Omnichannel czy CX czyli Customer Experience. Co to jest i po co się wdraża?

Zapraszamy na webinar “Omnichannel czy CX, czyli Customer Experience. Co to jest i po co się wdraża”, który odbędzie się pod patronatem e-Izby.
Podczas spotkania, eksperci z branży wyjaśnią, czym tak właściwie dla współczesnych klientów jest lepsze doświadczenie i jak marki mogą im je dostarczyć?
Webinar poprowadzi Justyna Skorupska, członikni Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, a jej gośćmi będą:
- Katarzyna Bronowska- E-commerce and Marketing Manager, Leifheit
- Mikołaj Wezdecki – Dyrektor E-commerce, eObuwie SA
- Adam Chudzik -Head of Business Development i Co-founder DigitalX, wcześniej Head of B2B, Empik Group
- Mariusz Serafin- Dyrektor Marketingu i e-Commerce, Lancerto SA
📅 środa 17.03
⏰ godz. 9:00
➡ rejestracja oraz szczegóły: https://www.e-point.pl//node-sign-up/webinar-cx
Zobacz także:

e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”
E-commerce znajduje się na ścieżce szybkiego wzrostu. Według analizy PwC [1] wartość polskiego e-commerce w 2026 r. […]
Czytaj więcej
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]
Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]
Czytaj więcej