Szkoła Gospodarki Cyfrowej – Google Adwords w Warszawie – 12.03.2020

...

Google Adwords

 

Data: 12 marca 2020
Miejsce: Izba Gospodarki Elektronicznej, ul. Pańska 96 lok.4, Warszawa

Dla kogo:

  • specjaliści e-commerce
  • specjaliści marketingu online oraz performance marketingu pracujący w firmach z branży e-commerce 
  • właściciele sklepów e-commerce
  • osoby odpowiadające za wdrożenia nowych technologii i narzędzi do marketingu w branży e-commerce

PROGRAM

10:00 – 11:30

Wszystko o automatach w Google Ads – jak skutecznie wykorzystywać automatyczne strategie ustalania stawek, automatyczne kreacje i automatycze targetowanie do realizacji celów biznesowych? – Krzysztof Mastalski – SEM Specialist, Semahead

  • Poza frazę kluczową – jakie dane zbiera o nas Google?
  • Machine Learning w reklamach Google’a
  • Automatyczne strategie ustalania stawek
  • Automatyczne kreacje
  • Automatyczne targetowanie i kampanie – Smart shopping, Smart Display, DSA

11:45 – 13:15 

Search Ads 360 – poznaj możliwości Google Ads na sterydach – Michał Jagodziński – SEM Manager SalesTube

  • czym jest Search Ads 360?
  • różnice pomiędzy Google Ads a Search Ads 360?
  • adaptacyjne kampanie produktowe
  • kampanie asortymentowe
  • konwersje offline
  • data driven

13:30 – 15:00

Robić więcej tego, co działa, a mniej tego, co nie działa. Nowości w Google Ads, z których warto skorzystać – Bartłomiej Majas – Paid Search Specialist, Bluerank

  • Ewolucja Google Ads na przestrzeni ostatnich lat
  • Najważniejsze wydarzenia, które zmieniły reguły gry
  • Możliwości / ciekawostki Google Ads, z których mało kto korzysta
  • Przykłady pokazujące wartość jaką dają nowości w Google Ads

 

Kliknij aby się zapisać!

Zobacz także:

Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel
Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel

Już w piątek 23.10 o godz. 11:00 odbędą się kolejne zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, poświęcone tematyce komunikacji […]

Czytaj więcej
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!

QuarticOn to firma technologiczna, której misją jest usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez automatyzację działań marketingowych i personalizację […]

Czytaj więcej
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?

Zadaniem sprzedawcy jest pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą korzystali z usług firmy cyklicznie. Dzięki temu możliwy jest […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?