Pakiet Wsparcia Ceneo.pl. Porównywarka pomoże sprzedającym on-line

...

Nasza firma zrzeszona Ceneo.pl uruchomiła własny pakiet wsparcia dla przedsiębiorców. Szereg rozwiązań oferowanych przez serwis pomoże właścicielom sklepów zmierzyć się ze skutkami gospodarczymi pandemii w Polsce. Porównywarka swój pakiet dedykuje zarówno już działającym sklepom internetowym, jak również tym, które dopiero zadebiutują na polskim rynku e-commerce.

Pakiet Wsparcia Ceneo.pl wszedł w życie 14 kwietnia. Porównywarka w ramach wsparcia dla sklepów przygotowała szereg rozwiązań z obszarów kluczowych w handlu internetowym.

Pandemia zmieniła nawyki zakupowe Polaków. Mając na uwadze misję, jaką realizujemy w tym trudnym czasie, chcemy nie tylko ułatwić sprzedawcom dotarcie do klientów, którzy zostali w domach, ale też pomóc im ratować firmy i miejsca pracy. Odpowiedzią na te sytuacje jest Pakiet Wsparcia Ceneo.pl. Dzięki niemu osoby, które już prowadzą sprzedaż on-line lub za chwilę to zrobią, mają szansę na preferencyjnych warunkach zwiększyć sprzedaż swoich towarów – zapewnia Marcin Łachajczyk General Manager Ceneo.pl.

Pakiet Wsparcia Ceneo.pl to:

  • Obniżenie prowizji za sprzedaż w usłudze Kup Teraz. Wszyscy przedsiębiorcy, którzy sprzedają swoje towary za pomocą usługi KUP TERAZ, do odwołania mogą liczyć na zwrot kosztów prowizji. Obniżka wyniesie od 30% do 70% w zależności od kategorii. 
  • Pakiet analityczny za 1 zł dla wszystkich. Wszyscy sprzedawcy będą mogli skorzystać na preferencyjnych warunkach z narzędzia analitycznego. Dzięki temu łatwo sprawdzą popularność swoich ofert oraz porównają się z konkurencją. Narzędzie wskaże też, których produktów brakuje w sklepach sprzedawców, żeby zwiększyć sprzedaż. 
  • Dodatkowy zasięg kampanii. pl do odwołania zwiększy bezpłatnie o 25% zasięgi wszystkich zakupionych kampanii reklamowych prowadzonych w serwisie. 
  • Łatwiejszy kontakt z klientami. Wszystkie sklepy zarejestrowane w Ceneo.pl do odwołania otrzymają automatycznie za 1 zł funkcję „Call button”. Dzięki temu kontakt telefoniczny sklepu z potencjalnym klientem będzie łatwiejszy. Wielu klientów w tym czasie debiutuje w sklepach internetowych, dlatego ta funkcja ma ogromne znaczenie. 
  • Dodatkowe narzędzia promocji. pl udostępni sprzedawcom z wybranych kategorii usługę „Tekst Promocyjny” za 1 zł. To specjalne miejsca reklamowe w serwisie Ceneo.pl pozwalające sprzedawcom na krótki komunikat do potencjalnego klienta.


Pakiet Wsparcia Ceneo.pl będzie realizowany przez Ceneo.pl do odwołania. Szczegółowe informacje na temat zasad korzystania z tarczy kryzysowej znajdują się na stronie www.biznes.ceneo.pl. Serwis oddaje do dyspozycji również specjalny adres wsparciesklepow@ceneo.pl.


Ceneo.pl największa w Europie porównywarka cen i jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce, skupiający ponad 18 000 sklepów internetowych. Codziennie ułatwia milionom użytkowników znalezienie produktów i atrakcyjnych ofert sklepowych. Dzięki mobilnej aplikacji Ceneo.pl klienci mogą nie tylko zrobić zakupy czy poznać opinie, ale również porównać ceny za pomocą skanera kodów kreskowych. Serwis umożliwia też robienie zakupów w różnych sklepach za pomocą jednego zamówienia. Z kolei sklepom oferuje możliwość zwiększenia sprzedaży oraz promocję swojej marki.


Dodatkowych informacji udziela:

Tomasz Jankowski
PR Manager
e-mail:
rzecznik@ceneo.pl
tel.mob. +48 513 133 968
www.info.ceneo.pl
facebook.com/CeneoPL
instagram: ceneopl

Zobacz także:

CROSS-BORDER E-COMMERCE: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia liderów branży
CROSS-BORDER E-COMMERCE: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia liderów branży

Handel transgraniczny to bardzo istotny obszar rozwoju działalności dla e-przedsiębiorców, dlatego Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczyna nowy cykl […]

Czytaj więcej
Raport GS1 Polska: e-handel sięga po zewnętrznych dostawców logistyki
Raport GS1 Polska: e-handel sięga po zewnętrznych dostawców logistyki

Tylko 30% e-sklepów korzysta z outsourcingu logistyki dla e-commerce, wynika z raportu GS1 Polska. Jednak pionierzy w […]

Czytaj więcej
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm  transferujących dane do USA?
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm transferujących dane do USA?

Max Schrems po raz kolejny stanął w szranki z Facebookiem. I co ważne – skutecznie. Trybunał Sprawiedliwości […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?