Rynek e-commerce Włoch

Dostępna jest już najnowsza publikacja z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem skupiliśmy się na rynku włoskim, który od kilku lat rozwija się w ekspresowym tempie.
Według aktualnych prognoz rynek e-commerce we Włoszech w 2020 roku osiągnął przychody ze sprzedaży o wartości ponad 18 mln dolarów. W najbliższych latach towarzyszyć mu będzie dynamiczny wzrost, a w 2024 roku rynek zakupów online prawdopodobnie będzie wart nawet ponad 24 mln dolarów.[1]
Analiza została opracowana w ramach Grupy Merytorycznej Cross-border e-commerce.
Zapraszamy do lektury.
ANALIZA WŁOSKIEGO RYNKU E-COMMERCE DO POBRANIA
[1] Co musisz wiedzieć, gdy sprzedajesz produkty do Włoch? Amazon.it i jego specyfika., Nethansa, online: https://www.nethansa.com/pl/blog/co-musisz-wiedziec-gdysprzedajesz-produkty-do-wloch-amazon-it-i-jego-specyfika/, dostęp: 17.08.21r
Zobacz także:

InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!
InPost – Paczkomat, Kurier to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku! […]
Czytaj więcej
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań
Izba Gospodarki Elektronicznej kontynuuje kampanię, której celem jest zrównanie szans konkurencyjnych europejskich przedsiębiorców e-commerce z podmiotami kierującymi […]
Czytaj więcej
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby
Mamy przyjemność przedstawić kolejną firmę, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby. mBank Polska od lat jest […]
Czytaj więcej