Rusza kolejna edycja Performance Marketing Diamonds CEE!

Od stycznia 2021 roku będzie można zgłaszać się do trzeciej edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE. Jest to pierwszy i jedyny w Polsce międzynarodowy konkurs skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji. To szansa dla polskich agencji na pokazanie działań nie tylko w kraju, ale i w całym regionie CEE.
“Rok 2020 był wyjątkowy pod wieloma względami, także w kontekście performance marketingu, który w ostatnich miesiącach zdecydowanie zyskał na znaczeniu. Standardowe działania marketingowe w wielu firmach na początku pandemii stanęły w miejscu. Świat marketingu mocno się przewartościował w 2020 roku. Dlatego też w 2021 roku wracamy z inicjatywą nagradzania kampanii performance z regionu CEE. Każda agencja będzie mogła pokazać efektywność w najważniejszym momencie – pandemii wpływającej kryzysowo na gospodarkę i nasze życie w takim stopniu, jakiego jeszcze nigdy nie doświadczyliśmy. Co ważne – do konkursu można zgłaszać nie tylko kampanie prowadzone na terenie Polski, ale całego regionu CEE” – komentuje Paulina Wojczyńska, Project Director Izby Gospodarki Elektronicznej.
Międzynarodowość jest szczególnie ważna w tym konkursie, gdyż jest to szansa dla polskich firm na pokazanie siebie poza granicami kraju. I na odwrót, firmy z regionu CEE, które prowadzą działania performance marketing mogą zgłosić się do konkursu i udowodnić swoją efektywność. Zgłoszenia są przyjmowane tylko i wyłącznie w języku angielskim.
Firmy mogą zgłosić się w kategoriach:
- The most effective mobile campaign
- The most effective lead generation campaign
- The most effective social media campaign
- The most effective SEM campaign
- The most effective affiliate program
- The most effective video campaign
- The most effective use of data
- The most effective sales campaign
- The most effective use of influencer marketing in performance
- Open category
- Performance creativity in crisis
- The integrated campaign of the year
Main Categories:
- Performance or/and Affiliate agency of the year
- Performance technology of the year
Wśród pierwszych Jurorów znaleźli się:
- Artur Malinowski, Digital Marketing Division Director, EMPIK
- Wojciech Kozlowski, Marketing Director, DECATHLON
- Michał Pachnik, Head of Ecommerce Campaigns & Mobile app, CCC
- Tomasz Osman, Wiceprezes Zarządu, SAVICKI
- Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & E-commerce Officer, ANSWEAR
Pełny skład kapituły konkursu Performance Marketing Diamonds 2021 zostanie podany już niebawem.
Jury konkursu podczas obrad przyzna także nagrodę Grand Prix. W 2019 roku to największe wyróżnienie odebrał Bluerank wraz z Doz.pl
Wśród laureatów 2019 i 2018 znalazły się takie firmy jak: Bluerank, Answear.com, TradeTracker Poland, Home&You, Tradedoubler, Semahead. Agencją roku 2019 został Bluerank.
Więcej informacji znajduje się na stronie: https://
Link do regulaminu konkursu: https://
Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. 🔷Tym razem opisujemy […]
Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]
Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]
Czytaj więcej