SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce

...

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00.

W programie:

  • sprawdzanie wiarygodności finansowej klienta w ocenie ryzyka;
  • analiza zachowań rynkowych klienta;
  • dane behawioralne w targetowaniu i segmentowaniu klienta.

 

👤 Prelegenci:

Paweł Kunat – Dyrektor Sprzedaży w Obszarze Klienta Strategicznego, ERIF BIG SA
Aleksandra Wilczak-Grzesik – Kierownik Działu Klienta Instytucjonalnego, ERIF BIG SA

📆  piątek 23.04
⏰ godz. 11:00
📍 Rejestracja pod linkiem: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/w-pogoni-za-klientem-ig-tracking-nowe-narzedzie-do-targetowania-i-segmentowania-klientow-e-commerce?type=detailed

W 2021 roku zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej będą funkcjonować na pierwotnych zasadach – pozostaną bezpłatne jedynie dla firm członkowskich. Firmy spoza e-Izby będą mogły wziąć udział po uiszczeniu symbolicznej opłaty.
Wszelkie zapytania w tym temacie prosimy kierować pod adres: klaudia.kaminska@eizba.pl.

Zobacz także:

Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby
Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby

Już we wtorek 11 maja o godz. 11 odbędzie się webinar organizowany przez Bluerank, w którym eksperci […]

Czytaj więcej
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce  – przyszłość po pandemii
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce – przyszłość po pandemii

Już 22 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Tematyka […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.

Rynek handlu detalicznego e-commerce, po skokowym wzroście obrotów w 2020 roku, osiągnął wartość 70 mld zł i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?