Szkoła Gospodarki Cyfrowej – e-Commerce B2B w Warszawie – 26.03.2020

...

e-Commerce B2B

 

Data: 26 marca 2020
Miejsce: Izba Gospodarki Elektronicznej, Warszawa, ul. Pańska 96 lok. 4

Dla kogo:

  • specjalistów e-commerce
  • specjalistów obszaru b2b
  • właścicieli sklepów e-commerce
  • osób odpowiadających analizę wdrażanie nowych technologii w e-commerce
  • osób odpowiedzialnych za obsługę klienta B2B i działania B2B

 

PROGRAM

10:00 – 11:30

Jak mobilne rozwiązania internetowe wspierają B2B i B2C?  – Michał Szklarski, Head of Digital Solutions – e-point

Wejdź na kolejny poziom doświadczenia swoich kupujących, korzystając z najnowszych mobilnych technologii i w oparciu o najlepsze praktyki Google, dzięki czemu łatwo zapewnisz wrażenia podobne do aplikacji mobilnych, najszybszy możliwy czas ładowania strony oraz zapewnisz bogatą i wciągającą obsługę klienta – wszystko dostosowane do konkretnych potrzeb zarówno sprzedawcy, jak i użytkownika końcowego. Przyjdź i przekonaj się, jak to zrobiliśmy i jak można to zastosować w e-handlu!

11:40 – 13:10

To B2B or not to B2B, czyli o czym trzeba wiedzieć przed wejściem w e-commerce B2B – Łukasz Napiórkowski, zastępca dyrektora sprzedaży TIM SA oraz Łukasz Bronicz, menadżer sklepu TIM.pl

  • Ilu klientów, tyle cen, czyli indywidualne warunki handlowe
  • Zaopiekowany klient to lojalny klient
  • Funkcjonalności proklienckie
  • Obsługa posprzedażowa
  • Logistyka to klucz
  • Jak zmotywować pracowników do e-commerce B2B
  • Technologia na usługach biznesu
  • Dziel się wiedzą – zyskasz klientów
  • Platforma otwarta na biznes

13:20 – 14:30

Uruchomienie platformy e-Commerce B2B. Jak dobrze przygotować się do takiej zmiany? (biznesowo i technologicznie) – Bartłomiej Kiermasz, E-Commerce Competency Center Lead – Sii

 

  • Jaki jest cel biznesowy dla naszej platformy B2B?
  • Jak przygotować organizację? Kogo i jakie działy zaangażować?
  • Które procesy biznesowe się zmienią i w jaki sposób?
  • Jak wybrać odpowiedniego dostawcę wspierającego taki projekt?

 

 

 

Kliknij, aby się zapisać!

Zobacz także:

Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19
Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19

Zadaliśmy powyższe pytania członkom Jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Czym jest dla nich performance marketing? […]

Czytaj więcej
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! 
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! 

Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!  Już po raz 9-ty […]

Czytaj więcej
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?

Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne?  Goście zbliżającego […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?