semKRK BIG #12 i rozdanie nagród semKRK awards

12 edycja semKRK BIG odbędzie się już 19 czerwca 2019 r. o godz. 13.00 w krakowskiej Starej Zajezdni. semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego.
Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w barcampowej atmosferze. Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnych rozmów. Uczestnicy z całej Polski odwiedzają wydarzenie, zgłaszając cały dział SEM, który potrafi liczyć po kilkanaście osób. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. W semKRK BIG bierze udział 500 uczestników.
W tym roku zapraszamy również do zapisów na praktycznie warsztaty towarzyszące semKRK.
Przyznanie nagród semKRK awards
W ramach tej edycji zachęcamy także do wysyłania swoich case study na konkurs semKRK awards, gdzie nagrodzimy najlepsze kampanie SEO i SEM: https://semkrk.pl/semkrk-awards/
Przyjmujemy zgłoszenia w trzech kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla e-commerce. Rozpatrywać je będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM. Zgłoszenia są bezpłatne.
Terminarz:
25.05 – upływa termin nadsyłania zgłoszeń
30.05 – ogłoszenie finalistów
19.06 – ogłoszenie zwycięzców na żywo podczas semKRK
Na semKRK #12 wystąpią m.in. Paweł Gontarek, Artur Strzelecki, Piotr Rudnicki, Łukasz Chwiszczuk, Sławomir Czajkowski, Cezary Glijer, Damian Sałkowski, Bartłomiej Kaczmarczyk, Kaspar Szymański, Paulina Wiktorska.
Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/2009554709345992/
Facebook:
https://www.facebook.com/spotkaniasemkrk/
Twitter:
WWW:
Zobacz także:

Platforma Allegro Biznes wystartowała
Allegro uruchomiło nową platformę, która pozwala firmom robić zakupy i sprzedawać w jeszcze łatwiejszy sposób. Allegro Biznes […]
Czytaj więcej
Spotkania grup merytorycznych w 2021
W 2021 roku zaplanowaliśmy ciekawe aktywności w ramach grup merytorycznych, m.in. szereg publikacji branżowych, ekspertyz rynku oraz […]
Czytaj więcej
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność
1 marca startuje kolejny cykl Tygodnia z Performance Marketingiem, którego zwieńczeniem będzie e-Izba Friday, podczas którego strategicznie […]
Czytaj więcej