Szkoła Gospodarki Cyfrowej – e-Commerce B2B w Warszawie – 26.03.2020

e-Commerce B2B
Data: 26 marca 2020
Miejsce: Izba Gospodarki Elektronicznej, Warszawa, ul. Pańska 96 lok. 4
Dla kogo:
- specjalistów e-commerce
- specjalistów obszaru b2b
- właścicieli sklepów e-commerce
- osób odpowiadających analizę wdrażanie nowych technologii w e-commerce
- osób odpowiedzialnych za obsługę klienta B2B i działania B2B
PROGRAM
10:00 – 11:30
Jak mobilne rozwiązania internetowe wspierają B2B i B2C? – Michał Szklarski, Head of Digital Solutions – e-point
Wejdź na kolejny poziom doświadczenia swoich kupujących, korzystając z najnowszych mobilnych technologii i w oparciu o najlepsze praktyki Google, dzięki czemu łatwo zapewnisz wrażenia podobne do aplikacji mobilnych, najszybszy możliwy czas ładowania strony oraz zapewnisz bogatą i wciągającą obsługę klienta – wszystko dostosowane do konkretnych potrzeb zarówno sprzedawcy, jak i użytkownika końcowego. Przyjdź i przekonaj się, jak to zrobiliśmy i jak można to zastosować w e-handlu!
11:40 – 13:10
To B2B or not to B2B, czyli o czym trzeba wiedzieć przed wejściem w e-commerce B2B – Łukasz Napiórkowski, zastępca dyrektora sprzedaży TIM SA oraz Łukasz Bronicz, menadżer sklepu TIM.pl
- Ilu klientów, tyle cen, czyli indywidualne warunki handlowe
- Zaopiekowany klient to lojalny klient
- Funkcjonalności proklienckie
- Obsługa posprzedażowa
- Logistyka to klucz
- Jak zmotywować pracowników do e-commerce B2B
- Technologia na usługach biznesu
- Dziel się wiedzą – zyskasz klientów
- Platforma otwarta na biznes
13:20 – 14:30
Uruchomienie platformy e-Commerce B2B. Jak dobrze przygotować się do takiej zmiany? (biznesowo i technologicznie) – Bartłomiej Kiermasz, E-Commerce Competency Center Lead – Sii
- Jaki jest cel biznesowy dla naszej platformy B2B?
- Jak przygotować organizację? Kogo i jakie działy zaangażować?
- Które procesy biznesowe się zmienią i w jaki sposób?
- Jak wybrać odpowiedniego dostawcę wspierającego taki projekt?
Kliknij, aby się zapisać!
Zobacz także:

Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19
Zadaliśmy powyższe pytania członkom Jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Czym jest dla nich performance marketing? […]
Czytaj więcej
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!
Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! Już po raz 9-ty […]
Czytaj więcej
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej