SCG: Jak treści produktowe wpływają na doświadczenie zakupowe klientów w e-commerce

...

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już we wtorek 16.02 o godz. 11:00.

W programie:

  • Czym jest informacja produktowa i jakie ma znaczenie w sprzedaży B2C/B2B
  • Jak przedstawienie danych o produktach wpływa na doświadczenie zakupowe online
  • Na czym polega zarządzanie treściami produktowymi
  • Jak tworzyć opisy produktowe, które sprzedają
  • Jak zadbać o informacje produktowe w sklepie internetowym
  • Dlaczego warto wybrać system PIM dla swojego biznesu

Prelegent:

Marcin Piwowarczyk – vice president w Strix Polska. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie strategii i koncepcji e-commerce dla największych polskich firm. Co-founder systemu PIM – Ergonode. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży digitalowej. Współautor pierwszego w Polsce podręcznika dla menedżerów e-commerce.

📆  wtorek 16.02.2021

⏰ godz. 11:00

📍 Rejestracja pod linkiem: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/jak-tresci-produktowe-wplywaja-na-doswiadczenie-zakupowe-klientow-w-e-commerce

W 2021 roku zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej będą funkcjonować na pierwotnych zasadach – pozostaną bezpłatne jedynie dla firm członkowskich. Firmy spoza e-Izby będą mogły wziąć udział po uiszczeniu symbolicznej opłaty.
Wszelkie zapytania w tym temacie prosimy kierować pod adres: klaudia.kaminska@eizba.pl.

 

Zobacz także:

Izba Gospodarki Elektronicznej z kolejną uczelnią –  Państwową Szkołą Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Izba Gospodarki Elektronicznej z kolejną uczelnią – Państwową Szkołą Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej

W czerwcu br. Izba Gospodarki Elektronicznej weszła we współpracę z Państwową Szkołą Wyższą w Białej Podlaskiej, w […]

Czytaj więcej
Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”
Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”

Sprzedaż on-line w Rosji odnotowała dynamiczny rozwój, ponieważ pandemia zmusiła rodzime firmy do wejścia w świat internetu. […]

Czytaj więcej
Jak dzisiaj budować spójną markę osobistą w przestrzeni online?
Jak dzisiaj budować spójną markę osobistą w przestrzeni online?

Jakie działania przynoszą korzyści w obszarze budowania spójnej marki, wyróżniającej się na rynku?  W jakim kierunku ewoluowały […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?