Szkoła Gospodarki Cyfrowej – B2B e-commerce we Wrocławiu

...

SZKOŁA GOSPODARKI CYFROWEJ – B2B E-COMMERCE WE WROCŁAWIU

Data: 23.01.2020 r.
Miejsce: Siedziba TIM SA, ul. Jaworska 13, 53-612 Wrocław
Zapisy: FORMULARZ

DLA KOGO?

  • specjalistów e-commerce
  • specjalistów e-commerce B2B
  • właścicieli sklepów e-commerce
  • osób odpowiadających za wdrożenia nowych technologii i narzędzi w branży e-commerce

PROGRAM

9:30 – 10:00 Rejestracja

10:00 – 10:15 Przywitanie uczestników – Izba Gospodarki Elektronicznej

10:15 – 11:15 Barbara Matkowska-Włosek – dyrektor marketingu TIM SA, Łukasz Napiórkowski – zastępca dyrektora sprzedaży TIM SA

Budowanie relacji z klientami B2B, czyli rower za złotówkę i znacznie więcej

  1. Poznaj klienta swego jak siebie samego!

  2. Jak offline wspiera online, a online wspiera offline, czyli omnichannel w praktyce.

  3. Jak rozpalać uczucia, czyli słów kilka o rozsądnym rozpieszczaniu.

11:15 – 12:15 Wojciech Bondyra – zastępca dyrektora sprzedaży TIM SA, Krzysztof Rogalny – kierownik Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA

Różnice pomiędzy e-commerce B2C a B2B na przykładzie TIM.pl

  1. Kim są nasi klienci?

  2. Warunki współpracy z klientem biznesowym.

  3. Odkrywamy ukryte potrzeby klientów ? funkcjonalności TIM.PL.

  4. Rozwój i #TIMnowacje.

12:15 – 12:45 – PRZERWA

12.45 – 13.30 Jakub Kurczyński – Key Account Specialist, Ceneo.pl 

Jak skuteczniej dotrzeć do klienta? Możliwości promowania na Ceneo.pl

13:30 – 14:10 Marek Czapliński – dyrektor handlowy 3LP SA, Dominik Filary – Lider Zespołu Menadżerów Rynku TIM SA

Gdy jedno zamówienie to kilka palet produktów, a pod bramą na rozładunek czeka kilkanaście ciężarówek, czyli zarządzanie dostawami towarów w e-commerce B2B

  1. Integracja z dostawcami,

  2. Narzędzia dla przewoźników,

  3. Operator logistyczny.

  4. Jakość dostarczanych danych wpływających na czas obsługi przyjęcia.

14:10 – 14:20- PRZERWA

14:20 – 15:00  Anna Konopa – CEO, Setup.pl

Omnichannel i B2B – gdzie jest ich wspólny mianownik?

  1. Omnichannel i multichannel  – różnice.

  2. Co to znaczy być sprzedawcą omnichannel?

  3. Marketplace / sklep / B2B.

  4. Private label.

  5. Technologia sprzedaży.

  6. Technologia wspierająca.

15:00 – ZAKOŃCZENIE

 

Zobacz także:

Go! e-Commerce – startujemy od kwietnia dla przedsiębiorców w kryzysie
Go! e-Commerce – startujemy od kwietnia dla przedsiębiorców w kryzysie

Izba Gospodarki Elektronicznej rusza z nową inicjatywą edukacyjną. Go! e-Commerce to cykl bezpłatnych warsztatów online, pozwalający wielu […]

Czytaj więcej
Akademia Marketingu rozpoczyna cykl darmowych webinariów  o content marketingu pod patronatem e-Izby
Akademia Marketingu rozpoczyna cykl darmowych webinariów o content marketingu pod patronatem e-Izby

Czas kwarantanny domowej to okres, w którym można znacznie powiększyć swoją wiedzę – przekonują eksperci z ContentHouse, […]

Czytaj więcej
Szkoła Gospodarki Cyfrowej online – WEBINARY
Szkoła Gospodarki Cyfrowej online – WEBINARY

SZKOŁA GOSPODARKI CYFROWEJ przenosi się online! Zapraszmy na cykl webinarów. Poniżej najbliższe zajęcia online.   data: 31.03.2020 […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?