Rusza druga edycja Performance Marketing Diamonds CEE

...

Rusza druga edycja Performance Marketing Diamonds CEE – pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu z obszaru performance i afiliacji.

W 2018 roku rozdano pierwsze nagrody w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE. Takiego konkursu jeszcze w Polsce nie było. Diamonds to pierwszy międzynarodowy konkurs skupiający się na obszarze performance marketingu i afiliacji. Idea konkursu ma na celu docenienie osób, marek i firm usługowych, których działania marketingowe w internecie charakteryzują się wyjątkową efektywnością. Konkurs obejmuje region CEE, zgłoszenia można dokonać do 19 lipca, następnie zostaną one poddane ocenie Jury złożonego z ekspertów performance marketingu.

?Potrzeba docenienia działań performance jest ogromna i mogliśmy być tego świadkami przy pierwszej edycji konkursu. Liczba zgłoszeń, także tych międzynarodowych mówi sama za siebie. Konkurs już przy pierwszej edycji wyszedł poza granice Polski. Naszym celem jest rozwijanie marki konkursu w regionie CEE? – komentuje Paulina Wojczyńska, Project Director Izby Gospodarki Elektronicznej.

To pierwszy w Polsce konkurs, w którym polskie firmy mogły pokazać swoje aktywności poza granicami kraju. Także firmy z regionu CEE prowadzące w nim działania performance mogły zgłosić się do konkursu i zaprezentować swoją efektywność.

Firmy mogą zgłosić się w kategoriach:

? the most effective mobile campaign
? the most effective lead generation campaign
? the most effective marketing automation or/and AI campaign
? the most effective programmatic campaign
? the most effective social media campaign
? the most effective SEM campaign
? the most effective affiliate program
? the most effective video campaign
? the most effective use of data
? the most effective sales campaign
? the most effective use of influencer marketing in performance
? the integrated campaign of the year

Kategorie Główne:
? Performance or/and Affiliate agency of the year
? Publisher of the year
? Performance technology of the year

Jury konkursu podczas obrad przyznaje także nagrodę Grand Prix. W 2018 roku to największe wyróżnienie odebrał Performics wraz w W.KRUK.

Wśród laureatów 2018 znalazły się takie firmy jak: Tradedoubler (Komfort, NJU MOBILE, ING Bank Śląski), Awin (Steal Alert), Optimise (Neckermann), Bluerank (Euroloan), Roivenue. Agencją roku został Tradedoubler.

Więcej informacji znajduje się na stronie:
http://performancedaycee.com/pmdiamonds/

Link do regulaminu konkursu:
https://performancedaycee.com/pmdiamonds/wp-content/uploads/2019/06/REGULAMIN-Performance-Marketing-Diamonds-CEE-2019-FIN.pdf

Link do formularza zgłoszeniowego:
https://s.mobileinstitute.eu/eizba/pm-diamonds-2019/

Zobacz także:

SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Czy logistyka skorzystała na pandemii?
Czy logistyka skorzystała na pandemii?

Rok 2020 z pewnością był rokiem zmian niemal na każdej płaszczyźnie naszego życia. Pandemia Covid-19 skutecznie ograniczyła […]

Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?