Szkoła Gospodarki Cyfrowej – digital marketing – KRAKÓW

Szkoła Gospodarki Cyfrowej to jeden z filarów misji edukacyjnej Izby Gospodarki Elektronicznej. Opócz Szkoły centralnej, czyli cyklicznych zajęć odbywających się w Warszawie, zapraszamy do silnych ośrodków e-commerce poza siedzibą główną e-Izby.
Patrnerem krakowskiej i wszystkich lokalnych Szkół Gospodarki Cyfrowej jest UPS.
Już 24 maja specjaliści z obszaru digital marketingu spotkają się w Krakowie. Dziękujemy Semahead, firmie zrzeszonej w ramach e-Izby za udostępnienie przestrzeni oraz przygotowanie programu merytorycznego.
Dostrzegamy ogromną rolę odgrywaną przez Izbę Gospodarki Elektronicznej we wsparciu e-commerce na wielu płaszczyznach, zwłaszcza w bliskiej Semahead przestrzeni szkoleniowej. Istotnym elementem działalności organizacji jest Szkoła Gospodarki Cyfrowej, stanowiąca świetną bazę wiedzy dla członków E-Izby. Jako, że rozwój i wsparcie e-commerce są dla nas kluczowe, aktywnie włączamy się w działania realizowane przez Izbę – oczywistym krokiem było więc zorganizowanie krakowskiej edycji warsztatów w naszej siedzibie. Dużo satysfakcji sprawia fakt, że eksperci Semahead będą mogli podzielić się wiedzą, zdobytą dzięki wieloletniemu doświadczeniu, postaramy się, aby najbliższa edycja warsztatów była maksymalnie inspirująca dla uczestników – mówi Edyta Frąckowiak, Dyrektor Operacyjna Agencji Semahead.
Informacje organizacyjne:
Data: 24 maj 2019
Miejsce: ul. Kuklińskiego 17A, 30-720 Kraków
Liczba osób: 15
Osoba kontaktowa: Klaudia Bonder-Kamińska, szkola@eizba.pl
FORMULARZ ZGŁOSZENIA: Formularz zgłoszenia do SGC 2019 – KRAKÓW
Prosimy o odesłanie wypełnionego formularza na adres: szkola@eizba.pl
Zajęcia są bezpłatne.
Dla kogo:
- Menedżerów e-marketingu
- Menedżerów e-commerce
- Specjalistów digtal marketingu w e-commerce
- Przedstawicieli wszystkich podmiotów prowadzących biznes w internecie
PROGRAM:
9:00-9:30 Rejestracja uczestników
9:30 – 11:00 – Karolina Szenk, Kierownik ds. rozwoju sprzedaży detalicznej, UPS
Temat: Jak sprostać wysokim wymaganiom konsumentów w zakresie dostawy towaru, jednocześnie optymalizując koszty.
1. Znaczenie darmowej dostawy
2. Nowoczesny tracking i bezobsługowe zwroty
3. Usługi dodatkowe w logistyce
11:00 – 11:15 PRZERWA
11:15 – 12:45 Ewa Kańczuk [Google Analytics]
Temat: Jakość danych w Google Analytics, jako podstawa podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
Jedną z podstawowych zasad korzystania z Google Analytics jest dbanie o poprawność danych. Rekomendacje oparte na błędnych liczbach, w większości przypadków, powodują negatywne konsekwencje. Czy czulibyście się komfortowo wybierając mieszkanie na podstawie kilku procent informacji?
Podczas prezentacji opowiem o skutkach podejmowania błędnych decyzji biznesowych z powodu niepoprawnie skonfigurowanego Google Analytics, a także o tym, na co należy zwracać uwagę podczas analizy danych.
12:45 – 13:00 PRZERWA
13:00 – 14:30 Wiktor Orzeł [Content Marketing]
Temat: Strategia content marketingowa od A do Z.
