Nominowani w konkursie e-Commerce Polska awards 2021

...

Znamy nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2021!

 

Znamy nominowanych 9. edycji konkursu e-Commerce Polska awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To najbardziej prestiżowe nagrody w branży e-commerce pokazujące kierunki rozwoju i innowacyjne działania sklepów online na każdej płaszczyźnie ich działania. Tegoroczna edycja przyniosła rekordową liczbę zgłoszeń i bardzo wyrównaną walkę o zwycięstwo. Wyniki głosowania przeszły audyt kancelarii Porębski i Wspólnicy. Partnerami konkursu są Adyen, Allegro, Przelewy24 oraz VTEX.

Ostatni rok to czas ogromnego rozwoju i rewolucji w obszarze e-commerce czy szeroko pojętej transformacji cyfrowej. Widać to nie tylko po rekordowej liczbie zgłoszeń do konkursu, ale przede wszystkim po ich wysokim poziomie. Mogę świadomie używać słowa “walka”, gdyż w większości kategorii rywalizacja o zwycięstwa toczyła się do ostatnich oddawanych głosów, a o zwycięstwach przeważyły minimalne różnice w punktacji. Jako organizatora bardzo cieszy fakt corocznego powiększania się grona liderów e-commerce o kolejne podmioty wyznaczające standardy w branży” – tak przebieg konkursu komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Laureatów poznamy na gali konkursu e-Commerce Polska awards, która odbędzie się 23 września 2021 na Mysiej 3 w Warszawie. W trakcie gali poznamy również laureata w kategorii Best in, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu. Dziękujemy Partnerom Głównym konkursu i gali e-Commerce Polska awards 2021  –  Adyen, Allegro, Przelewy24 oraz VTEX. Dziękujemy jurorom, którzy poświęcili swój czas na oddanie głosów, a wszystkim uczestnikom za zgłoszenia.

 

Nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2021 prezentujemy w kolejności alfabetycznej.

KATEGORIE DLA PODMIOTÓW E-COMMERCE

Best on mobile – podmioty średnie i duże:

  • Hebe.pl CCC.eu za sukces aplikacji mobilnej
  • Healthlabs.pl za nową stronę www i dedykowany projekt UX/UI w podejściu Mobile First 5
  • Hebe.pl & Future Mind za aplikację zapewniającą omnichannelowe i spersonalizowane doświadczenie dla każdego klienta
  • R-GOL.pl & Media4U za spójność w podejściu do zakupów online
  • Savicki.pl za intuicyjną i wygodną w użyciu wersję mobilną www

Design & Usability – podmioty małe:

  • Wimin za redesign sklepu online
  • VisciolaFashion.com za prostotę obsługi i elegancję 

Design & Usability – podmioty średnie i duże:

  • CCC.eu za www minimalizującą bariery użytkowników przed e-zakupami
  • HealthLabs.pl za nową stronę www 
  • InternetowyKantor.pl za refresh wizerunku marki
  • Savicki.pl za przyjazny i estetyczny sklep internetowy z biżuterią
  • TATUUM & Media4U za zakupy w zgodzie z intuicją, czyli proste wybory w e-sklepie

Best e-Commerce Retailer – podmioty średnie i duże:

  • Carrefour
  • CCC
  • Super-Pharm.pl & Exorigo-Upos & GoldenSubmarine
  • TATUUM & Media4U

Best in CSR – podmioty średnie i duże:

  • Allegro za strategię CSR & Suistainability
  • Answear.com za #CathTheMoment
  • CCC za działania CCC w zakresie CSR
  • Empik.com za wsparcie edukacji i rozwoju dzieci w odpowiedzi na wyzwania lockdownu
  • TIM.pl za TIM Mikołajów

Best e-Commerce B2B – podmioty małe:

  • Elementer.pl za przejście od sklepu internetowego do produkcji i dystrybucji na rynki zagraniczne
  • Elmark & Global4net za Platformę B2B 

Best e-Commerce B2B – podmioty średnie i duże:

  • Allegro za Allegro Biznes
  • Euroterm24.pl za platformę B2B
  • Falelokikoki.pl za platformę B2B
  • The Lorenz Bahlsen Snack-World za optymalizację sprzedaży B2B poprzez połączenie platformy e-commerce i voicebota

Best campaign (Pomysł promocyjny roku) – podmioty średnie i duże:

  • Answear.com za answearLAB.”Król”
  • blue shadow & Media4U za Beauty Beyond „Bądź inspiracją, nie konkurencją”
  • Empik.com za Empik Premium 60 dni za darmo
  • eobuwie.pl za Pokaz mody online w co-brandzie, promujący kolekcję wiosna-lato 2021

Best in Omnichannel – podmioty średnie i duże:

  • Carrefour.pl za konsekwentne rozwijanie omnikanałowego środowiska sprzedaży 
  • CCC.eu za unikatowy, wielokanałowy model handlu obejmujący uzupełniające się kanały dotarcia do klientów
  • Decathlon.pl za transparentrość kanałów i szukanie rozwiązań, które uatrakcyjnią klientom wizytę w serwisach
  • Modivo.pl za benefity sprzedaży online dostępne offline
  • Sephora.pl za podejście online czy offline – klient jest ten sam 

