QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!

QuarticOn to firma technologiczna, której misją jest usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez automatyzację działań marketingowych i personalizację dostępnej oferty. Ich rozwiązania, oparte na zastosowaniu sztucznej inteligencji i machine learning, obejmują już silnik rekomendacji produktowych, marketing automation i wewnętrzną wyszukiwarkę produktów.
Firma nie przestaje rozwijać swojej oferty i zaznaczać obecności na rynkach zagranicznych – obecnie zbiera głosy, które umożliwią wystąpienie na przyszłorocznej edycji E-commerce Berlin Expo, jednym z wiodących wydarzeń e-commerce w Niemczech. Tematem prezentacji ma być „AI for ecommerce is famous giant with clay feets”, która poruszy kwestię blokowania third-party cookies i ich wpływ na efektywność nowoczesnych narzędzi stosowanych w marketingu.
Zachęcamy do głosowania!
Link: https://ecommerceberlin.com/ vote/117669
Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. 🔷Tym razem opisujemy […]
Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]
Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]
Czytaj więcej