Rynek e-commerce w Hiszpanii

Dostępna jest już najnowsza publikacja z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem skupiliśmy się na rynku hiszpańskim, który jest atrakcyjnym celem podróży międzynarodowych sprzedawców internetowych.
Hiszpania zaskakuje – nie tylko jako destynacja wakacyjna, ale też jako rynek e-sprzedaży. Hiszpanie kupują niemalże tylko lokalnie, na ezakupach korzystają przede wszystkim ze smartfonów oraz oczekują ultraszybkich dostaw. Roczne przychody ze sprzedaży e-commerce mają wykazać roczną stopę wzrostu na poziomie 7,9 proc., co spowoduje wzrost wielkości rynku o 27 804 mln dolarów do 2024r [1].
Analiza została opracowana w ramach Grupy Merytorycznej Cross-border e-commerce.
Zapraszamy do lektury.
ANALIZA HISZPAŃSKIEGO RYNKU E-COMMERCE DO POBRANIA
[1] Rynek e-commerce w Hiszpanii, Blog Arvato Polska, online: https://blog.arvato.pl/rynek-e-commerce-w-hiszpanii/, dostęp 26.08.21r
Zobacz także:

InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!
InPost – Paczkomat, Kurier to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku! […]
Czytaj więcej
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań
Izba Gospodarki Elektronicznej kontynuuje kampanię, której celem jest zrównanie szans konkurencyjnych europejskich przedsiębiorców e-commerce z podmiotami kierującymi […]
Czytaj więcej
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby
Mamy przyjemność przedstawić kolejną firmę, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby. mBank Polska od lat jest […]
Czytaj więcej