Szkoła Gospodarki Cyfrowej 2020 – 1 Blok – Warszawa

...

SZKOŁA GOSPODARKI CYFROWEJ 2020 – WARSZAWA

BLOK 1

Stratega performance marketingu dla e-commerce w ujęciu praktycznym i analitycznym.

 

Data: 15 styczeń 2020

Miejsce: Izba Gospodarki Elektronicznej, Warszawa, ul. Pańska 96 lok.4

Zapisy: FORMULARZ

 

Dla kogo:

  •  specjalistów e-commerce
  • specjalistów marketingu online, performance marketingu pracujących w firmach z branży e-commerce
  • właścicieli sklepów e-commerce
  • osób odpowiadających za wdrożenia nowych technologii i narzędzi do marketingu w branży e-commerce

 

Czego dowiesz się na zajęciach od naszych prelegentów?

  • Jak budować strategię performance
  • Jakich modeli rozliczeń warto używać
  • Czym różnią się klasyczne modele od atrybucji data driven?

 

PROGRAM

9:30 – 10:00 Rejestracja

10:00 – 11:30 – Anna Gromańska – Publishing & Innovations Director i Dominika Harasimowicz – New Business Manager, Cube Group

Budowanie strategii performance. Synergia działań w CPC i CPS. Jak to zrobić mądrze i skalować Twój biznes.

  • Pierwsze kroki w promocji e-commerce. Jakich kanałów i jakich modeli rozliczeń używają młode e-commerce i dlaczego?
  • Czy te kanały mogą przestać być efektywne? Co wtedy?
  • Sięganie po nowych klientów i budowanie skali biznesu w bezpiecznych modelach rozliczeń. Czy da się to zrobić?
  • Modele atrybucji. Magiczne algorytmy, które mają rzeczywisty wpływ na Twój biznes. Jak pogodzić CPS i CPC, żeby nie przepłacać za jedną konwersję?
  • Case study.  

11:30 – 11:45 Przerwa

11:45 – 13:15 – Ewa Kańczuk – Head of Digital Analytics, Semahead

Optymalizacja budżetów marketingowych w oparciu o modele standardowe i atrybucję data driven

  • po co używać modeli atrybucji
  • czym różnią się klasyczne modele od atrybucji data driven
  • narzędzia do atrybucji data driven

 

Zobacz także:

e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”
e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”

E-commerce znajduje się na ścieżce szybkiego wzrostu. Według analizy PwC [1] wartość polskiego e-commerce w 2026 r. […]

Czytaj więcej
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?