Pakiet Wsparcia Ceneo.pl. Porównywarka pomoże sprzedającym on-line

...

Nasza firma zrzeszona Ceneo.pl uruchomiła własny pakiet wsparcia dla przedsiębiorców. Szereg rozwiązań oferowanych przez serwis pomoże właścicielom sklepów zmierzyć się ze skutkami gospodarczymi pandemii w Polsce. Porównywarka swój pakiet dedykuje zarówno już działającym sklepom internetowym, jak również tym, które dopiero zadebiutują na polskim rynku e-commerce.

Pakiet Wsparcia Ceneo.pl wszedł w życie 14 kwietnia. Porównywarka w ramach wsparcia dla sklepów przygotowała szereg rozwiązań z obszarów kluczowych w handlu internetowym.

Pandemia zmieniła nawyki zakupowe Polaków. Mając na uwadze misję, jaką realizujemy w tym trudnym czasie, chcemy nie tylko ułatwić sprzedawcom dotarcie do klientów, którzy zostali w domach, ale też pomóc im ratować firmy i miejsca pracy. Odpowiedzią na te sytuacje jest Pakiet Wsparcia Ceneo.pl. Dzięki niemu osoby, które już prowadzą sprzedaż on-line lub za chwilę to zrobią, mają szansę na preferencyjnych warunkach zwiększyć sprzedaż swoich towarów – zapewnia Marcin Łachajczyk General Manager Ceneo.pl.

Pakiet Wsparcia Ceneo.pl to:

  • Obniżenie prowizji za sprzedaż w usłudze Kup Teraz. Wszyscy przedsiębiorcy, którzy sprzedają swoje towary za pomocą usługi KUP TERAZ, do odwołania mogą liczyć na zwrot kosztów prowizji. Obniżka wyniesie od 30% do 70% w zależności od kategorii. 
  • Pakiet analityczny za 1 zł dla wszystkich. Wszyscy sprzedawcy będą mogli skorzystać na preferencyjnych warunkach z narzędzia analitycznego. Dzięki temu łatwo sprawdzą popularność swoich ofert oraz porównają się z konkurencją. Narzędzie wskaże też, których produktów brakuje w sklepach sprzedawców, żeby zwiększyć sprzedaż. 
  • Dodatkowy zasięg kampanii. pl do odwołania zwiększy bezpłatnie o 25% zasięgi wszystkich zakupionych kampanii reklamowych prowadzonych w serwisie. 
  • Łatwiejszy kontakt z klientami. Wszystkie sklepy zarejestrowane w Ceneo.pl do odwołania otrzymają automatycznie za 1 zł funkcję „Call button”. Dzięki temu kontakt telefoniczny sklepu z potencjalnym klientem będzie łatwiejszy. Wielu klientów w tym czasie debiutuje w sklepach internetowych, dlatego ta funkcja ma ogromne znaczenie. 
  • Dodatkowe narzędzia promocji. pl udostępni sprzedawcom z wybranych kategorii usługę „Tekst Promocyjny” za 1 zł. To specjalne miejsca reklamowe w serwisie Ceneo.pl pozwalające sprzedawcom na krótki komunikat do potencjalnego klienta.


Pakiet Wsparcia Ceneo.pl będzie realizowany przez Ceneo.pl do odwołania. Szczegółowe informacje na temat zasad korzystania z tarczy kryzysowej znajdują się na stronie www.biznes.ceneo.pl. Serwis oddaje do dyspozycji również specjalny adres wsparciesklepow@ceneo.pl.


Ceneo.pl największa w Europie porównywarka cen i jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce, skupiający ponad 18 000 sklepów internetowych. Codziennie ułatwia milionom użytkowników znalezienie produktów i atrakcyjnych ofert sklepowych. Dzięki mobilnej aplikacji Ceneo.pl klienci mogą nie tylko zrobić zakupy czy poznać opinie, ale również porównać ceny za pomocą skanera kodów kreskowych. Serwis umożliwia też robienie zakupów w różnych sklepach za pomocą jednego zamówienia. Z kolei sklepom oferuje możliwość zwiększenia sprzedaży oraz promocję swojej marki.


Dodatkowych informacji udziela:

Tomasz Jankowski
PR Manager
e-mail:
rzecznik@ceneo.pl
tel.mob. +48 513 133 968
www.info.ceneo.pl
facebook.com/CeneoPL
instagram: ceneopl

Zobacz także:

Rynek e-commerce w Czechach
Rynek e-commerce w Czechach

Dostępna jest już najnowsza publikacja z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem skupiliśmy się na rynku […]

Czytaj więcej
Efektywna transformacja e-commerce B2B. Skorzystaj z inicjatyw Izby Gospodarki Elektronicznej
Efektywna transformacja e-commerce B2B. Skorzystaj z inicjatyw Izby Gospodarki Elektronicznej

Bezpłatne konsultacje z najlepszymi specjalistami z obszaru e-commerce B2B, nawiązanie współpracy z organizacjami i stowarzyszeniami przedsiębiorców oraz […]

Czytaj więcej
E-eksport B2B. Stwórz strategię
E-eksport B2B. Stwórz strategię

„Kiedy podejmujemy decyzję o ekspansji na konkretne rynki, musimy dokładnie określić, w jaki sposób chcemy jej dokonać. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?