Ostatni moment na zgłoszenie się w pierwszym progu cenowym do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021!

...

Pokaż efektywność swojej agencji w czasie kryzysu! Zgłoś swoje kampanie do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE!

Od 12 stycznia 2021 roku można zgłaszać się do trzeciej edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE. Jest to pierwszy i jedyny w Polsce międzynarodowy konkurs skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji. To szansa dla polskich agencji na pokazanie działań nie tylko w kraju, ale i w całym regionie CEE. 

Międzynarodowość jest szczególnie ważna w tym konkursie, gdyż jest to szansa dla polskich firm na pokazanie siebie poza granicami kraju. I na odwrót, firmy z regionu CEE, które prowadzą działania performance marketing mogą zgłosić się do konkursu i udowodnić swoją efektywność. Zgłoszenia są przyjmowane tylko i wyłącznie w języku angielskim.

Do 26.01 obowiązuje pierwszy próg cenowy

Firmy mogą zgłosić się w kategoriach:

  • The most effective mobile campaign
  • The most effective lead generation campaign
  • The most effective social media campaign
  • The most effective SEM campaign
  • The most effective affiliate program
  • The most effective video campaign
  • The most effective use of data
  • The most effective sales campaign
  • The most effective use of influencer marketing in performance
  • Open category
  • Performance creativity in crisis
  • The integrated campaign of the year

Kategorie główne:

  • Performance or/and Affiliate agency of the year
  • Performance technology of the year

Jury konkursu podczas obrad przyzna także nagrodę Grand Prix. W 2019 roku to największe wyróżnienie odebrał Bluerank wraz z Doz.pl

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/

Link do regulaminu konkursu: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/wp-content/uploads/2021/01/REGULAMIN-Performance-Marketing-Diamonds-CEE-2021_FINAL.pdf

 

 

 

 

 

Zobacz także:

Izba Gospodarki Elektronicznej z kolejną uczelnią –  Państwową Szkołą Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Izba Gospodarki Elektronicznej z kolejną uczelnią – Państwową Szkołą Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej

W czerwcu br. Izba Gospodarki Elektronicznej weszła we współpracę z Państwową Szkołą Wyższą w Białej Podlaskiej, w […]

Czytaj więcej
Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”
Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”

Sprzedaż on-line w Rosji odnotowała dynamiczny rozwój, ponieważ pandemia zmusiła rodzime firmy do wejścia w świat internetu. […]

Czytaj więcej
Jak dzisiaj budować spójną markę osobistą w przestrzeni online?
Jak dzisiaj budować spójną markę osobistą w przestrzeni online?

Jakie działania przynoszą korzyści w obszarze budowania spójnej marki, wyróżniającej się na rynku?  W jakim kierunku ewoluowały […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?