Szkoła Gospodarki Cyfrowej – Google Adwords w Warszawie – 12.03.2020

...

Google Adwords

 

Data: 12 marca 2020
Miejsce: Izba Gospodarki Elektronicznej, ul. Pańska 96 lok.4, Warszawa

Dla kogo:

  • specjaliści e-commerce
  • specjaliści marketingu online oraz performance marketingu pracujący w firmach z branży e-commerce 
  • właściciele sklepów e-commerce
  • osoby odpowiadające za wdrożenia nowych technologii i narzędzi do marketingu w branży e-commerce

PROGRAM

10:00 – 11:30

Wszystko o automatach w Google Ads – jak skutecznie wykorzystywać automatyczne strategie ustalania stawek, automatyczne kreacje i automatycze targetowanie do realizacji celów biznesowych? – Krzysztof Mastalski – SEM Specialist, Semahead

  • Poza frazę kluczową – jakie dane zbiera o nas Google?
  • Machine Learning w reklamach Google’a
  • Automatyczne strategie ustalania stawek
  • Automatyczne kreacje
  • Automatyczne targetowanie i kampanie – Smart shopping, Smart Display, DSA

11:45 – 13:15 

Search Ads 360 – poznaj możliwości Google Ads na sterydach – Michał Jagodziński – SEM Manager SalesTube

  • czym jest Search Ads 360?
  • różnice pomiędzy Google Ads a Search Ads 360?
  • adaptacyjne kampanie produktowe
  • kampanie asortymentowe
  • konwersje offline
  • data driven

13:30 – 15:00

Robić więcej tego, co działa, a mniej tego, co nie działa. Nowości w Google Ads, z których warto skorzystać – Bartłomiej Majas – Paid Search Specialist, Bluerank

  • Ewolucja Google Ads na przestrzeni ostatnich lat
  • Najważniejsze wydarzenia, które zmieniły reguły gry
  • Możliwości / ciekawostki Google Ads, z których mało kto korzysta
  • Przykłady pokazujące wartość jaką dają nowości w Google Ads

 

Kliknij aby się zapisać!

Zobacz także:

CROSS-BORDER E-COMMERCE: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia liderów branży
CROSS-BORDER E-COMMERCE: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia liderów branży

Handel transgraniczny to bardzo istotny obszar rozwoju działalności dla e-przedsiębiorców, dlatego Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczyna nowy cykl […]

Czytaj więcej
Raport GS1 Polska: e-handel sięga po zewnętrznych dostawców logistyki
Raport GS1 Polska: e-handel sięga po zewnętrznych dostawców logistyki

Tylko 30% e-sklepów korzysta z outsourcingu logistyki dla e-commerce, wynika z raportu GS1 Polska. Jednak pionierzy w […]

Czytaj więcej
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm  transferujących dane do USA?
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm transferujących dane do USA?

Max Schrems po raz kolejny stanął w szranki z Facebookiem. I co ważne – skutecznie. Trybunał Sprawiedliwości […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?