Ruszyła rekrutacja startupów technologicznych do grupy e-Izby New Technology for Omnicommerce!

...

Już w kwietniu startują spotkania grupy e-Izby New Technology for Omnicommerce, której szefem został Jarosław Sokolnicki, Head of Microsoft Technology Center w Microsoft Polska. Rozpoczęliśmy rekrutację startupów wyróżniających się wizją i rozwiązaniem technologicznym do udziału w spotkaniach i nawiązania relacji biznesowych z klientami! Zgłoszenie następuje poprzez wypełnienie formularza online: https://forms.gle/iKieJ2BKBrRWuBWZ9

Podczas spotkań startupy otrzymają unikatową okazję przedstawienia najnowszych rozwiązań technologicznych i swoich usług przedstawicielom sklepów internetowych, platform e-commerce, branży retail, usług finansowych czy telekomunikacji. Działalność Grupy będzie miała wymiar informacyjny, edukacyjny, jak  i operacyjny.

Nadrzędnym celem grupy roboczej Izby Gospodarki Elektronicznej – New Technology for Omnicommerce – której partnerem został Microsoft, jest połączenie obiecujących spółek technologicznych i startupów z ekspertami branż związanych z e-commerce.

Działanie grupy New Technology for Omnicommerce zaplanowane jest w czasie na co najmniej kilka miesięcy. Do udziału w webinarach oraz warsztatach zaproszeni będą przedstawiciele firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej.

Kalendarz warsztatów prezentuje się następująco:

  • 20.04.2021 – OmniData. Customer Data Platform, czyli o danych pozwalających stworzyć profil klienta.
  • 24.06.2021 – OmniCommunication. Kanały komunikacyjne z klientem, czyli wielokanałowe podejście do marketingu, sprzedaży i obsługi klientów w sposób, który tworzy zintegrowane i spójne doświadczenie klienta, niezależnie od tego, w jakim kanale się porusza.
  • 1.10.2021 – OmniJourney. Intelligent Customer Journey, czyli o procesie zakupowym z perspektywy nabywcy oraz dostawcy i interakcji pomiędzy osobami i zasobami zaangażowanymi w proces zakupu i sprzedaży.
  • 25.11.2021 – OmniProcess. Omnichannel Process Automatization, czyli o tym, jakimi kanałami sprzedawcy powinni docierać do klienta, dla lepszych rezultatów, tak by być atrakcyjnym i konkurencyjnym na rynku.

 

Startupy technologiczne, które chciałyby wziąć udział w spotkaniu, zapraszamy do wypełnienia formularza: https://forms.gle/iKieJ2BKBrRWuBWZ9

 

Jednocześnie przypominamy, iż wypełnienie formularza nie wiąże się ze wzięciem udziału w spotkaniach. Selekcji startupów technologicznych dokonuje e-Izba, która skontaktuje się z wybranymi firmami.

 

Kontakt ws. New Technology for Omnicommerce:

Liudmyla Musiichuk
Asystentka ds. PR
E-mail: liudmyla.musiichuk@eizba.pl
Telefon: +48 690 344 218

Zobacz także:

e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”
e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”

E-commerce znajduje się na ścieżce szybkiego wzrostu. Według analizy PwC [1] wartość polskiego e-commerce w 2026 r. […]

Czytaj więcej
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?