Szkoła Gospodarki Cyfrowej – digital marketing – KRAKÓW

...

Szkoła Gospodarki Cyfrowej to jeden z filarów misji edukacyjnej Izby Gospodarki Elektronicznej. Opócz Szkoły centralnej, czyli cyklicznych zajęć odbywających się w Warszawie, zapraszamy do silnych ośrodków e-commerce poza siedzibą główną e-Izby.

Patrnerem krakowskiej i wszystkich lokalnych Szkół Gospodarki Cyfrowej jest UPS.

Już 24 maja specjaliści z obszaru digital marketingu spotkają się w Krakowie. Dziękujemy Semahead, firmie zrzeszonej w ramach e-Izby za udostępnienie przestrzeni oraz przygotowanie programu merytorycznego.

Dostrzegamy ogromną rolę odgrywaną przez Izbę Gospodarki Elektronicznej we wsparciu e-commerce na wielu płaszczyznach, zwłaszcza w bliskiej Semahead przestrzeni szkoleniowej. Istotnym elementem działalności organizacji jest Szkoła Gospodarki Cyfrowej, stanowiąca świetną bazę wiedzy dla członków E-Izby.  Jako, że rozwój i wsparcie e-commerce są dla nas kluczowe, aktywnie włączamy się w działania realizowane przez Izbę – oczywistym krokiem było więc zorganizowanie krakowskiej edycji warsztatów w naszej siedzibie. Dużo satysfakcji sprawia fakt, że eksperci Semahead będą mogli podzielić się wiedzą, zdobytą dzięki wieloletniemu doświadczeniu, postaramy się, aby najbliższa edycja warsztatów była maksymalnie inspirująca dla uczestników – mówi Edyta Frąckowiak, Dyrektor Operacyjna Agencji Semahead.

Informacje organizacyjne:

Data: 24 maj 2019

Miejsce: ul. Kuklińskiego 17A, 30-720 Kraków

Liczba osób: 15

Osoba kontaktowa: Klaudia Bonder-Kamińska, szkola@eizba.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIA: Formularz zgłoszenia do SGC 2019 – KRAKÓW

Prosimy o odesłanie wypełnionego formularza na adres: szkola@eizba.pl

Zajęcia są bezpłatne.

Dla kogo:

  • Menedżerów e-marketingu
  • Menedżerów e-commerce
  • Specjalistów digtal marketingu w e-commerce
  • Przedstawicieli wszystkich podmiotów prowadzących biznes w internecie

PROGRAM:

9:00-9:30  Rejestracja uczestników

9:30 – 11:00 – Karolina Szenk, Kierownik ds. rozwoju sprzedaży detalicznej, UPS

Temat: Jak sprostać wysokim wymaganiom konsumentów w zakresie dostawy towaru,  jednocześnie optymalizując koszty.

1. Znaczenie darmowej dostawy

2. Nowoczesny tracking i bezobsługowe zwroty

3. Usługi dodatkowe w logistyce

11:00 – 11:15 PRZERWA

11:15 – 12:45  Ewa Kańczuk [Google Analytics]

Temat: Jakość danych w Google Analytics, jako podstawa podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
Jedną z podstawowych zasad korzystania z Google Analytics jest dbanie o poprawność danych. Rekomendacje oparte na błędnych liczbach, w większości przypadków, powodują negatywne konsekwencje. Czy czulibyście się komfortowo wybierając mieszkanie na podstawie kilku procent informacji?
Podczas prezentacji opowiem o skutkach podejmowania błędnych decyzji biznesowych z powodu niepoprawnie skonfigurowanego Google Analytics, a także o tym, na co należy zwracać uwagę podczas analizy danych.

