Startuje 7 edycja konkursu e-Commerce Polska awards.

...

Nowe kategorie w konkursie e-Commerce Polska awards 2019!

Już po raz 7. firmy z branży e-commerce mają możliwość zdobyć tytuł laureata Konkursu e-Commerce Polska awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W tym roku wprowadzone zostały nowe kategorie w obszarze e-usług: Best marketing tool, Best logistic tool, Best Innovation in technology. Firmy mogą się zgłaszać swoje kandydatury do 31 lipca 2019 r.

Konkurs od lat kierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce oraz dla e-usług, a także dla e-finansów. Honorowani są w nim ci, którzy wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami biznesowymi w obszarze e-commerce. Tytuł laureata e-Commerce Polska awards jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci.

Wśród laureatów poprzednich edycji są takie marki, jak: eobuwie.pl, Answear.com, Decathlon, Balladine.com, ING Bank Śląski, PKO BP, BLIK, Empik.

W tym roku spośród uczestników konkursu wyłonieni zostaną zwycięzcy w następujących kategoriach:

Kategorie dla Małych oraz Średnich i Dużych Podmiotów prowadzących e-sprzedaż:

  •   Design & Usability (Design roku)
  •   Best campaign (Pomysł promocyjny roku)
  •   Best in omnichannel
  •   Breaking the doubts (przełamanie nieufności)
  •   Best on mobile
  •   Best in crossborder
  •   Think out of the box

Kategorie dla E-usług

  •   Best tool for e-commerce
  •   Best marketing tool
  •   Best logistic tool
  •   Best Innovation in technology

Kategorie dla Podmiotów finansowych

  •   Best banking application (Najlepsza aplikacja bankowa)
  •   Best on-line insurer (Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel)
  •   Innovative e-payment solution (Innowacyjne rozwiązania płatności cyfrowych)

 

BEST IN. W tym roku, po raz drugi, wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu tego tytułu zdecyduje najwyższa liczba głosów.

 

Laureatów wyłonią w głosowaniu jurorzy – osoby z wieloletnim doświadczeniem, które są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w swoich branżach. Tylko najlepsi bowiem są w stanie dokonać trafnej i obiektywnej oceny dokonań kandydatów.

Zgłoszenia będą zbierane od 22.04 do 31.07.2019 r.

Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Lubasz i Wspólnicy, Laureatów poznamy podczas uroczystej Gali, 24.09.2019 r. na ul. Mysiej 3 w Warszawie.

Więcej informacji znajduje się na stronie: http://ecpawards.pl/

Zgłozszenia można składac online:  https://s.mobileinstitute.eu/eizba/konkurs-2019/

Regulamin konkursu: http://ecpawards.pl/wp-content/uploads/2019/04/REGULAMIN-KONKURSU-E-COMMERCE-POLSKA-AWARDS-2019-FIN-1.pdf

Partnerem konkursu jest ALLEGRO.

 

 

 

 

Zobacz także:

Eversheds Sutherland Wierzbowski: P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce
Eversheds Sutherland Wierzbowski: P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce

Do 12 lipca przedsiębiorcy prowadzący serwisy internetowego pośrednictwa w sprzedaży oraz wyszukiwarki internetowe mają czas na dostosowanie […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii

e-Izba rusza z nowym cyklem publikacji o zagranicznych rynkach e-commerce. Jednym z naszych celów jest wsparcie i […]

Czytaj więcej
SCG: Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze kroki w biznesie online
SCG: Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze kroki w biznesie online

Serdecznie zapraszamy na lipcowe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej Online, których tematem przewodnim będą “Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?