Best in cross-border – podmioty średnie i duże:

  • Modivo.pl za konsekwentną ekspansję w czasie pandemii
  • R-GOL.pl & Media4U za podejście globalne do biznesu

Breaking the doubts – podmioty średnie i duże:

  • Fly.pl za Breaking News: Traveling is safe
  • SAVICKI.pl za Sklep internetowy przyjazny klientom
  • Sephora.pl za stworzenie wirtualnego miejsca, w którym każdy znajdzie światowe marki kosmetyczne

Think out of the box – podmioty średnie i duże:

  • CCC.eu za usługę „dostawa tego samego dnia”
  • Decathlon.pl za rozwiązania pozwalające na dzielenie się sportową pasją i doświadczeniem z klientami
  • Sephora.pl za katalog Sephora.pl 

Best adaptation to new digital reality – podmioty małe:

  • Sklep Rock House Entertainment za szybką reakcję i przejście do online branży artystycznej
  • Spokey.pl za zmianę platformy handlowej w celu osiągnięcia kompleksowości usług
  • zyzio-and-zuzia.pl wraz z IdeoForce za adaptację w okresie pandemii i pokazanie, że w e-commerce jest miejsce dla nowych graczy

Best adaptation to new digital reality – podmioty średnie i duże:

  • CCC.eu za szybką adaptację do nowych realiów
  • Decathlon.pl za Click&Collect 1h w nowej rzeczywistości
  • eobuwie.pl za wprowadzenie esize.me do aplikacji mobilnej
  • Semilac.pl & Performics & SPARKfoundry za błyskawiczne przemodelowanie biznesu
  • POLOmarket & Appchance – za aplikację mobilną

Best Start in e-Commerce:

  • Deli2.pl
  • Elementer.pl
  • Icenroll.pl – Lody kraftowe online
  • TuZwierzaki.pl
  • Sklep Rock House Entertainment

 

KATEGORIE DLA E-USŁUG

Best logistic tool:

  • Completio za przewodnik w świecie logistyki
  • InPost za Aplikację InPost Mobile
  • Linker Cloud za Cloud Fulfillment Platform
  • Way2Send za moduł Zbiorczego Nadawania

Best marketing tool:

  • Insider za kompleksową platformę do zarządzania marketingiem biznesów online
  • Pragmatic Box za AI marketing technology

Best tool for e-commerce:

  • Altar za AI Contact Center
  • DHL Parcel za rozwiązania dla rynku e-commerce w dobie pandemii
  • Ecometrixo za aplikację dzięki której analizowanie wyników nigdy nie było łatwiejsze
  • ONe Company za Platformę eCommerce do handlu B2B
  • Przelewy24 za P24NOW

Best technology for e-commerce:

  • AI Busters zautomatyzację obsługi klienta z AI
  • Ecometrixo za aplikację dzięki której analizowanie wyników nigdy nie było łatwiejsze

Best automatization tool/technology/product for e-commerce:

  • E.Pack za System Automatycznego Pakowania CVP Everest
  • InPost za aplikację InPost Mobile
  • PerfectBot for e-commerce
  • Sky-Shop za Automatyzację bazy produktowej w e-sklepie, dzięki integracjom z hurtowniami
  • Streamsoft za system ERP

 

KATEGORIE E-FINANSE

Innovative e-payment solution:

  • ING Bank Śląski za imoje – bramka płatności online
  • PragmaGo za Odroczoną płatność dla biznesu
  • Santander Bank Polska za Czeki BLIK
  • Twisto PayU Płacę Później
  • Żabka Polska, Future Mind oraz First Data Polska za Żappka Pay

Best e-banking implementation:

  • Bank Pekao S.A. za PeoPay KIDS – narzędzie do edukacji finansowej najmłodszych
  • BNP Paribas Polska SA i e-point SA za mechanizm szybkiego umawiania wizyt w oddziale Banku z poziomu portalu bankowego

Best online insurer:

  • AVIVA za ePolisa
  • Beesafe – pierwszy cyfrowy ubezpieczyciel w chmurze
  • Ergo Hestia za Panel wypłat kanałem Blockchain
  • PZU S.A. za mojePZU

 

Zważywszy na okoliczności, gala konkursu e-Commerce Polska awards 2021 odbędzie się 23 września w kameralnym gronie nominowanych i zaproszonych gości, przy zachowaniu wszelkich standardów bezpieczeństwa. 

Więcej informacji na stronie: https://ecpawards.pl/nominowani/
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt. 

 

Partnerzy Główni konkursu e-Commerce Polska awards 2021: 

Adyen, Allegro, Przelewy24, VTEX

 

Zobacz także:

InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!
InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!

InPost – Paczkomat, Kurier to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku! […]

Czytaj więcej
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań

Izba Gospodarki Elektronicznej kontynuuje kampanię, której celem jest zrównanie szans konkurencyjnych europejskich przedsiębiorców e-commerce z podmiotami kierującymi […]

Czytaj więcej
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby

Mamy przyjemność przedstawić kolejną firmę, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby. mBank Polska od lat jest […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?