1. Dlaczego strategia content marketingowa jest niezbędna?
2. Podstawowy podział pokoleniowy: Pokolenia X, Y, Z
3. Jak określić grupy docelowe, gdzie szukać insightów (narzędzia)
4. Segmentacja grup docelowych (persony) jako punkt wyjścia do wytycznych komunikacyjnych
5. Dobór medium adekwatnego do grupy docelowej
6. Egzekucja strategii – przykłady przełożenia strategii na konkretne działania
14:30 – 14:45 PRZERWA
14:45 – 16:15 Kasia Mika & Magda Gordon [Marketing Automation]
Temat: Customer Journey a Marketing Automation
Dzięki stworzeniu mapy doświadczeń klienta zrozumiesz jego potrzeby, dostrzeżesz szanse rozwoju i optymalizacji biznesu. Analiza ma na celu wzrost sprzedaży usług bądź produktów oraz budowanie pozytywnego wizerunku i lojalności.
Pokażemy jak tworzyć mapy doświadczeń, dostosować komunikację i działania w zakresie marketing automation.
16:15 – Zakończenie
PRELEGENCI
Karolina Szenk
Kierownik ds. rozwoju sprzedaży detalicznej, UPS
Wiktor Orzeł
Specjalista ds. Content Marketingu, Semahead
Z branżą marketingową związany od ponad 6 lat. Swoje doświadczenie zbierał w krakowskich agencjach (Insignia, Imagine PR, ContentHouse), gdzie zajmował się nie tylko contentem, ale i mediami społecznościowymi. Pracował dla takich marek jak mBank, BSH, Grupa Żywiec, Skoda. Specjalizuje się w obszarze strategicznych działań content marketingowych i influencer marketingu oraz budowania efektywnej synergii z innymi kanałami.
Ewa Kańczuk
Manager Działu Analityki, Semahead
Przez ostatnie lata związana z branżą agencji interaktywnych. Jako manager działu analityki zajmuje się realizacją oraz koordynowaniem projektów związanych z kompleksową analityka internetową, użytecznością stron www oraz consultingiem z zakresu nowych technologii i strategii marketingowych.
Katarzyna Mika, Marketing Automation Manager, Semahead
Z branżą marketingu internetowego związana od 10 lat. Ekspert w zakresie marketing automation ? posiada 5 letnie doświadczenie we wdrożeniach i rozwoju projektów z różnych branż. Zarządzała i koordynowała pracę zespołu 50 osób, współtworząc kampanie marketingowe dla ponad 5000 klientów polskich i zagranicznych. Aktualnie odpowiedzialna za rozwój usług w zakresie marketing automation w Semahead.
Magdalena Gordon
Specjalista ds. Marketing Automation, Semahead
Z Marketing Automation i Digital Marketingiem jest związana od 2,5 roku. Swoje doświadczenie zdobywała najpierw jako Project Manager, zarządzając projektami zarówno z branży E-commerce jak i B2B, a następnie koordynator działu obsługi projektów i działu technicznego. Dzięki pracy na różnych systemach klasy Marketing Automation posiada przekrojową wiedzę na temat możliwości i zastosowań tego rozwiązania w wielu branżach.
BIURO
O FIRMIE
Agencja marketingowa specjalizująca się w działaniach digital i performance. Wykorzystując efekt synergii wdrażamy wielokanałowe strategie promocyjne 360. Naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla największych polskich e-commerce potwierdza status Google Premier Partner, a także nagrody przyznane w branżowych konkursach. Proponujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania i optymalizacji SEO, a także prowadzenia kampanii reklamowych, content marketingu, social media, analityki internetowej, marketing automation oraz programmatic.
Zobacz także:

Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19
Zadaliśmy powyższe pytania członkom Jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Czym jest dla nich performance marketing? […]
Czytaj więcej
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!
Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! Już po raz 9-ty […]
Czytaj więcej
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej