Rynek e-commerce we Francji

...

Dzisiaj Izba Gospodarki Elektronicznej opublikowała trzecią publikację z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem omówiona została Francja,  jest 6 co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie. Obecnie 40 milionów Francuzek i Francuzów regularnie kupuje online, a branża szacowana jest na 115 mld euro.

W publikacji zawarte zostały m.in. informacje o preferencjach i najpopularniejszych miejscach zakupowych, metodach płatności oraz kwestiach wymagających szczególnej uwagi. Autorem analizy jest Paweł Mazurek, lider Grupy Merytorycznej e-Badania, Country Manager Data Insight.

Zobacz także:

Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?
Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?

Przed branżą e-Commerce ciężki okres, na który trzeba się przygotować. Przedsiębiorcom szczyt sezonu zakupowego – Black Friday, […]

Czytaj więcej
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Mazars to międzynarodowa, zintegrowana firma specjalizująca się w audycie, księgowości, doradztwie, usługach podatkowych i prawnych*. Działając w […]

Czytaj więcej
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform

SalesTube, należąca do Group One agencja one-stop-shop dla e-commerce, stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?