Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu

Szkoła Gospodarki Cyfrowej to jeden z filarów misji edukacyjnej Izby Gospodarki Elektronicznej. Oprócz Szkoły centralnej, czyli cyklicznych zajęć odbywających się w Warszawie, zapraszamy do silnych ośrodków e-commerce poza siedzibą główną e-Izby.
Partnerem poznańskiej i wszystkich lokalnych Szkół Gospodarki Cyfrowej jest UPS.
Już 18 czerwca specjaliści z obszaru digital marketingu spotkają się w Poznaniu. Dziękujemy Allegro, firmie zrzeszonej w ramach e-Izby za udostępnienie przestrzeni oraz pomoc w przygotowaniu programu merytorycznego.
Informacje organizacyjne:
Data: 18 czerwiec 2019
Miejsce: ul. Grunwaldzka 182, Budynek Pixel, siedziba Allegro, Poznań
Liczba osób: 15
Osoba kontaktowa: Klaudia Bonder-Kamińska, szkola@eizba.pl
FORMULARZ ZGŁOSZENIA: FORMULARZ ZGŁOSZENIA DO SZKOŁY GOSPODARKI CYFROWEJ 2019- POZNAŃ
Prosimy o odesłanie wypełnionego formularza na adres: szkola@eizba.pl
Zajęcia są bezpłatne.
Dla kogo:
- Menedżerów e-marketingu
- Menedżerów e-commerce
- Specjalistów digtal marketingu w e-commerce
- Przedstawicieli wszystkich podmiotów prowadzących biznes w internecie
- Przedstawicieli sklepów internetowych
PROGRAM
10:00 – 10:30 Rejestracja
10:30 – 12:00 – Karolina Szenk, Kierownik ds. rozwoju sprzedaży detalicznej, UPS
Temat: Jak sprostać wysokim wymaganiom konsumentów w zakresie dostawy towaru, jednocześnie optymalizując koszty.
- Znaczenie darmowej dostawy
- Nowoczesny tracking i bezobsługowe zwroty
- Usługi dodatkowe w logistyce
12:00-12:15 – PRZERWA
12:15 – 14: 15 – Mariusz Łodyga
Temat: Od marki do konwersji – czyli jak stworzyć marketingowy ekosystem, który sprzedaje.
- Jak zaplanować działania marketingowe by były efektywne?
- Jak strategia marketingowa może pomóc w sprzedaży?
- Jak marka wpływa na postrzeganie produktu?
- Jak badać potrzeby klienta i na tej bazie tworzyć przekaz?
- Jakie są najczęstsze przyczyny marketingowych niepowodzeń?
14:15-14:30 – PRZERWA
14:30 – 15:30 – Katarzyna Murawska, Key Account Manager Allegro
Temat: Możliwości promowania ofert na Allegro.
- Siła marki w komunikacji marketingowej
- Jak wykorzystać potencjał Allegro i przełożyć to na rozwój sprzedaży?
- Promocja w modelu pay per click
15:30 – ZAKOŃCZENIE
Zobacz także:

e-Izba wraca z 6 edycją bezpłatnej akcji edukacyjnej Go! e-Commerce!
Go! e-Commerce jest odpowiedzią e-Izby na kryzys wywołany pandemią w marcu 2020 roku, wobec którego wielu przedsiębiorców […]
Czytaj więcej
e-Izba Round Table „Taki sam start – równe ramy prawne i konkurencyjne dla azjatyckich i polskich e-przedsiębiorców okiem ekspertów. Konkretne rozwiązania’’
w czwartek 21 stycznia o godz. 14:00 odbędzie się organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej kolejne wydarzenie: e-Izba […]
Czytaj więcej
Prezes Zarządu naszej firmy zrzeszonej TIM SA w finale konkursu EY Przedsiębiorca Roku!
Krzysztof Folta, Prezes Zarządu i jeden z założycieli TIM SA, znalazł się w gronie 15 osób walczących […]
Czytaj więcej