Rusza kolejna edycja Performance Marketing Diamonds CEE!

...

Od stycznia 2021 roku będzie można zgłaszać się do trzeciej edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE. Jest to pierwszy i jedyny w Polsce międzynarodowy konkurs skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji. To szansa dla polskich agencji na pokazanie działań nie tylko w kraju, ale i w całym regionie CEE. 

“Rok 2020 był wyjątkowy pod wieloma względami, także w kontekście performance marketingu, który w ostatnich miesiącach zdecydowanie zyskał na znaczeniu. Standardowe działania marketingowe w wielu firmach na początku pandemii stanęły w miejscu. Świat marketingu mocno się przewartościował w 2020 roku. Dlatego też w 2021 roku wracamy z inicjatywą nagradzania kampanii performance z regionu CEE. Każda agencja będzie mogła pokazać efektywność w najważniejszym momencie – pandemii wpływającej kryzysowo na gospodarkę i nasze życie w takim stopniu, jakiego jeszcze nigdy nie doświadczyliśmy. Co ważne – do konkursu można zgłaszać nie tylko kampanie prowadzone na terenie Polski, ale całego regionu CEE” – komentuje Paulina Wojczyńska, Project Director Izby Gospodarki Elektronicznej.

Międzynarodowość jest szczególnie ważna w tym konkursie, gdyż jest to szansa dla polskich firm na pokazanie siebie poza granicami kraju. I na odwrót, firmy z regionu CEE, które prowadzą działania performance marketing mogą zgłosić się do konkursu i udowodnić swoją efektywność. Zgłoszenia są przyjmowane tylko i wyłącznie w języku angielskim.

Firmy mogą zgłosić się w kategoriach:

  • The most effective mobile campaign
  • The most effective lead generation campaign
  • The most effective social media campaign
  • The most effective SEM campaign
  • The most effective affiliate program
  • The most effective video campaign
  • The most effective use of data
  • The most effective sales campaign
  • The most effective use of influencer marketing in performance
  • Open category
  • Performance creativity in crisis
  • The integrated campaign of the year

Main Categories:

  • Performance or/and Affiliate agency of the year
  • Performance technology of the year

Wśród pierwszych Jurorów znaleźli się:

  • Artur Malinowski, Digital Marketing Division Director, EMPIK
  • Wojciech Kozlowski, Marketing Director, DECATHLON
  • Michał Pachnik, Head of Ecommerce Campaigns & Mobile app, CCC
  • Tomasz Osman, Wiceprezes Zarządu, SAVICKI
  • Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & E-commerce Officer, ANSWEAR

Pełny skład kapituły konkursu Performance Marketing Diamonds 2021 zostanie podany już niebawem. 

 

Jury konkursu podczas obrad przyzna także nagrodę Grand Prix. W 2019 roku to największe wyróżnienie odebrał Bluerank wraz z Doz.pl

Wśród laureatów 2019 i 2018 znalazły się takie firmy jak: Bluerank, Answear.com, TradeTracker Poland, Home&You, Tradedoubler, Semahead. Agencją roku 2019 został Bluerank.

 

📣Więcej informacji znajduje się na stronie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/

📃Link do regulaminu konkursu: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/wp-content/uploads/2020/12/REGULAMIN-Performance-Marketing-Diamonds-CEE-2021.pdf

 

 

Zobacz także:

SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Czy logistyka skorzystała na pandemii?
Czy logistyka skorzystała na pandemii?

Rok 2020 z pewnością był rokiem zmian niemal na każdej płaszczyźnie naszego życia. Pandemia Covid-19 skutecznie ograniczyła […]

Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?