Szkoła Gospodarki Cyfrowej – B2B e-commerce – WROCŁAW

Zapraszamy do udziału w Szkole Gospodarki Cyfrowej e-Commerce B2B we Wrocławiu.
Szkoła Gospodarki Cyfrowej to jeden z filarów misji edukacyjnej Izby Gospodarki Elektronicznej. Opócz Szkoły centralnej, czyli cyklicznych zajęć odbywających się w Warszawie, zapraszamy do silnych ośrodków e-commerce poza siedzibą główną e-Izby.
Już 4 kwietnia specjaliści z obszaru e-commerce B2B spotkają się we Wrocławiu. Dziękujemy firmie TIM SA, firmie zrzeszonej w ramach e-Izby za udostępnienie przestrzeni oraz przygotowanie programu merytorycznego.
TIM jest członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej od 2014 roku. Od tego czasu z dużą satysfakcją obserwujemy rozwój Izby, w tym prowadzonych przez nią działań edukacyjnych. Z radością powitaliśmy start projektu Szkoła Gospodarki Cyfrowej lokalnie. Złożenie propozycji, by wrocławskie zajęcia odbyły się w centrali TIM-u, było dla nas naturalną decyzją – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Świadomość odrębności specyfiki e-commerce B2B jest coraz większa, rośnie zapotrzebowanie na wiedzę z tego zakresu. Cieszę się, że eksperci TIM-u wraz z pozostałymi prelegentami będą mogli się nią podzielić właśnie podczas wrocławskich warsztatów Szkoły Gospodarki Cyfrowej – dodaje Krzysztof Folta.
SGC Wrocław – B2B e-commerce
Informacje organizacyjne:
Data: 4 kwiecień 2019
Miejsce: TIM SA – ul. Jaworska 13, Wrocław (biurowiec Cu Office, 7. piętro)
Liczba osób: 25
Osoba kontaktowa: Klaudia Bonder-Kamińska, szkola@eizba.pl
FORMULARZ ZGŁOSZENIA: FORMULARZ ZGŁOSZENIA DO SZKOŁY GOSPODARKI CYFROWEJ 2019- WROCŁAW
Prosimy o odesłanie wypełnionego formularza na adres: szkola@eizba.pl
Zajęcia są bezpłatne.
Dla kogo:
- specjalistów e-commerce
- specjalistów obszaru b2b
- właścicieli sklepów e-commerce
- osób odpowiadających analizę wdrażanie nowych technologii w e-commerce
- osób odpowiedzialnych za obsługę klienta b2b i działania b2b
PROGRAM
9:30 – 10:00 Rejestracja
10:00 – 10:15 Przywitanie uczestników – Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
10:15 – 11:15 Wojciech Bondyra – zastępca dyrektora sprzedaży TIM SA, Krzysztof Rogalny – kierownik Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA
Temat: Różnice pomiędzy e-commerce B2C a B2B na przykładzie TIM.pl, czyli jak pięknie się różnimy
11:15 – 12:15 Barbara Matkowska-Włosek – dyrektor marketingu TIM SA, Sławomir Ważydrąg – zastępca dyrektora sprzedaży TIM SA
Temat: Budowanie relacji z klientami B2B, czyli rower za złotówkę i znacznie więcej
12:15 – 12:45 – PRZERWA
12:45 – 13:30 Marek Kich – CEO, X-Coding IT Studio
Temat: Jak przełożyć oczekiwania klientów na doświadczenia zakupowe w e-commerce B2B?
13:30 – 14:15 Grzegorz Rudno-Rudziński, Managing Partner Unity Group
Temat: Omnichannel a transformacja cyfrowa w branży retail
- Co oznacza transformacja cyfrowa w branży B2B.
- Jakie czynniki decydują o wejściu na ścieżkę zmiany w obszarze IT.
- Jak podejść do budowy strategii omnichannel.
- Jak przygotować organizację do wejścia w omnichannel.
14:15 – ZAKOŃCZENIE
PRELEGENCI
Barbara Matkowska-Włosek – dyrektor marketingu TIM SA
Marek Kich – CEO, X-Coding IT Studio
Sławomir Ważydrąg – zastępca dyrektora sprzedaży TIM SA
Wojciech Bondyra – zastępca dyrektora sprzedaży, TIM SA
Grzegorz Rudno-Rudziński, Managing Partner Unity Group
Krzysztof Rogalny – kierownik Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA
BIURO
TIM SA jest największym hurtowym dystrybutorem artykułów elektrotechnicznych w Polsce (według miesięcznika ?Elektrosystemy?, nr 11/2018). Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. TIM stawia na omnichannel. W 2013 r. firma zmieniła model biznesowy, stawiając na e-commerce i sprzedaż poprzez TIM.PL. To najprawdopodobniej największa taka transformacja cyfrowa w polskim handlu B2B. Strategia TIM-u jest oparta na połączeniu wieloletniej wiedzy o rynku, którą posiadają przedstawiciele handlowi, z technologiami e-commerce (tzw. hybrydowy model sprzedaży). W 2018 r. 71% obrotów spółki (tj. 534 z 753 mln zł) pochodziło ze sprzedaży online.
Zobacz także:

e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność
1 marca startuje kolejny cykl Tygodnia z Performance Marketingiem, którego zwieńczeniem będzie e-Izba Friday, podczas którego strategicznie […]
Czytaj więcej
13 Forum Gospodarcze TIME „GOSPODARKA EU 2030” Infrastruktura, Przemysł, Finanse, Usługi – plan odbudowy UE
Zapraszamy do rejestracji na Forum Gospodarcze TIME 2021– wydarzenie organizowane z inicjatywy najaktywniejszych i największych organizacji i […]
Czytaj więcej