Szkoła Gospodarki Cyfrowej dla branży wydawniczej – KRAKÓW

...

Szkoła Gospodarki Cyfrowej –  Jak budować biznes w Internecie poprzez komunikację z omnichannelowym konsumentem. Program w podziale na marketing i sprzedaż.

 

We współpracy z Targami Kraków przygotowaliśmy zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej skierowane dla branży wydawniczej działającej w e-commerce.

Zapraszamy na Targi Książki do Krakowa, gdzie szkolimy z transformacji cyfrowej przedstawicieli sektora MŚP.

24.10. 2019 – czwartek. 

AGENDA:

10:30 – Rejestracja uczestników

11:00 – Rozpoczęcie

11:00 – 11:30 – Prowadzący: Łukasz Hardek – Head of New Business w Agencji Semahead. 

Jako szef pionu New Business od listopada 2018 roku koordynuje podległy mu zespół, odpowiada za realizację strategii sprzedażowej oraz bierze udział w planowaniu działań dla klientów i rozwijaniu oferty agencji.

Temat: Content marketing w branży księgarskiej (30-40 min)

  1. Co to jest content marketing?
  2. Identyfikacja odbiorcy
  3. Jak pisać, żeby czytali?
  4. Gdzie pisać, żeby zobaczyli?
  5. Sprzedaż przez Content Marketing

11:30 – 12:30 – Prowadząca: Karolina Szenk, Retail Manager w UPS

Od 10 lat związana z branżą logistyczną. Rozpoczynała swoją karierę prowadząc szkolenia w dziale obsługi klienta. Następnie była odpowiedzialna za komunikację, teraz poszerza swoje doświadczenie w marketingu budując znaczenie marki UPS w ecommerce.

Temat: Jak sprostać wysokim wymaganiom konsumentów w zakresie dostawy towaru,  jednocześnie optymalizując koszty.

– Znaczenie darmowej dostawy

– Nowoczesny tracking i bezobsługowe zwroty

– Usługi dodatkowe w logistyce

12:30 – 13:00 – PRZERWA

13:00 – 13:30 – Prowadząca: Magdalena Golonka – radca prawny / Head of Real Estate and Energy w Kancelarii Chabasiewicz & Kowalska

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. W 2006 ukończyła Columbus School of Law The Catholic University of America. Doświadczenie zawodowe zdobywała w renomowanych kancelariach prawnych, a także w działach prawnych spółek kapitałowych. Specjalizuje się w prawie gospodarczym, w tym także e-commerce. Dla klientów świadczy usługi doradztwa, w szczególności w zakresie obsługi korporacyjnej, bierze udział w przeprowadzaniu i koordynowaniu procesów due diligence międzynarodowych podmiotów. Obsługuje podmioty z branży energetycznej, uczestniczy w projektach związanych z organizacją konferencji, ochroną danych osobowych i własnością intelektualną. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców związanych z E-Commerce oraz w prowadzeniu postępowań sądowych dotyczących problematyki prawa gospodarczego. Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców.

Temat: Ochrona danych osobowych – obowiązki wynikające z prowadzenia sprzedaży i marketingu w Internecie.

  1. Obowiązki informacyjne na gruncie RODO
  2. Sposób przekazania konsumentom informacji na temat przetwarzania danych
  3. Bezpieczny marketing – jak prawidłowo przetwarzać dane osobowe
  4. Niezbędna dokumentacja

13:30 – 14:30 – Prowadzący: Piotr Sierpiński, Senior Sales Engineer, PayU

Na co dzień zajmuje się wdrażaniem płatności elektronicznych – doradza wybór lokalnych metod płatności, tłumaczy specyfikę poszczególnych rynków i wyjaśnia szczegóły techniczne.

Temat: Płatności elektroniczne – na co zwrócić uwagę i jak je skutecznie wdrożyć w sklepie

  1. Sztuka doboru metod płatności.
  2. Umowa z Operatorem Płatności.
  3. Integracja techniczna.
  4. Konwersja i „User Experience”.
  5. Automatyzacja – rozliczenia i raportowanie.

14:30 – ZAKOŃCZENIE

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt: klaudia.kaminska@eizba.pl

Aby wejść na Targi Książki należy zakupić wejściówkę. Więcej info pod linkiem: https://www.ksiazka.krakow.pl/pl/dla-zwiedzajacych/kup-bilet.html

 

Zobacz także:

Spotkanie przy RODO – Aktualne wyzwania w relacji ADO-Podmiot przetwarzający
Spotkanie przy RODO – Aktualne wyzwania w relacji ADO-Podmiot przetwarzający

30 listopada o godz. 10:00-11:30 zapraszamy na webinar z nowej serii: Spotkania przy RODO organizowany przez GDPR […]

Czytaj więcej
Szkoła Gospodarki Cyfrowej Junior w Łodzi
Szkoła Gospodarki Cyfrowej Junior w Łodzi

24.11 odbyła się kolejna Szkoła Gospodarki Cyfrowej Junior, tym razem w Łodzi w siedzibie Bluerank. Zobaczcie jak […]

Czytaj więcej
SalesTube udostępnił nowy przewodnik po Google Marketing Platform  – Ebook GMP 2.0 dostępny jest nieodpłatnie
SalesTube udostępnił nowy przewodnik po Google Marketing Platform – Ebook GMP 2.0 dostępny jest nieodpłatnie

Agencja martech i e-commerce SalesTube dwa lata temu stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google Marketing […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?