Premiera e-booka: “E-marketing i e-commerce kierunki zmian”

Premiera e-booka: “E-marketing i e-commerce kierunki zmian” Wojciecha Szymańskiego (Ideo Force).
Poszerzaj swoją wiedzę o najnowszych trendach w świecie internetowej reklamy i biznesu.
„Aktualnie trwa trzęsienie ziemi, ale nie jest ono spowodowane pandemią, a przynajmniej nie głównie przez nią. Ona tylko przyspieszyła trwającą od kilku lat transformację cyfrową.” – Wojciech Szymański, Managing Director Ideo Force Sp. z o.o.
E-book zawiera w jednym miejscu wszystkie najważniejsze trendy z branży e-commerce i e-marketingu. Coraz większe wymagania konsumentów i przeniesienie życia do internetu to dwa główne czynniki tak dynamicznego tempa rozwoju i zmian zarówno w sprzedaży, jak i reklamie online. Przedsiębiorcy muszą stale dostosowywać się do aktualnych realiów, a każde opóźnienie może być fatalne w skutkach.
Mając to na uwadze, Wojciech Szymański, prezes zarządu agencji e-marketingowej oraz e-commerce Ideo Force Sp. z o.o., postanowił zebrać wszystkie najświeższe trendy w jednym miejscu i w ten sposób powstał niezwykły e-book: „E-marketing i e-commerce kierunki zmian”.
Publikacja otrzymała patronat Izby Gospodarki Elektronicznej.
E-book jest pozycją obowiązkową dla tych, którzy pracują w e-commerce lub planują rozpocząć swoje działania w sprzedaży internetowej. Publikacja składa się z czterech części, w których opisano najważniejsze trendy kształtujące obecnie e-commerce, wraz z konkretnymi przykładami z polskiego rynku.
W pierwszej części poruszany jest temat bycia blisko klienta, bez nadmiernego osaczania go. Internet daje wiele możliwości kontaktu, także marki z klientem, z którego warto świadomie korzystać. Druga część opisuje wygodę oraz trend zwiększania doświadczeń klienta, czyli niezbędne porady dotyczące UX strony internetowej. Autor w przystępny sposób wyjaśnia, dlaczego przy tak dużej konkurencji jaka obecnie panuje na rynku e-commerce, witryny muszą być nie tylko estetyczne, ale także maksymalnie przyjazne użytkownikowi. Trzecia część dotyczy pozostałych trendów, takich jak na przykład sztuczna inteligencja w zakupach online, price intelligence czy low code integration.
Ostatnia, czwarta część poświęcona jest podsumowaniu, w której autor dzieli się swoimi przemyśleniami na temat kierunku rozwoju e-commerce w najbliższym okresie.
Wiedza zawarta w e-booku: „E-marketing i e-commerce kierunki zmian”, pomoże zrozumieć co w e-commerce i e-marketingu piszczy oraz w jakie rozwiązania warto inwestować, aby osiągać jeszcze większe sukcesy biznesowe.
E-book do pobrania
Zobacz także:

Spotkanie stacjonarne grupy merytorycznej Performance Marketing
❗️Kolejne spotkanie grupy merytorycznej Performance Marketing odbędzie się w środę (15.06), o godz. 13:00 w biurze e-Izby❗️ […]
Czytaj więcej
e-Izba rozpoczyna współpracę z CHEQ
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołączył CHEQ, globalny lider w dziedzinie cyber security w obszarze marketingu. […]
Czytaj więcej
Webinar „Krajowy System e-Faktur”
🔍 W jaki sposób wewnętrzne systemy informatyczne używane w działach księgowych będą wspierać korzystanie z KSeF? […]
Czytaj więcej