Szkoła Gospodarki Cyfrowej dla branży finansowej

...

SZKOŁA GOSPODARKI CYFROWEJ DLA BRANŻY FINANSOWEJ

Marketing Bankowy – jak efektywnie komunikować się z klientem wielokanałowo?

Obsługa klienta i sposób komunikacji zmieniają się bardzo dynamicznie i różnią w zależności od branży. Dostępna technologia może pomóc jeszcze trafniej i efektywniej dotrzeć z informacją lub ofertą, ale musi być dobrana adekwatnie do praw, jakimi rządzi się dany sektor gospodarki. Jak to zrobić? To najczęstrze pytania marketerów z branży finansowej. Dlatego razem z Izbą Gospodarki Elektronicznej organizujemy warsztat, który w praktyce pokarze, jak efektywnie używać dostępnej technologii, która pozwala na marketing na najwyższym poziomieSylwia Chmielewska-Fryze, COO SalesTube.

Data: 8.05.2019

Miejsce: Biuro GroupOne (ValueMedia, SalesTube), Aleje Jerozolimskie 134, Warszawa

Dla kogo: Przedstawicieli banków i instytucji finansowych zajmujących się marketingiem, e-commerce, mobile i client service

Opis wydarzenia:

Czasy, kiedy jedynym sposobem zdobycia środków finansowych było osobiste wybranie się do banku i oczekiwanie w długiej kolejce aż zostaniemy obsłużeni minęły bezpowrotnie. Era wszechobecnego internetu, dostępności do nowych technologii, korzystanie z mobile zmieniły potrzeby klienta oraz sposobu komunikacji z nim. Dotychczas klient przychodził do banku, aby załatwić określone sprawy, np. zrobić opłaty czy wybrać pieniądze. Wraz z rozwojem marketingu internetowego zmienił się sposób podejścia do klienta również w branży finansowej tak powstało pojęcie marketingu.

Okazuje się, że tylko 2% firm na świecie wykorzystuje w swoim marketingu potencjał danych, które posiada. Dzisiejsza technologia pozwala w pełni wykorzystywać potencjał klientów do prowadzenia efektywnego marketingu. Do użytkowników można dotrzeć na wiele różnych sposobów – tylko jak, kiedy i z jakim przekazem?Eksperci firmy SalesTube (GroupOne) opowiedzą o tym, jak efektywnie używać dostępnej technologii, która pozwala na marketing na najwyższym poziomie.

Formularz zgłoszeniowy pod linkiem: FORMULARZ ZGŁOSZENIA DO SZKOŁY GOSPODARKI CYFROWEJ 2019-BRANŻA FINANSOWA

AGENDA

9:30 – Rejestracja

10:00 – 10:05 – Rozpoczęcie

10:05 – 10:30 – Mobile w liczbach, czyli co dane mówią o zachowaniach użytkowników

Prelegent: Sylwia Chmielewska-Fryze, Chief Operating Officer (SalesTube/ GroupOne)

Opis: Na przestrzeni ostatnich lat mobile urósł w siłę i dziś nikt już się nie zastanawia, czy jego strona powinna być ?mobile-friendly?, bo to stało się koniecznością. Dla wielu klientów ruch z urządzeń mobilnych stanowi już ponad połowę ruchu na witrynach. Zaprezentujemy wyniki z zagregowanych i opracowanych przez nas danych z ostatnich lat, w tym z sektora finansowego.

10:30 – 11:15 – Jak, gdzie, kiedy i z jakim przekazem? Możliwości Google Marketing Platform w efektywnym marketingu opartym na danych.

Prelegent:  Jacek Jóźwiak, Head of Marketing Platforms (SalesTube/ GroupOne)

Opis: Google Marketing Platform umożliwia dotarcie do użytkowników na wiele różnych sposobów ? tylko jak, kiedy i z jakim przekazem? Zaprezentujemy na naszym spotkaniu jak efektywnie używać dostępnej technologii, która pozwala na marketing na najwyższym poziomie.

11:15 – 12:00 – Własny klient to najlepszy klient, czyli jak prowadzić komunikację omnichannel w oparciu o dane z bazy własnej CRM.

Prelegent: Michał Salamon, Senior Project Manager (SalesTube/ GroupOne)

Opis: Konsument XXI wieku oczekuje personalizacji i traktowania w sposób indywidualny. W trakcie spotkania porozmawiamy o możliwościach personalizacji i łączenia wielu kanałów komunikacji z uwzględnieniem ograniczeń prawnych.

12:00-12:15 – PRZERWA

12:15-12:45 – Jak wykorzystać technologię do skutecznej komunikacji z użytkownikami dokładnie w momencie największego prawdopodobieństwa zakupu?

Prelegent: Magdalena Niewiadomska, Head of Intelligence Division (SalesTube/ GroupOne)

Opis: Jak dobrze dostosować komunikację do segmentów użytkowników? Jak połączenie wiedzy o historii zakupowej klienta i jego zachowaniach na stronie internetowej może podnieść efektywność sprzedażową?

12:45 – 13:15 – Marketing Inkrementalny w bankowości

Prelegent: Maciej Jerzak, Marketing Intelligence Director (SalesTube/ GroupOne)

Opis: Jak badać efekt działania kampanii reklamowych z grupą kontrolną przy wykorzystaniu Google Marketing Platforms. Inkrementalność jako nowy standard mierzenie reklam displayowych.

13:30 – ZAKOŃCZENIE

Zobacz także:

e-Izba obejmuje patronatem konferencję  kolejną konferencję
e-Izba obejmuje patronatem konferencję  kolejną konferencję

 I LOVE Commerce to zupełnie nowa konferencja w branży commerce!  10 maja, w trakcie 17 prezentacji, poznasz […]

Czytaj więcej
E.Pack nowa firma zrzeszona w ramach e-Izby
E.Pack nowa firma zrzeszona w ramach e-Izby

Z początkiem roku 2019 członkiem e-Izby została spółka E.Pack ze Świecia, oficjalny i jedyny partner firmy Neopost, […]

Czytaj więcej
Best Practices for e-Commerce – nowy e-book
Best Practices for e-Commerce – nowy e-book

Nowy e-book IDEACTO już na rynku. Best Practices for e-Commerce został stworzony z myślą o wszystkich, którzy […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?