Poradnik: ,,Jak zwiększyć zyski sklepu internetowego, wykorzystując możliwości firm kurierskich”

...

UPS i Izba Gospodarki Elektronicznej ŁĄCZĄ SIŁY by pomóc polskim detalistom wykorzystać POTENCJAŁ E-commerce

Szacuje się, że do 2025 r. gospodarka cyfrowa będzie warta 12,5% polskiego PKB, oferując możliwości rozwoju biznesu dzięki wykorzystaniu handlu elektronicznego

 

WARSZAWA, 16 lipca 2019 – UPS (NYSE: UPS) i Izba Gospodarki Elektronicznej ogłosiły dzisiaj nową współpracę, której celem jest wsparcie polskich przedsiębiorców w ich rozwoju na rynku e-commerce. Partnerstwo obejmuje publikację przewodnika poświęconego zagadnieniom branży e-commerce a także serię warsztatów dla firm, które stawiają pierwsze kroki w e-commerce w ramach Szkoły Gospodarki Cyfrowej.

,,Handel elektroniczny jest znaczącą i stale rosnącą częścią polskiej gospodarki – do 2025 roku sprzedaż online ma stanowić 12,5% PKB naszego kraju. Jest to ogromna szansa dla sprzedawców detalicznych, zwłaszcza małych firm, na rozwój ich działalności” – powiedział Norbert Kręcicki, Dyrektor Marketingu, UPS Polska. ,,Właściwa logistyka jest kluczem do sukcesu sprzedawców internetowych i głównym motorem satysfakcji klienta. Nasza globalna sieć i 112-letnie doświadczenie oznacza, że UPS ma wyjątkową pozycję, by doradzać firmom jak dopasować się do nowych rynków. Dzięki tej współpracy staramy się wyposażyć przedsiębiorstwa w narzędzia i wiedzę, które pozwolą im osiągnąć sukces”. 

Poradnik UPS i Izby Gospodarki Elektronicznej zatytułowany ,,Jak zwiększyć zyski sklepu internetowego, wykorzystując możliwości firm kurierskich” to przewodnik po logistyce dla sektora e-commerce. Publikacja, kierowana do przedsiębiorców działających już w branży e-commerce oraz tych, którzy chcą zacząć sprzedawać swoje produkty online, zawiera informacje na temat m.in. oczekiwań dzisiejszych konsumentów, optymalizacji łańcucha dostaw oraz rozwoju na rynkach zagranicznych.

,,Rynek usług logistycznych, podobnie jak e-commerce, zmienia się dynamicznie. Rozwijająca się branża handlu elektronicznego oraz coraz bardziej wymagający e-klienci, stanowią wyzwanie dla firm logistycznych. Wygoda i szybkość wciąż pozostają kluczowymi aspektami w kontekście poziomu satysfakcji konsumentów. Handel elektroniczny nie może istnieć bez elementu dostarczenia produktu do klienta końcowego ? czyli bez sprawnej logistyki. Chcąc odpowiedzieć na rosnące potrzeby rynku, firmy logistyczne muszą zapewnić sprawne dostarczanie przesyłek, możliwość łatwego ich zwrotu, a także opcję wysyłek międzynarodowych. Dla sklepów internetowych jest to ważny element prowadzenia działalności sprzedaży online. Dlatego współpraca z odpowiednią firmą logistyczną ma w tym procesie bardzo istotne znaczenie” – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

UPS (NYSE: UPS) jest globalnym liderem w dziedzinie logistyki, oferującym szeroką gamę rozwiązań w zakresie transportu przesyłek i frachtu, ułatwień w handlu międzynarodowym oraz wykorzystania nowoczesnej technologii do wydajniejszego zarządzania w świecie biznesu. UPS, z siedzibą w Atlancie, świadczy usługi w ponad 220 krajach i terytoriach na całym świecie. Spółka UPS jest laureatem nagrody America’s Best Customer Service w kategorii usługi spedycyjne i dostawcze, przyznawaną przez tygodnik Newsweek. Spółka otrzymała również tytuł Most Valuable Brand in Transportation od magazynu Fortune i zajęła czołowe miejsce w rankingu spółek odpowiedzialnych społecznie JUST 100. Wysoko uplasowała się w indeksie zrównoważonego rozwoju Dow Jones Sustainability World Index i rankingu Harris Poll Reputation Quotient. Otrzymała również wiele innych prestiżowych wyróżnień i nagród. Więcej informacji o firmie znaleźć można na stronie ups.com ?bądź na pressroom.ups.com natomiast blog korporacyjny znajduje się pod adresem longitudes.ups.com. E-biuletyn firmy, poświęcony tematyce zrównoważonego rozwoju, UPS? Horizons, można znaleźć na stronie ups.com/sustainabilitynewsletter. Najnowsze informacje o UPS dostępne są na Twitterze pod hasłem @UPS News.

Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem  gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją Organizacji jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Izba Gospodarki Elektronicznej jest cenionym autorem poradników oraz raportów z zakresu e-Commerce, jak i całej gospodarki cyfrowej. Od lat organizuje też konkurs e-Commerce Polska awards, w którym wyróżnia najlepszych przedsiębiorców w branży e-biznesu. Wszystkie działania e-Izby można śledzić na Facebooku oraz na LinkedIn.

 

Link do poradnika: https://eizba.pl/wp-content/uploads/2019/07/poradnik_ups.pdf

 

Zobacz także:

Szkoła Gospodarki Cyfrowej 2020 – 1 Blok – Warszawa
Szkoła Gospodarki Cyfrowej 2020 – 1 Blok – Warszawa

SZKOŁA GOSPODARKI CYFROWEJ 2020 – WARSZAWA BLOK 1 Stratega performance marketingu dla e-commerce w ujęciu praktycznym i […]

Czytaj więcej
Raport ,,Płatności Cyfrowe 2019”
Raport ,,Płatności Cyfrowe 2019”

Płatności Cyfrowe 2019 Raport ,,Płatności Cyfrowe 2019” Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowywany przez serwis GoMobi.pl, na podstawie badania […]

Czytaj więcej
Bezpieczne zakupy w Internecie
Bezpieczne zakupy w Internecie

Bezpieczne zakupy w Internecie ,,Bezpieczne zakupy w Internecie” to projekt edukacyjny skierowany do konsumentów, zainicjowany przez branżowy […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?