Performance Marketing Diamonds CEE 2021 – nowości, jury

...

Ostatni rok zweryfikował podejście do każdego aspektu biznesu. Także marketing nie uniknął testu. 

Zmieniająca się rzeczywistość z dnia na dzień wymusiła elastyczność, często rewolucyjne zmiany – także w planowaniu budżetów marketingowych i podejściu do poszczególnych obszarów marketingu.

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2021 ma na celu docenienie działań w obszarze performance marketingu i afiliacji w czasie kryzysu, jakiego większość biznesów nie doświadczyła w przeszłości.

Performance Marketing zmienił podejście do sprzedaży oraz dotarcia do klienta, szczególnie w czasach pandemii. W Izbie Gospodarki Elektronicznej uważamy, że tak duży filar każdego biznesu nie może zostać niedoceniony. Aby docenić działania performance marketing, inicjowaliśmy konkurs Performance Marketing Diamonds CEE. Serdecznie zapraszamy do udziału! – Anastasiya Buryanova, Koordynator Performance Marketing Diamonds CEE 2021, Izba Gospodarki Elektronicznej. 

Wprowadzono nowe kategorie:

  • open (dla wszystkich działań performance wymykających się ramom i normom)
  • performance creativity in crisis

Natomiast Jury konkursu odpowiada na pytania czym jest dzisiejszy performance marketing i jak pandemia COVID-19 wpłynęła na jego rozwój i rolę dla biznesu.

 

Zapraszamy do lektury!

POBIERZ MAGAZYN

WWW

REGULAMIN PL

TERMS ENG

ZGŁOSZENIA

 

MAGAZYN ENGLISH VERSION

Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
Rynek e-commerce w Finlandii

📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce.   🔷Tym razem opisujemy […]

Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów

W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]

Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”

Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?