Rynek e-commerce na Węgrzech

...

Dostępna jest już najnowsza publikacja z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem skupiliśmy się na rynku węgierskim, który jest najszybciej rozwijającym się rynkiem online w Unii Europejskiej.

Rynek węgierski nie jest nasycony przez wielkie zagraniczne korporacje, które nie wykazują dużego zainteresowania ze względu na zbyt małą rentowność, co jest świetnym powodem do zainwestowania dla mniejszych i średnich firm. Udział e-commerce w obrotach handlu detalicznego (z wył. motoryzacji) wyniósł w ub. r. ok. 14% wobec średniej unijnej na poziomie ok. 12%. Według Eurostatu, do końca 2021 roku, rynki e-commerce naszego regionu (w tym przede wszystkim Czechy, Rumunia, Węgry i Słowacja) zwiększą się nawet o kilkadziesiąt procent.

Analiza została opracowana w ramach Grupy Merytorycznej Cross-border e-commerce.
Zapraszamy do lektury.

ANALIZA WĘGIERSKIEGO RYNKU E-COMMERCE DO POBRANIA

Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
Rynek e-commerce w Finlandii

📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce.   🔷Tym razem opisujemy […]

Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów

W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]

Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”

Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?