Rynek e-commerce w Hiszpanii

Dostępna jest już najnowsza publikacja z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem skupiliśmy się na rynku hiszpańskim, który jest atrakcyjnym celem podróży międzynarodowych sprzedawców internetowych.
Hiszpania zaskakuje – nie tylko jako destynacja wakacyjna, ale też jako rynek e-sprzedaży. Hiszpanie kupują niemalże tylko lokalnie, na ezakupach korzystają przede wszystkim ze smartfonów oraz oczekują ultraszybkich dostaw. Roczne przychody ze sprzedaży e-commerce mają wykazać roczną stopę wzrostu na poziomie 7,9 proc., co spowoduje wzrost wielkości rynku o 27 804 mln dolarów do 2024r [1].
Analiza została opracowana w ramach Grupy Merytorycznej Cross-border e-commerce.
Zapraszamy do lektury.
ANALIZA HISZPAŃSKIEGO RYNKU E-COMMERCE DO POBRANIA
[1] Rynek e-commerce w Hiszpanii, Blog Arvato Polska, online: https://blog.arvato.pl/rynek-e-commerce-w-hiszpanii/, dostęp 26.08.21r
Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. 🔷Tym razem opisujemy […]
Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]
Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]
Czytaj więcej