Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel

Już w piątek 23.10 o godz. 11:00 odbędą się kolejne zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, poświęcone tematyce komunikacji z klientami w dobie omnichannel.
W programie:
- Relacja jakości kampanii wysyłanych za pomocą sms i maila wraz z relacją skuteczności (konwersją wysyłki)
- Badania preferencji klientów dotyczące sposobu komunikacji z nimi.
- Przykłady byłych i obecnych kampanii ( pozytywne i negatywne)
- Możliwości wykorzystania komunikacji wielokanałowej w e-commerce.
Zajęcia poprowadzi Łukasz Woźnica, Business Development Director, Apifonica.
Zachęcamy do udziału.
Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/komunikacja-z-klientami-w-dobie-omnichannel
Zobacz także:

Platforma Allegro Biznes wystartowała
Allegro uruchomiło nową platformę, która pozwala firmom robić zakupy i sprzedawać w jeszcze łatwiejszy sposób. Allegro Biznes […]
Czytaj więcej
Spotkania grup merytorycznych w 2021
W 2021 roku zaplanowaliśmy ciekawe aktywności w ramach grup merytorycznych, m.in. szereg publikacji branżowych, ekspertyz rynku oraz […]
Czytaj więcej
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność
1 marca startuje kolejny cykl Tygodnia z Performance Marketingiem, którego zwieńczeniem będzie e-Izba Friday, podczas którego strategicznie […]
Czytaj więcej