Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu

...

Szkoła Gospodarki Cyfrowej to jeden z filarów misji edukacyjnej Izby Gospodarki Elektronicznej. Oprócz Szkoły centralnej, czyli cyklicznych zajęć odbywających się w Warszawie, zapraszamy do silnych ośrodków e-commerce poza siedzibą główną e-Izby.

Partnerem poznańskiej i wszystkich lokalnych Szkół Gospodarki Cyfrowej jest UPS.

Już 18 czerwca specjaliści z obszaru digital marketingu spotkają się w Poznaniu. Dziękujemy Allegro, firmie zrzeszonej w ramach e-Izby za udostępnienie przestrzeni oraz pomoc w przygotowaniu programu merytorycznego.

Informacje organizacyjne:

Data: 18 czerwiec 2019

Miejsce: ul. Grunwaldzka 182, Budynek Pixel, siedziba Allegro, Poznań

Liczba osób: 15

Osoba kontaktowa: Klaudia Bonder-Kamińska, szkola@eizba.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIA: FORMULARZ ZGŁOSZENIA DO SZKOŁY GOSPODARKI CYFROWEJ 2019- POZNAŃ

Prosimy o odesłanie wypełnionego formularza na adres: szkola@eizba.pl

Zajęcia są bezpłatne.

Dla kogo:

  • Menedżerów e-marketingu
  • Menedżerów e-commerce
  • Specjalistów digtal marketingu w e-commerce
  • Przedstawicieli wszystkich podmiotów prowadzących biznes w internecie
  • Przedstawicieli sklepów internetowych

PROGRAM

 

10:00 – 10:30 Rejestracja

10:30 – 12:00 – Karolina Szenk, Kierownik ds. rozwoju sprzedaży detalicznej, UPS

Temat: Jak sprostać wysokim wymaganiom konsumentów w zakresie dostawy towaru,  jednocześnie optymalizując koszty.

  • Znaczenie darmowej dostawy
  • Nowoczesny tracking i bezobsługowe zwroty
  • Usługi dodatkowe w logistyce

12:00-12:15 – PRZERWA

12:15 – 14: 15 – Mariusz Łodyga

Temat: Od marki do konwersji – czyli jak stworzyć marketingowy ekosystem, który sprzedaje.

  •         Jak zaplanować działania marketingowe by były efektywne?
  •         Jak strategia marketingowa może pomóc w sprzedaży?
  •         Jak marka wpływa na postrzeganie produktu?
  •         Jak badać potrzeby klienta i na tej bazie tworzyć przekaz?
  •         Jakie są najczęstsze przyczyny marketingowych niepowodzeń?

14:15-14:30 – PRZERWA

14:30 – 15:30 – Katarzyna Murawska, Key Account Manager Allegro

Temat: Możliwości promowania ofert na Allegro.

  •         Siła marki w komunikacji marketingowej
  •         Jak wykorzystać potencjał Allegro i przełożyć to na rozwój sprzedaży?
  •         Promocja w modelu pay per click

15:30 – ZAKOŃCZENIE

Zobacz także:

Szkoła Gospodarki Cyfrowej z MPiT: Crossborder dla e-commerce
Szkoła Gospodarki Cyfrowej z MPiT: Crossborder dla e-commerce

Crossborder dla e-commerce Data: 7 listopada 2019 Miejsce: Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, plac Trzech Krzyży 3/5, Warszawa Dla kogo: […]

Czytaj więcej
Payment Meeting 2019 pod patronatem e-Izby
Payment Meeting 2019 pod patronatem e-Izby

Wydarzenie Payment Meeting już na stałe wpisało się do kalendarza osób związanych z finansami i płatnościami, podczas którego spotykają […]

Czytaj więcej
Sii Polska nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Sii Polska nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Zatrudniając ponad 4000 ekspertów, Sii jest czołowym dostawcą usług IT i inżynierii przemysłowej w Polsce. Wspiera klientów […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?