12:45 – 13:00  PRZERWA

13:00 – 14:30  Wiktor Orzeł [Content Marketing]

Temat: Strategia content marketingowa od A do Z.
1. Dlaczego strategia content marketingowa jest niezbędna?
2. Podstawowy podział pokoleniowy: Pokolenia X, Y, Z
3. Jak określić grupy docelowe, gdzie szukać insightów (narzędzia)
4. Segmentacja grup docelowych (persony) jako punkt wyjścia do wytycznych komunikacyjnych
5. Dobór medium adekwatnego do grupy docelowej
6. Egzekucja strategii – przykłady przełożenia strategii na konkretne działania

14:30 – 14:45  PRZERWA

14:45 – 16:15  Kasia Mika & Magda Gordon [Marketing Automation]

Temat: Customer Journey a Marketing Automation

Dzięki stworzeniu mapy doświadczeń klienta zrozumiesz jego potrzeby, dostrzeżesz szanse rozwoju i optymalizacji biznesu. Analiza ma na celu wzrost sprzedaży usług bądź produktów oraz budowanie pozytywnego wizerunku i lojalności.

Pokażemy jak tworzyć mapy doświadczeń, dostosować komunikację i działania w zakresie marketing automation.

16:15 – Zakończenie

PRELEGENCI

Karolina Szenk
Kierownik ds. rozwoju sprzedaży detalicznej, UPS

Wiktor Orzeł
Specjalista ds. Content Marketingu, Semahead

Z branżą marketingową związany od ponad 6 lat. Swoje doświadczenie zbierał w krakowskich agencjach (Insignia, Imagine PR, ContentHouse), gdzie zajmował się nie tylko contentem, ale i mediami społecznościowymi. Pracował dla takich marek jak mBank, BSH, Grupa Żywiec, Skoda. Specjalizuje się w obszarze strategicznych działań content marketingowych i influencer marketingu oraz budowania efektywnej synergii z innymi kanałami.

Ewa Kańczuk
Manager Działu Analityki, Semahead

Przez ostatnie lata związana z branżą agencji interaktywnych. Jako manager działu analityki zajmuje się realizacją oraz koordynowaniem projektów związanych z kompleksową analityka internetową, użytecznością stron www oraz consultingiem z zakresu nowych technologii i strategii marketingowych.

Katarzyna Mika, Marketing Automation Manager, Semahead

Z branżą marketingu internetowego związana od 10 lat. Ekspert w zakresie marketing automation ? posiada 5 letnie doświadczenie we wdrożeniach i rozwoju projektów z różnych branż. Zarządzała i koordynowała pracę zespołu 50 osób, współtworząc kampanie marketingowe dla ponad 5000 klientów polskich i zagranicznych. Aktualnie odpowiedzialna za rozwój usług w zakresie marketing automation w Semahead.

Magdalena Gordon
Specjalista ds. Marketing Automation, Semahead

Z Marketing Automation i Digital Marketingiem jest związana od 2,5 roku. Swoje doświadczenie zdobywała najpierw jako Project Manager, zarządzając projektami zarówno z branży E-commerce jak i B2B, a następnie koordynator działu obsługi projektów i działu technicznego. Dzięki pracy na różnych systemach klasy Marketing Automation posiada przekrojową wiedzę na temat możliwości i zastosowań tego rozwiązania w wielu branżach.

 

BIURO

 

O FIRMIE

Agencja marketingowa specjalizująca się w działaniach digital i performance. Wykorzystując efekt synergii wdrażamy wielokanałowe strategie promocyjne 360. Naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla największych polskich e-commerce potwierdza status Google Premier Partner, a także nagrody przyznane w branżowych konkursach. Proponujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania i optymalizacji SEO, a także prowadzenia kampanii reklamowych, content marketingu, social media, analityki internetowej, marketing automation oraz programmatic.

semahead.pl

Zobacz także:

Payback nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Payback nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Loyalty Partner, właściciel Programu PAYBACK, w lipcu został nową firmą zrzeszoną w e-Izbie. PAYBACK jako największa w […]

Czytaj więcej
Grupa CCC w Izbie Gospodarki Elektronicznej
Grupa CCC w Izbie Gospodarki Elektronicznej

W lipcu grono firm zrzeszonych w e-Izbie zasilił lider branży obuwniczej, Grupa CCC. W skład Grupy wchodzą […]

Czytaj więcej
Gonito w Izbie Gospodarki Elektronicznej
Gonito w Izbie Gospodarki Elektronicznej

W ostatnim czasie grono Izby Gospodarki Elektronicznej zasiliła firma Gonito, udzielająca wsparcia firmom e-commerce, sprzedającym transgranicznie.  ,,Profesjonalizacja […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?