Szkoła Gospodarki Cyfrowej – Content Marketing dla e-commerce

...

Blok 2 – Content Marketing dla e-commerce

 

Data: 10 kwiecień 2019

Miejsce: AWIN, Domaniewska 48, 6 piętro.

Dla kogo:

  • specjalistów e-commerce
  • specjalistów marketingu online, content marketingu
  • właścicieli sklepów e-commerce
  • osób odpowiadających analizę danych i zachowań konsumenta

 

PROGRAM

9:30-10:00 Rejestracja

10:00 – 11:30 Michał Grzebyk, PR & Content Marketing Manager ContentHouse

Temat: Content marketing, czyli treść (dla) biznesu.

Jak podejść do tworzenia strategii contentowej w e-commerce? Co się sprawdza, a z czego lepiej zrezygnować?

Z prezentacji dowiesz się:

  • dlaczego media własne są lepsze do Facebooka
  • co wspólnego ma redakcja Forbes i Twój biznes
  • czym różni się dziennikarz od copywritera
  • po co komu evergreen

11:30-11:45 PRZERWA

11:45 – 13:15 Izabella Łęcka, Semahead

Temat: Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o prowadzeniu firmowego bloga, ale bałeś się zapytać.

Program:

  1. Korzyści dla e-commerce płynące z bloga firmowego
  2. Blog firmowy – jak się do tego zabrać? O czym, po co i do kogo pisać?
  3. Formaty, które możesz wykorzystać na blogu
  4. Sposoby na promocję i dystrybucję wpisów blogowych
  5. Blog a sprzedaż w e-commerce – fakty i mity

13:15-13:30 PRZERWA

13:30 – 14:15 Izabella Łęcka, Semahead

Praktyczny warsztat z budowania person. Warsztat pozwoli na skuteczniejsze planowanie nie tylko kampanii contentowych, ale także ogólnych działań marketingu w e-commerce

 

Zobacz także:

Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby
Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby

Już we wtorek 11 maja o godz. 11 odbędzie się webinar organizowany przez Bluerank, w którym eksperci […]

Czytaj więcej
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce  – przyszłość po pandemii
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce – przyszłość po pandemii

Już 22 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Tematyka […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.

Rynek handlu detalicznego e-commerce, po skokowym wzroście obrotów w 2020 roku, osiągnął wartość 70 mld zł i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?