Raport Awin 2020

...

Świętując 20-lecie sukcesu: Awin publikuje czwartą edycję Awin Report

Aby uczcić 20-lecie sukcesu w branży marketingu afiliacyjnego, globalna sieć marketingu afiliacyjnego Awin publikuje specjalną edycje Awin Report.

Raport Awin to wnikliwa analiza i komentarz na temat radykalnych zmian w tym kanale w ciągu ostatnich 20 lat, pokazująca tym samym nie tylko historię Awin, ale także rolę, jaką firma odgrywała w kształtowaniu branży afiliacyjnej.

Raport, przy uwzględnieniu wielu ważnych głosów z branży,  zawiera:

  • Unikalne spojrzenie na najnowsze trendy w branży, w tym zakupy dokonywane na rynku międzynarodowym, globalny wzrost znaczenia smartfonów oraz zmian trackingu w erze coraz większej świadomości związanej z prywatnością.
  • Inspirujące ,,Success stories”, te z przeszłości i te aktualne, marek takich jak Carphone, Warehouse, HP czy vouchercloud.
  • Wypowiedzi wydawców typu mass media, takich jak Marie Claire, dotyczące tego, dlaczego i oni włączają w swoje działania afiliację.
  • Predykcje na rok 2020 związane z trackingiem i jego aktualizacjami.

Elementem pojawiąjącym się w całym Raporcie są wypowiedzi byłych pracowników Awin, którzy wspominają swój czas spędzony w firmie i mówią o tym, jak to wpłynęło na ich ścieżkę kariery i stanowiska, jakie zajmują obecnie w firmach takich jak ASOS, Facebook, Axel Springer, Volkswagen czy Verizon Media.

Obok tego powrotu do przeszłości, w raporcie przedstawione zostały najważniejsze zmiany, które dokonały się w branży afiliacyjnej opierające się na zmieniających się potrzebach klientów, nakreślając tym samym nową drogę, którą Awin rozpoczyna aby na nowo zdefiniować swoje relacje z parterami.

Kevin Edwards, Global Strategy Director w Awin powiedział: ,,Rocznice pozwalają nam podsumować przeszłość, a także świętować sukces. Jesteśmy niezmiernie dumni z naszego dziedzictwa, w szczególności z ludzi, którzy w ciągu ostatnich 20 lat przyczynili się zarówno do sukcesu naszej firmy, jak i rozwoju całej branży. To ludzka natura, aby skupiać się na wyzwaniach, a ponieważ ostatnie lata okazały się szczególnie trudne dla marketerów, ważne było dla nas, aby pokazać ewolucję kanału afiliacyjnego i przypomnieć nam wszystkim, jak daleko zaszliśmy. W związku z tym konieczne jest pokazanie naszej wizji na 2020 rok i rozpoczęcie projektów mających na celu utrwalenie pozycji marketingu afiliacyjnego, jako branży która jest transparentna i szanuje dane użytkowników, jednocześnie napędzając dalszy rozwój”.

 

Raport Awin 2020 można pobrać za darmo tutaj.

 

Opublikowany po raz pierwszy w 2017 roku, stanowiący globalny przewodnik po branży marketingu afiliacyjnego, Awin Report został pobrany już 15 000 razy. Raport zawiera spostrzeżenia z 11 lokalnych rynków Awin. Zaktualizowana wersja raportu z 2018 roku rzuciła nowe światło na globalne zagadnienia istotne dla całej branży, a trzecia edycja raportu wydana w marcu 2019 roku podkreśliła różnorodność marketingu afiliacyjnego  pokazując go z perspektywy różnych wydawców i partnerów Awin.

Zobacz także:

CROSS-BORDER E-COMMERCE: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia liderów branży
CROSS-BORDER E-COMMERCE: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia liderów branży

Handel transgraniczny to bardzo istotny obszar rozwoju działalności dla e-przedsiębiorców, dlatego Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczyna nowy cykl […]

Czytaj więcej
Raport GS1 Polska: e-handel sięga po zewnętrznych dostawców logistyki
Raport GS1 Polska: e-handel sięga po zewnętrznych dostawców logistyki

Tylko 30% e-sklepów korzysta z outsourcingu logistyki dla e-commerce, wynika z raportu GS1 Polska. Jednak pionierzy w […]

Czytaj więcej
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm  transferujących dane do USA?
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm transferujących dane do USA?

Max Schrems po raz kolejny stanął w szranki z Facebookiem. I co ważne – skutecznie. Trybunał Sprawiedliwości […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?