SCG: Jak treści produktowe wpływają na doświadczenie zakupowe klientów w e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już we wtorek 16.02 o godz. 11:00.
W programie:
- Czym jest informacja produktowa i jakie ma znaczenie w sprzedaży B2C/B2B
- Jak przedstawienie danych o produktach wpływa na doświadczenie zakupowe online
- Na czym polega zarządzanie treściami produktowymi
- Jak tworzyć opisy produktowe, które sprzedają
- Jak zadbać o informacje produktowe w sklepie internetowym
- Dlaczego warto wybrać system PIM dla swojego biznesu
Prelegent:
Marcin Piwowarczyk – vice president w Strix Polska. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie strategii i koncepcji e-commerce dla największych polskich firm. Co-founder systemu PIM – Ergonode. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży digitalowej. Współautor pierwszego w Polsce podręcznika dla menedżerów e-commerce.
📆 wtorek 16.02.2021
⏰ godz. 11:00
📍 Rejestracja pod linkiem: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/jak-tresci-produktowe-wplywaja-na-doswiadczenie-zakupowe-klientow-w-e-commerce
W 2021 roku zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej będą funkcjonować na pierwotnych zasadach – pozostaną bezpłatne jedynie dla firm członkowskich. Firmy spoza e-Izby będą mogły wziąć udział po uiszczeniu symbolicznej opłaty.
Wszelkie zapytania w tym temacie prosimy kierować pod adres: klaudia.kaminska@eizba.pl.
Zobacz także:

Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19
Zadaliśmy powyższe pytania członkom Jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Czym jest dla nich performance marketing? […]
Czytaj więcej
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!
Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! Już po raz 9-ty […]
Czytaj więcej
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej