Szkoła Gospodarki Cyfrowej Online – CRISIS THINKING: Audyt i budowa strategii online po kryzysie

Zapraszamy na kolejne zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej Online!
Temat: CRISIS THINKING: Audyt i budowa strategii online po kryzysie
📆wtorek 28.04
⏰godz. 11:00
Prelegenci:
- Magdalena Euejda, Digital Strategy Manager, Bluerank
- Joanna Blewąska, PR Specialist, Bluerank
Agenda:
1. Żyjemy w świecie VUCA. Jak dobrze w nim funkcjonować? Jak zmienność i nieprzewidywalność wpływa na biznes i sytuację menadżerów?
2. Myśl strategicznie w czasach koronowirusa – planowanie scenariuszowe i dopasowanie języka komunikacji.
3. Audyt strategiczny marki pod kątem zmieniających się potrzeb i oczekiwań konsumentów.
4. Design Thinking – elastyczne i empatyczne podejście do klienta i jego potrzeb. Budowanie strategii w oparciu o zrozumienie potrzeb.
Rejestracja:
Serdecznie zachęcamy do udziału!
Zobacz także:

e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność
1 marca startuje kolejny cykl Tygodnia z Performance Marketingiem, którego zwieńczeniem będzie e-Izba Friday, podczas którego strategicznie […]
Czytaj więcej
13 Forum Gospodarcze TIME „GOSPODARKA EU 2030” Infrastruktura, Przemysł, Finanse, Usługi – plan odbudowy UE
Zapraszamy do rejestracji na Forum Gospodarcze TIME 2021– wydarzenie organizowane z inicjatywy najaktywniejszych i największych organizacji i […]
Czytaj więcej