Szkoła Gospodarki Cyfrowej dla branży wydawniczej – KRAKÓW

Szkoła Gospodarki Cyfrowej – Jak budować biznes w Internecie poprzez komunikację z omnichannelowym konsumentem. Program w podziale na marketing i sprzedaż.
We współpracy z Targami Kraków przygotowaliśmy zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej skierowane dla branży wydawniczej działającej w e-commerce.
Zapraszamy na Targi Książki do Krakowa, gdzie szkolimy z transformacji cyfrowej przedstawicieli sektora MŚP.
24.10. 2019 – czwartek.
AGENDA:
10:30 – Rejestracja uczestników
11:00 – Rozpoczęcie
11:00 – 11:30 – Prowadzący: Łukasz Hardek – Head of New Business w Agencji Semahead.
Jako szef pionu New Business od listopada 2018 roku koordynuje podległy mu zespół, odpowiada za realizację strategii sprzedażowej oraz bierze udział w planowaniu działań dla klientów i rozwijaniu oferty agencji.
Temat: Content marketing w branży księgarskiej (30-40 min)
- Co to jest content marketing?
- Identyfikacja odbiorcy
- Jak pisać, żeby czytali?
- Gdzie pisać, żeby zobaczyli?
- Sprzedaż przez Content Marketing
11:30 – 12:30 – Prowadząca: Karolina Szenk, Retail Manager w UPS
Od 10 lat związana z branżą logistyczną. Rozpoczynała swoją karierę prowadząc szkolenia w dziale obsługi klienta. Następnie była odpowiedzialna za komunikację, teraz poszerza swoje doświadczenie w marketingu budując znaczenie marki UPS w ecommerce.
Temat: Jak sprostać wysokim wymaganiom konsumentów w zakresie dostawy towaru, jednocześnie optymalizując koszty.
– Znaczenie darmowej dostawy
– Nowoczesny tracking i bezobsługowe zwroty
– Usługi dodatkowe w logistyce
12:30 – 13:00 – PRZERWA
13:00 – 13:30 – Prowadząca: Magdalena Golonka – radca prawny / Head of Real Estate and Energy w Kancelarii Chabasiewicz & Kowalska
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. W 2006 ukończyła Columbus School of Law The Catholic University of America. Doświadczenie zawodowe zdobywała w renomowanych kancelariach prawnych, a także w działach prawnych spółek kapitałowych. Specjalizuje się w prawie gospodarczym, w tym także e-commerce. Dla klientów świadczy usługi doradztwa, w szczególności w zakresie obsługi korporacyjnej, bierze udział w przeprowadzaniu i koordynowaniu procesów due diligence międzynarodowych podmiotów. Obsługuje podmioty z branży energetycznej, uczestniczy w projektach związanych z organizacją konferencji, ochroną danych osobowych i własnością intelektualną. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców związanych z E-Commerce oraz w prowadzeniu postępowań sądowych dotyczących problematyki prawa gospodarczego. Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców.
Temat: Ochrona danych osobowych – obowiązki wynikające z prowadzenia sprzedaży i marketingu w Internecie.
- Obowiązki informacyjne na gruncie RODO
- Sposób przekazania konsumentom informacji na temat przetwarzania danych
- Bezpieczny marketing – jak prawidłowo przetwarzać dane osobowe
- Niezbędna dokumentacja
13:30 – 14:30 – Prowadzący: Piotr Sierpiński, Senior Sales Engineer, PayU
Na co dzień zajmuje się wdrażaniem płatności elektronicznych – doradza wybór lokalnych metod płatności, tłumaczy specyfikę poszczególnych rynków i wyjaśnia szczegóły techniczne.
Temat: Płatności elektroniczne – na co zwrócić uwagę i jak je skutecznie wdrożyć w sklepie
- Sztuka doboru metod płatności.
- Umowa z Operatorem Płatności.
- Integracja techniczna.
- Konwersja i „User Experience”.
- Automatyzacja – rozliczenia i raportowanie.
14:30 – ZAKOŃCZENIE
W przypadku pytań prosimy o kontakt: klaudia.kaminska@eizba.pl
Aby wejść na Targi Książki należy zakupić wejściówkę. Więcej info pod linkiem: https://www.ksiazka.krakow.pl/pl/dla-zwiedzajacych/kup-bilet.html
Zobacz także:

Wykorzystaj UX w strategii digital marketingowej i odnieś sukces! Zaproszenie na webinar Ideo Force
To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w […]
Czytaj więcej
Porzucony koszyk – czym jest i jak go unikać?
Porzucony koszyk – czym jest i jak go unikać? Statystyki mówią, że 7 na 10 kupujących przerywa […]
Czytaj więcej
Commerce Transformation Days 2022
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Commerce Transformation Days (CTD) – jedynej w Polsce międzynarodowej konferencji w […]
Czytaj więcej