Rynek e-commerce na Węgrzech

...

Dostępna jest już najnowsza publikacja z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem skupiliśmy się na rynku węgierskim, który jest najszybciej rozwijającym się rynkiem online w Unii Europejskiej.

Rynek węgierski nie jest nasycony przez wielkie zagraniczne korporacje, które nie wykazują dużego zainteresowania ze względu na zbyt małą rentowność, co jest świetnym powodem do zainwestowania dla mniejszych i średnich firm. Udział e-commerce w obrotach handlu detalicznego (z wył. motoryzacji) wyniósł w ub. r. ok. 14% wobec średniej unijnej na poziomie ok. 12%. Według Eurostatu, do końca 2021 roku, rynki e-commerce naszego regionu (w tym przede wszystkim Czechy, Rumunia, Węgry i Słowacja) zwiększą się nawet o kilkadziesiąt procent.

Analiza została opracowana w ramach Grupy Merytorycznej Cross-border e-commerce.
Zapraszamy do lektury.

ANALIZA WĘGIERSKIEGO RYNKU E-COMMERCE DO POBRANIA

Zobacz także:

Performance Marketing Diamonds CEE 2022 wystartował!
Performance Marketing Diamonds CEE 2022 wystartował!

Performance Marketing Diamonds CEE 2022 wystartował! Zgłoś swoją kampanię z kraju lub całego regionu CEE do jedynego […]

Czytaj więcej
e-Izba Friday „NEW TRENDS IN PERFORMANCE MARKETING” 04.02.22
e-Izba Friday „NEW TRENDS IN PERFORMANCE MARKETING” 04.02.22

Zapraszamy na E-IZBA FRIDAY PODCZAS KTÓREGO ZAGŁĘBIMY SIĘ DO TEMATU „NEW TRENDS IN PERFORMANCE MARKETING” Podczas spotkania […]

Czytaj więcej
Spotkanie grupy merytorycznej Odpowiedzialny e-commerce
Spotkanie grupy merytorycznej Odpowiedzialny e-commerce

W najbliższy poniedziałek (24.01) o 13:00 odbędzie się spotkanie grupy merytorycznej Odpowiedzialny e-commerce. Przedstawicieli zrzeszonych firm, którzy […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?