Szkoła Gospodarki Cyfrowej – Google AdWords Warszawa

Google Adwords – reklama w Google dla e-commerce
Data: 26 czerwca 2019
Miejsce: Izba Gospodarki Elektronicznej, Warszawa, ul. Pańska 96 lok.4, 2 piętro
Dla kogo:
- specjalistów e-commerce
- specjalistów marketingu online, seo, sem
- właścicieli sklepów e-commerce
- osób odpowiadających analizę danych i zachowań konsumenta
PROGRAM
9:00-9:30 Rejestracja
9:30 – 11:00, Krzysztof Mastalski, Semahead
Temat: Strategia w kampaniach płatnych. Od planowania, przez estymację budżetów po egzekucję.
- Cele ? czy dla Twojego biznesu jest sens ładować pieniądze w reklamę w Google?
- Lejek zakupowy ? dlaczego zawsze powinno się od niego zaczynać?
- Dobór kanałów Google Ads i estymacja
- Egzekucja kampanii, optymalizacja, raportowanie ? przejście przez cykl życia kampanii Google Ads
11:00 – 11:15 – PRZERWA
11:15 – 12:45 Anna Wielgus-Miller , Senior Paid Search Specialist Bluerank
Temat: Skuteczny remarketing dla e-commerce
- korzyści płynące z remarketingu
- jak krok po kroku rozpocząć skuteczne działania remarketingowe?
- wykorzystanie remarketingu w działaniach prowadzonych w wyszukiwarce Google, w Google Display Network, na YouTubie
- przykłady reklam remarketingowych
- przykłady wykorzystania zaawansowanych i precyzyjnych list remarketingowych
13:00 – ZAKOŃCZENIE
Zobacz także:

e-Izba wraca z 6 edycją bezpłatnej akcji edukacyjnej Go! e-Commerce!
Go! e-Commerce jest odpowiedzią e-Izby na kryzys wywołany pandemią w marcu 2020 roku, wobec którego wielu przedsiębiorców […]
Czytaj więcej
Ostatni moment na zgłoszenie się w pierwszym progu cenowym do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021!
Pokaż efektywność swojej agencji w czasie kryzysu! Zgłoś swoje kampanie do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE! Od 12 […]
Czytaj więcej
Zazielenić e-commerce. Tworzymy eco-poradnik!
Komisja Europejska od lutego 2020 r., w ramach Working Committee on Sustainability, zachęca biznes do dzielenia się […]
Czytaj więcej