia odbyły się w centrali TIM-u, było dla nas naturalną decyzją – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA.Świadomość odrębności specyfiki e-commerce B2B jest coraz większa, rośnie zapotrzebowanie na wiedzę z tego zakresu. Cieszę się, że eksperci TIM-u wraz z pozostałymi prelegentami będą mogli się nią podzielić właśnie podczas wrocławskich warsztatów Szkoły Gospodarki Cyfrowej – dodaje Krzysztof Folta.

 

SGC Wrocław – B2B e-commerce 

Informacje organizacyjne:

Data: 4 kwiecień 2019

Miejsce: TIM SA – ul. Jaworska 13, Wrocław (biurowiec Cu Office, 7. piętro)

Liczba osób: 25

Osoba kontaktowa: Klaudia Bonder-Kamińska, szkola@eizba.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIA: FORMULARZ ZGŁOSZENIA DO SZKOŁY GOSPODARKI CYFROWEJ 2019- WROCŁAW

Prosimy o odesłanie wypełnionego formularza na adres: szkola@eizba.pl

Zajęcia są bezpłatne.

Dla kogo:

  • specjalistów e-commerce
  • specjalistów obszaru b2b
  • właścicieli sklepów e-commerce
  • osób odpowiadających analizę wdrażanie nowych technologii w e-commerce
  • osób odpowiedzialnych za obsługę klienta b2b i działania b2b

 

PROGRAM

9:30 – 10:00 Rejestracja

10:00 – 10:15 Przywitanie uczestników – Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej

10:15 – 11:15 Wojciech Bondyra – zastępca dyrektora sprzedaży TIM SA, Krzysztof Rogalny – kierownik Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA

Temat: Różnice pomiędzy e-commerce B2C a B2B na przykładzie TIM.pl, czyli jak pięknie się różnimy

11:15 – 12:15 Barbara Matkowska-Włosek – dyrektor marketingu TIM SA, Sławomir Ważydrąg – zastępca dyrektora sprzedaży TIM SA

Temat: Budowanie relacji z klientami B2B, czyli rower za złotówkę i znacznie więcej

12:15 – 12:45 – PRZERWA

12:45 – 13:30 Marek Kich – CEO, X-Coding IT Studio

Temat: Jak przełożyć oczekiwania klientów na doświadczenia zakupowe w e-commerce B2B?

13:30 – 14:15 Grzegorz Rudno-Rudziński, Managing Partner Unity Group

Temat: Omnichannel a transformacja cyfrowa w branży retail

  1. Co oznacza transformacja cyfrowa w branży B2B.
  2. Jakie czynniki decydują o wejściu na ścieżkę zmiany w obszarze IT.
  3. Jak podejść do budowy strategii omnichannel.
  4. Jak przygotować organizację do wejścia w omnichannel.

14:15 – ZAKOŃCZENIE

PRELEGENCI

Barbara Matkowska-Włosek – dyrektor marketingu TIM SA

Marek Kich – CEO, X-Coding IT Studio

Sławomir Ważydrąg – zastępca dyrektora sprzedaży TIM SA

Wojciech Bondyra – zastępca dyrektora sprzedaży, TIM SA

Grzegorz Rudno-Rudziński, Managing Partner Unity Group

Krzysztof Rogalny – kierownik Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA

 

 

BIURO

TIM SA jest największym hurtowym dystrybutorem artykułów elektrotechnicznych w Polsce (według miesięcznika ?Elektrosystemy?, nr 11/2018). Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. TIM stawia na omnichannel. W 2013 r. firma zmieniła model biznesowy, stawiając na e-commerce i sprzedaż poprzez TIM.PL. To najprawdopodobniej największa taka transformacja cyfrowa w polskim handlu B2B. Strategia TIM-u jest oparta na połączeniu wieloletniej wiedzy o rynku, którą posiadają przedstawiciele handlowi, z technologiami e-commerce (tzw. hybrydowy model sprzedaży). W 2018 r. 71% obrotów spółki (tj. 534 z 753 mln zł) pochodziło ze sprzedaży online.

Zobacz także:

Zapraszamy na e-Izba Fridays!
Zapraszamy na e-Izba Fridays!

Biuro e-Izby rozpoczyna nowy cykl kameralnych spotkań networkingowych! Zapraszamy na e-Izba Fridays! To comiesięczne, poranne spotkania networkingowe […]

Czytaj więcej
SZKOŁA GOSPODARKI CYFROWEJ DLA BRANŻY FINANSOWEJ
SZKOŁA GOSPODARKI CYFROWEJ DLA BRANŻY FINANSOWEJ

SZKOŁA GOSPODARKI CYFROWEJ DLA BRANŻY FINANSOWEJ Marketing Bankowy – jak efektywnie komunikować się z klientem wielokanałowo? Obsługa […]

Czytaj więcej
e-Izba obejmuje patronatem raport “(nie)Pełnosprawni w internecie”.
e-Izba obejmuje patronatem raport “(nie)Pełnosprawni w internecie”.

Jak nowe technologie i idee pomagają aktywizować osoby z niepełnosprawnościami? Raport “(nie)Pełnosprawni w internecie”. Zapraszamy do lektury […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?