Rusza druga edycja Performance Marketing Diamonds CEE

...

Rusza druga edycja Performance Marketing Diamonds CEE – pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu z obszaru performance i afiliacji.

W 2018 roku rozdano pierwsze nagrody w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE. Takiego konkursu jeszcze w Polsce nie było. Diamonds to pierwszy międzynarodowy konkurs skupiający się na obszarze performance marketingu i afiliacji. Idea konkursu ma na celu docenienie osób, marek i firm usługowych, których działania marketingowe w internecie charakteryzują się wyjątkową efektywnością. Konkurs obejmuje region CEE, zgłoszenia można dokonać do 19 lipca, następnie zostaną one poddane ocenie Jury złożonego z ekspertów performance marketingu.

?Potrzeba docenienia działań performance jest ogromna i mogliśmy być tego świadkami przy pierwszej edycji konkursu. Liczba zgłoszeń, także tych międzynarodowych mówi sama za siebie. Konkurs już przy pierwszej edycji wyszedł poza granice Polski. Naszym celem jest rozwijanie marki konkursu w regionie CEE? – komentuje Paulina Wojczyńska, Project Director Izby Gospodarki Elektronicznej.

To pierwszy w Polsce konkurs, w którym polskie firmy mogły pokazać swoje aktywności poza granicami kraju. Także firmy z regionu CEE prowadzące w nim działania performance mogły zgłosić się do konkursu i zaprezentować swoją efektywność.

Firmy mogą zgłosić się w kategoriach:

? the most effective mobile campaign
? the most effective lead generation campaign
? the most effective marketing automation or/and AI campaign
? the most effective programmatic campaign
? the most effective social media campaign
? the most effective SEM campaign
? the most effective affiliate program
? the most effective video campaign
? the most effective use of data
? the most effective sales campaign
? the most effective use of influencer marketing in performance
? the integrated campaign of the year

Kategorie Główne:
? Performance or/and Affiliate agency of the year
? Publisher of the year
? Performance technology of the year

Jury konkursu podczas obrad przyznaje także nagrodę Grand Prix. W 2018 roku to największe wyróżnienie odebrał Performics wraz w W.KRUK.

Wśród laureatów 2018 znalazły się takie firmy jak: Tradedoubler (Komfort, NJU MOBILE, ING Bank Śląski), Awin (Steal Alert), Optimise (Neckermann), Bluerank (Euroloan), Roivenue. Agencją roku został Tradedoubler.

Więcej informacji znajduje się na stronie:
http://performancedaycee.com/pmdiamonds/

Link do regulaminu konkursu:
https://performancedaycee.com/pmdiamonds/wp-content/uploads/2019/06/REGULAMIN-Performance-Marketing-Diamonds-CEE-2019-FIN.pdf

Link do formularza zgłoszeniowego:
https://s.mobileinstitute.eu/eizba/pm-diamonds-2019/

Zobacz także:

Konferencja Lunch z e-commerce pod patronatem e-Izby
Konferencja Lunch z e-commerce pod patronatem e-Izby

18 października odbędzie się 3. edycja Konferencji Lunch z e-commerce. Szerokie zainteresowanie poprzednimi edycjami wśród grona przedstawicieli […]

Czytaj więcej
Ideo Force nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Ideo Force nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Wraz z początkiem września grono firm zrzeszonych zasiliło Ideo Force, agencja specjalizująca się w e-marketingu i e-commerce. […]

Czytaj więcej
Szkoła Gospodarki Cyfrowej – Crossborder dla e-commerce
Szkoła Gospodarki Cyfrowej – Crossborder dla e-commerce

Crossborder dla e-commerce Data: 3 października 2019 Miejsce: Izba Gospodarki Elektronicznej, Warszawa, ul. Pańska 96 lok.4, 2 piętro Dla […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?