SGC: Mobilna aplikacja lojalnościowa w handlu – dowiedz się jak zachęcić użytkowników do jej ściągnięcia i regularnego korzystania.

...

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 19.05.2021 o godz. 11:00.

W programie:

  • Jakie są oczekiwania klientów wobec programów lojalnościowych

  • Jakie korzyści Twojej firmie może przynieść mobilny program lojalnościowy

  • Poznasz kluczowe strategie, poparte przykładami, które zachęcą użytkowników do ściągnięcia i korzystania z aplikacji

  • Dowiesz się, jakie są różnice pomiędzy aplikacjami customizowanymi a „pudełkowymi”

 

👤 Prelegentka:
Joanna Bojarojć, Head of Marketing Appchance Group Sp.z o.o.

📆  środa 19.05
⏰ godz. 11:00
📍 Rejestracja pod linkiem: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/mobilna-aplikacja-lojalnosciowa-w-handlu?type=detailed

W 2021 roku zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej będą funkcjonować na pierwotnych zasadach – pozostaną bezpłatne jedynie dla firm członkowskich. Firmy spoza e-Izby będą mogły wziąć udział po uiszczeniu symbolicznej opłaty.
Wszelkie zapytania w tym temacie prosimy kierować pod adres: klaudia.kaminska@eizba.pl.

Zobacz także:

Izba Gospodarki Elektronicznej z kolejną uczelnią –  Państwową Szkołą Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Izba Gospodarki Elektronicznej z kolejną uczelnią – Państwową Szkołą Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej

W czerwcu br. Izba Gospodarki Elektronicznej weszła we współpracę z Państwową Szkołą Wyższą w Białej Podlaskiej, w […]

Czytaj więcej
Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”
Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”

Sprzedaż on-line w Rosji odnotowała dynamiczny rozwój, ponieważ pandemia zmusiła rodzime firmy do wejścia w świat internetu. […]

Czytaj więcej
Jak dzisiaj budować spójną markę osobistą w przestrzeni online?
Jak dzisiaj budować spójną markę osobistą w przestrzeni online?

Jakie działania przynoszą korzyści w obszarze budowania spójnej marki, wyróżniającej się na rynku?  W jakim kierunku ewoluowały […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?