Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel

...

Już w piątek 23.10 o godz. 11:00 odbędą się kolejne zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, poświęcone tematyce komunikacji z klientami w dobie omnichannel.

W programie:

  • Relacja jakości kampanii wysyłanych za pomocą sms i maila wraz z relacją skuteczności (konwersją wysyłki)
  • Badania preferencji klientów dotyczące sposobu komunikacji z nimi.
  • Przykłady byłych i obecnych kampanii ( pozytywne i negatywne)
  • Możliwości wykorzystania komunikacji wielokanałowej w e-commerce.

Zajęcia poprowadzi Łukasz Woźnica, Business Development Director, Apifonica.

Zachęcamy do udziału.

Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/komunikacja-z-klientami-w-dobie-omnichannel

Zobacz także:

Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?
Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?

Przed branżą e-Commerce ciężki okres, na który trzeba się przygotować. Przedsiębiorcom szczyt sezonu zakupowego – Black Friday, […]

Czytaj więcej
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Mazars to międzynarodowa, zintegrowana firma specjalizująca się w audycie, księgowości, doradztwie, usługach podatkowych i prawnych*. Działając w […]

Czytaj więcej
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform

SalesTube, należąca do Group One agencja one-stop-shop dla e-commerce, stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?