Omnichannel czy CX czyli Customer Experience. Co to jest i po co się wdraża?

...

Zapraszamy na webinar „Omnichannel czy CX, czyli Customer Experience. Co to jest i po co się wdraża”, który odbędzie się pod patronatem e-Izby. 

Podczas spotkania, eksperci z branży wyjaśnią, czym tak właściwie dla współczesnych klientów jest lepsze doświadczenie i jak marki mogą im je dostarczyć?

Webinar poprowadzi Justyna Skorupska, członikni Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, a jej gośćmi będą:

  • Katarzyna Bronowska- E-commerce and Marketing Manager, Leifheit
  • Mikołaj Wezdecki – Dyrektor E-commerce, eObuwie SA
  • Adam Chudzik -Head of Business Development i Co-founder DigitalX, wcześniej Head of B2B, Empik Group
  • Mariusz Serafin- Dyrektor Marketingu i e-Commerce, Lancerto SA

📅 środa 17.03

⏰ godz. 9:00

➡ rejestracja oraz szczegóły: https://www.e-point.pl//node-sign-up/webinar-cx

Zobacz także:

Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”
Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”

📢Zapraszamy na najbliższy webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”, który poprowadzi […]

Czytaj więcej
Konferencja SyliusCon
Konferencja SyliusCon

Już 27 października odbędzie się pierwsza konferencja poświęcona Syliusowi – rozwiązaniu e-commerce, które powstało w Łodzi, a […]

Czytaj więcej
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture

„Jestem zaszczycony, że Accenture może dołączyć do grona członków e-Izby. Jako wiodąca agencja z zakresu transformacji cyfrowej, […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?