Performance Marketing Diamonds CEE 2021 – nowości, jury

Ostatni rok zweryfikował podejście do każdego aspektu biznesu. Także marketing nie uniknął testu.
Zmieniająca się rzeczywistość z dnia na dzień wymusiła elastyczność, często rewolucyjne zmiany – także w planowaniu budżetów marketingowych i podejściu do poszczególnych obszarów marketingu.
Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2021 ma na celu docenienie działań w obszarze performance marketingu i afiliacji w czasie kryzysu, jakiego większość biznesów nie doświadczyła w przeszłości.
Performance Marketing zmienił podejście do sprzedaży oraz dotarcia do klienta, szczególnie w czasach pandemii. W Izbie Gospodarki Elektronicznej uważamy, że tak duży filar każdego biznesu nie może zostać niedoceniony. Aby docenić działania performance marketing, inicjowaliśmy konkurs Performance Marketing Diamonds CEE. Serdecznie zapraszamy do udziału! – Anastasiya Buryanova, Koordynator Performance Marketing Diamonds CEE 2021, Izba Gospodarki Elektronicznej.
Wprowadzono nowe kategorie:
- open (dla wszystkich działań performance wymykających się ramom i normom)
- performance creativity in crisis
Natomiast Jury konkursu odpowiada na pytania czym jest dzisiejszy performance marketing i jak pandemia COVID-19 wpłynęła na jego rozwój i rolę dla biznesu.
Zapraszamy do lektury!
POBIERZ MAGAZYN
WWW
REGULAMIN PL
TERMS ENG
ZGŁOSZENIA
MAGAZYN ENGLISH VERSION
Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. 🔷Tym razem opisujemy […]
Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]
Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]
Czytaj więcej