Patrycja Sass-Staniszewska prezesem Izby Gospodarki Elektronicznej kolejnej kadencji

Decyzją Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, na stanowisko prezesa e-Izby ponownie została wybrana Patrycja Sass-Staniszewska. Jej cenne doświadczenie i merytoryczna wiedza pozwolą e-Izbie zrealizować wytyczone cele, wspierając przy tym rozwój rodzimych uczestników e-handlu nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami.
Sass-Staniszewska jest związana z e-Izbą od początku jej działalności. Poprzednio pełniła funkcje członka zarządu i dyrektora operacyjnego, a przez ostatnie trzy lata była prezesem e-Izby, której misją jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz reprezentację wspólnych interesów. Od dwóch lat jest członkiem Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności, która powstała wiosną 2007 roku z inicjatywy Związku Banków Polskich, oraz członkiem Board of Directors Ecommerce Europe. Jej niewątpliwą zasługą jest rozwój strategiczny Izby w zakresie e-commerce, cyfryzacji finansów czy polskiej medycyny.
Z branżą interaktywną związana jest od 11 lat. Wcześniej pracowała w IAB Polska, gdzie od podstaw tworzyła organizację marketingu online, oraz w Eniro Polska (Panorama Firm), pełniąc funkcję rzecznika prasowego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie szczęśliwa żona i mama cudownej Leny.
?Dziękuję za zaufanie Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, która powierzyła mi kolejne trzy lata prowadzenia tak silnej organizacji digitalowej w Polsce. Dalej będziemy działać na rzecz rozwoju polskiej branży gospodarki cyfrowej na poziomie samorządowym oraz ministerialnym, wymiany know-how, działań legislacyjnych oraz reprezentacji wspólnych interesów. Kolejna kadencja to ogromne wyzwanie i nie zamierzamy zwolnić tempa w dalszych działaniach e-Izby i wsparcia zrzeszonego w niej biznesu. e-Izba nadal będzie widoczna lokalnie i transgranicznie. Będziemy też docierać do coraz to nowych sektorów. Mam świetny i skuteczny zespół, a to ponad połowa sukcesu? ? mówi Patrycja Sass-Staniszewska prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Wybór Patrycji Sass-Staniszewskiej uzasadnił Zbigniew Nowicki, Przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej mówiąc, że ,,Strategia działania i rozwoju e-Izby, opracowana przez Patrycję Sass-Staniszewską na najbliższe 3 lata, zagwarantuje e-Izbie dalszy rozwój działania w obszarze legislacyjnym, wzmacniania lokalnej pozycji i świadomości e-commerce oraz przełoży się na silną ekspansję na rynku międzynarodowym. Z roku na rok, Izba zrzesza coraz więcej podmiotów branży cyfrowej, ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce. Wybór Patrycji był dla Rady e-Izby wyborem oczywistym, podyktowanym potrzebą dalszego i przemyślanego rozwoju oraz poszerzania horyzontów organizacji?.
,,Po pierwsze ogromnie gratuluję Pani Prezes Patrycji Sass-Staniszewskiej powołania na kolejną kadencję w e-Izbie. W poprzedniej kadencji, dzięki zaangażowaniu Patrycji, nasza organizacja wyraźnie umocniła swoją pozycję na rynku oraz rozwinęła zupełnie nowe obszary. E-Izba utworzyła lokalne oddziały i podjęła inicjatywy ukierunkowane na wsparcie lokalnie działających podmiotów e-commerce. Jednocześnie zostały uruchomione intensywne prace nad obecnością e-Izby na rynkach międzynarodowych ? Patrycja uczestniczy w obradach wiodących, światowych organizacji Ecommerce Europe, gdzie przedstawia zagadnienia i wyzwania, z którymi mierzą się polskie firmy w obszarze handlu cyfrowego. W czasie ostatniej kadencji – w znacznej mierze dzięki zaangażowaniu Patrycji – udało się także wyłączyć sektor e-commerce z ustawy o zakazie handlu w niedzielę oraz podjąć zupełnie nowe inicjatywy legislacyjne, które regulują i umożliwiają rozwój e-commerce w Polsce. Bardzo się cieszę, że Prezesem e-Izby będzie w kolejnej kadencji Patrycja, gdyż gwarantuje to dalszy dynamiczny, intensywny i niezwykle konsekwentny rozwój aktywności wspierających polski rynek e-commerce i podmioty na nim działające? – dr Dorota Bachman, członek zarządu OSDW AZYMUT, dyrektor ds. handlu i rozwoju biznesu, członek Rady e-commerce Polska
Zobacz także:

Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19
Zadaliśmy powyższe pytania członkom Jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Czym jest dla nich performance marketing? […]
Czytaj więcej
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!
Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! Już po raz 9-ty […]
Czytaj więcej
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej