Performance Marketing Diamonds CEE 2021 – nowości, jury

Ostatni rok zweryfikował podejście do każdego aspektu biznesu. Także marketing nie uniknął testu.
Zmieniająca się rzeczywistość z dnia na dzień wymusiła elastyczność, często rewolucyjne zmiany – także w planowaniu budżetów marketingowych i podejściu do poszczególnych obszarów marketingu.
Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2021 ma na celu docenienie działań w obszarze performance marketingu i afiliacji w czasie kryzysu, jakiego większość biznesów nie doświadczyła w przeszłości.
Performance Marketing zmienił podejście do sprzedaży oraz dotarcia do klienta, szczególnie w czasach pandemii. W Izbie Gospodarki Elektronicznej uważamy, że tak duży filar każdego biznesu nie może zostać niedoceniony. Aby docenić działania performance marketing, inicjowaliśmy konkurs Performance Marketing Diamonds CEE. Serdecznie zapraszamy do udziału! – Anastasiya Buryanova, Koordynator Performance Marketing Diamonds CEE 2021, Izba Gospodarki Elektronicznej.
Wprowadzono nowe kategorie:
- open (dla wszystkich działań performance wymykających się ramom i normom)
- performance creativity in crisis
Natomiast Jury konkursu odpowiada na pytania czym jest dzisiejszy performance marketing i jak pandemia COVID-19 wpłynęła na jego rozwój i rolę dla biznesu.
Zapraszamy do lektury!
POBIERZ MAGAZYN
WWW
REGULAMIN PL
TERMS ENG
ZGŁOSZENIA
MAGAZYN ENGLISH VERSION
Zobacz także:

Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19
Zadaliśmy powyższe pytania członkom Jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Czym jest dla nich performance marketing? […]
Czytaj więcej
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!
Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! Już po raz 9-ty […]
Czytaj więcej
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej