Rusza Szkoła Gospodarki Cyfrowej 2019 w Warszawie

...

Szanowni Państwo,

Szkoła Gospodarki Cyfrowej to jeden z flagowych projektów edukacyjnych Izby Gospodarki Elektronicznej, który cieszy się ogromną popularnością wśród firm zrzeszonych.

W 2019 roku Szkoła Gospodarki Cyfrowej została rozbudowana zarówno na poziomie centralnym, jak i lokalnym.

Dziękujemy naszym firmom zrzeszonym: Awin, Semahead, TIM za udostępnienie swoich przestrzeni dla uczestników Szkoły Gospodarki Cyfrowej.

Szczegóły organizacyjne:

  • zajęcia w ramach szkoły są bezpłatne
  • na koniec zajęć odbędzie się egzamin. Cerrtyfikat ukończenia Szkoły Gospodarki Cyfrowej otrzymują wszyscy, którzy zdobyli ponad 80% punktów w teście
  • odpowiedzi na wszelkie pytania udziela: Klaudia Bonder-Kamińska

mob.: 506 577 824

mail: szkola@eizba.pl

  • liczba miejsc ograniczona! Na każdy z bloków możemy zapisać 15 osób.

 

Centralna Szkoła Gospodarki Cyfrowej w pierwszym półroczu składa się z czterech bloków:

  1. Performance Marketing w służbie e-commerce
  2. Google Adwords
  3. Content Marketing w służbie e-commerce
  4. Reklama w social mediach

 

Blok 1

Performance marketing w służbie e-commerce

Data: 14 marzec 2019

Miejsce: Awin, Domianiewska 48, 6 piętro

Dla kogo:

  • specjalistów e-commerce
  • specjalistów marketingu online, performance
  • właścicieli sklepów e-commerce
  • osób odpowiadających za wdrożenia nowych technologii i narzędzi do marketingu sklepu e-commerce

PROGRAM

10:00 – 11:30 – Jak stworzyć skuteczny program partnerski?

Katarzyna Fotyga, Team Leader New Business, Awin

Paweł Kudzin, Team Leader Advertiser, Awin

  • Czym właściwie jest afiliacja?
  • Jakie kanały promocji dostępne ąa w programie afiliacyjnym?
  • Jak stworzyć skuteczny program afiliacyjny krok po kroku
  • Najnowsze rozwiązania w marketingu afiliacyjnym

11:45 – 13:15 – Zasady realizacji kampanii sprzedażowej,

Magdalena Brzezińska Performics

  • Wybór mediów – rodzaje wydawców, modele rozliczeń
  • Metody optymalizacji działań zgodnie z przyjętym celem
  • Główne problemy w kampanii e-commerce

13:30 – 15:00 – Atrybucja prowizji na ścieżce konwersji strategie i wyzwania  w 2019 r,

Justyna Spytek, Managing Director, TradeTracker Poland 

Justyna Sobolak, Account Director, TradeTracker Poland

  • Od pomysłu do realizacji. Ścieżka konwersji w teorii i praktyce
  • Proces decyzyjny w zakupach online a kanały promocji
  • Technologie i wyzwania pomiaru. Jak zmierzyć proces zakupowy w czasach multi-screen i omnichannel

– Cross-device tracking

– Pomiar omnichannel

– Duplikacja źródeł

  • Strategie atrybucji

– Najpopularniejsze narzędzia oraz ich zalety i ograniczenia

  • Marketing oparty o potrzeby użytkownika. Dobre praktyki i historie sukcesu

 

Blok 2

Google Adwords – reklama w Google dla e-commerce

Data: 21 marzec 2019

Miejsce: Ministerstwo Cyfryzacji

Dla kogo:

  • specjalistów e-commerce
  • specjalistów marketingu online, seo, sem
  • właścicieli sklepów e-commerce
  • osób odpowiadających analizę danych i zachowań konsumenta

PROGRAM

10:00 – 11:30 Strategia w kampaniach płatnych. Od planowania, przez estymację budżetów po egzekucję.

Krzysztof Mastalski, Semahead

  • Cele. Czy dla Twojego biznesu jest sens ładować pieniądze w reklamę w Google?
  • Lejek zakupowy. Dlaczego zawsze powinno się od niego zaczynać?
  • Dobór kanałów Google Ads i estymacja
  • Egzekucja kampanii, optymalizacja, raportowanie, przejście przez cykl życia kampanii Google Ads

11:45 – 13:15 – Skuteczny remarketing dla e-commerce

Anna Wielgus-Miller , Senior Paid Search Specialist Bluerank

  • korzyści płynące z remarketingu
  • jak krok po kroku rozpocząć skuteczne działania remarketingowe?
  • wykorzystanie remarketingu w działaniach prowadzonych w wyszukiwarce Google, w Google Display Network, na YouTubie
  • przykłady reklam remarketingowych
  • przykłady wykorzystania zaawansowanych i precyzyjnych list remarketingowych

13:30 – 15:00 Pełen przegląd możliwości Google Ads i Google Analytics

Krzysztof Marzec, CEO Deva Group

 

Zobacz także:

Konferencja Lunch z e-commerce pod patronatem e-Izby
Konferencja Lunch z e-commerce pod patronatem e-Izby

18 października odbędzie się 3. edycja Konferencji Lunch z e-commerce. Szerokie zainteresowanie poprzednimi edycjami wśród grona przedstawicieli […]

Czytaj więcej
Ideo Force nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Ideo Force nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Wraz z początkiem września grono firm zrzeszonych zasiliło Ideo Force, agencja specjalizująca się w e-marketingu i e-commerce. […]

Czytaj więcej
Szkoła Gospodarki Cyfrowej – Crossborder dla e-commerce
Szkoła Gospodarki Cyfrowej – Crossborder dla e-commerce

Crossborder dla e-commerce Data: 3 października 2019 Miejsce: Izba Gospodarki Elektronicznej, Warszawa, ul. Pańska 96 lok.4, 2 piętro Dla […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?