Nominowani w konkursie e-Commerce Polska awards 2021

Znamy nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2021!
Znamy nominowanych 9. edycji konkursu e-Commerce Polska awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To najbardziej prestiżowe nagrody w branży e-commerce pokazujące kierunki rozwoju i innowacyjne działania sklepów online na każdej płaszczyźnie ich działania. Tegoroczna edycja przyniosła rekordową liczbę zgłoszeń i bardzo wyrównaną walkę o zwycięstwo. Wyniki głosowania przeszły audyt kancelarii Porębski i Wspólnicy. Partnerami konkursu są Adyen, Allegro, Przelewy24 oraz VTEX.
Ostatni rok to czas ogromnego rozwoju i rewolucji w obszarze e-commerce czy szeroko pojętej transformacji cyfrowej. Widać to nie tylko po rekordowej liczbie zgłoszeń do konkursu, ale przede wszystkim po ich wysokim poziomie. Mogę świadomie używać słowa “walka”, gdyż w większości kategorii rywalizacja o zwycięstwa toczyła się do ostatnich oddawanych głosów, a o zwycięstwach przeważyły minimalne różnice w punktacji. Jako organizatora bardzo cieszy fakt corocznego powiększania się grona liderów e-commerce o kolejne podmioty wyznaczające standardy w branży” – tak przebieg konkursu komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Laureatów poznamy na gali konkursu e-Commerce Polska awards, która odbędzie się 23 września 2021 na Mysiej 3 w Warszawie. W trakcie gali poznamy również laureata w kategorii Best in, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu. Dziękujemy Partnerom Głównym konkursu i gali e-Commerce Polska awards 2021 – Adyen, Allegro, Przelewy24 oraz VTEX. Dziękujemy jurorom, którzy poświęcili swój czas na oddanie głosów, a wszystkim uczestnikom za zgłoszenia.
Nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2021 prezentujemy w kolejności alfabetycznej.
KATEGORIE DLA PODMIOTÓW E-COMMERCE
Best on mobile – podmioty średnie i duże:
- Hebe.pl CCC.eu za sukces aplikacji mobilnej
- Healthlabs.pl za nową stronę www i dedykowany projekt UX/UI w podejściu Mobile First 5
- Hebe.pl & Future Mind za aplikację zapewniającą omnichannelowe i spersonalizowane doświadczenie dla każdego klienta
- R-GOL.pl & Media4U za spójność w podejściu do zakupów online
- Savicki.pl za intuicyjną i wygodną w użyciu wersję mobilną www
Design & Usability – podmioty małe:
- Wimin za redesign sklepu online
- VisciolaFashion.com za prostotę obsługi i elegancję
Design & Usability – podmioty średnie i duże:
- CCC.eu za www minimalizującą bariery użytkowników przed e-zakupami
- HealthLabs.pl za nową stronę www
- InternetowyKantor.pl za refresh wizerunku marki
- Savicki.pl za przyjazny i estetyczny sklep internetowy z biżuterią
- TATUUM & Media4U za zakupy w zgodzie z intuicją, czyli proste wybory w e-sklepie
Best e-Commerce Retailer – podmioty średnie i duże:
- Carrefour
- CCC
- Super-Pharm.pl & Exorigo-Upos & GoldenSubmarine
- TATUUM & Media4U
Best in CSR – podmioty średnie i duże:
- Allegro za strategię CSR & Suistainability
- Answear.com za #CathTheMoment
- CCC za działania CCC w zakresie CSR
- Empik.com za wsparcie edukacji i rozwoju dzieci w odpowiedzi na wyzwania lockdownu
- TIM.pl za TIM Mikołajów
Best e-Commerce B2B – podmioty małe:
- Elementer.pl za przejście od sklepu internetowego do produkcji i dystrybucji na rynki zagraniczne
- Elmark & Global4net za Platformę B2B
Best e-Commerce B2B – podmioty średnie i duże:
- Allegro za Allegro Biznes
- Euroterm24.pl za platformę B2B
- Falelokikoki.pl za platformę B2B
- The Lorenz Bahlsen Snack-World za optymalizację sprzedaży B2B poprzez połączenie platformy e-commerce i voicebota
Best campaign (Pomysł promocyjny roku) – podmioty średnie i duże:
- Answear.com za answearLAB.”Król”
- blue shadow & Media4U za Beauty Beyond „Bądź inspiracją, nie konkurencją”
- Empik.com za Empik Premium 60 dni za darmo
- eobuwie.pl za Pokaz mody online w co-brandzie, promujący kolekcję wiosna-lato 2021
Best in Omnichannel – podmioty średnie i duże:
- Carrefour.pl za konsekwentne rozwijanie omnikanałowego środowiska sprzedaży
- CCC.eu za unikatowy, wielokanałowy model handlu obejmujący uzupełniające się kanały dotarcia do klientów
- Decathlon.pl za transparentrość kanałów i szukanie rozwiązań, które uatrakcyjnią klientom wizytę w serwisach
- Modivo.pl za benefity sprzedaży online dostępne offline
- Sephora.pl za podejście online czy offline – klient jest ten sam
Best in cross-border – podmioty średnie i duże:
- Modivo.pl za konsekwentną ekspansję w czasie pandemii
- R-GOL.pl & Media4U za podejście globalne do biznesu
Breaking the doubts – podmioty średnie i duże:
- Fly.pl za Breaking News: Traveling is safe
- SAVICKI.pl za Sklep internetowy przyjazny klientom
- Sephora.pl za stworzenie wirtualnego miejsca, w którym każdy znajdzie światowe marki kosmetyczne
Think out of the box – podmioty średnie i duże:
- CCC.eu za usługę „dostawa tego samego dnia”
- Decathlon.pl za rozwiązania pozwalające na dzielenie się sportową pasją i doświadczeniem z klientami
- Sephora.pl za katalog Sephora.pl
Best adaptation to new digital reality – podmioty małe:
- Sklep Rock House Entertainment za szybką reakcję i przejście do online branży artystycznej
- Spokey.pl za zmianę platformy handlowej w celu osiągnięcia kompleksowości usług
- zyzio-and-zuzia.pl wraz z IdeoForce za adaptację w okresie pandemii i pokazanie, że w e-commerce jest miejsce dla nowych graczy
Best adaptation to new digital reality – podmioty średnie i duże:
- CCC.eu za szybką adaptację do nowych realiów
- Decathlon.pl za Click&Collect 1h w nowej rzeczywistości
- eobuwie.pl za wprowadzenie esize.me do aplikacji mobilnej
- Semilac.pl & Performics & SPARKfoundry za błyskawiczne przemodelowanie biznesu
- POLOmarket & Appchance – za aplikację mobilną
Best Start in e-Commerce:
- Deli2.pl
- Elementer.pl
- Icenroll.pl – Lody kraftowe online
- TuZwierzaki.pl
- Sklep Rock House Entertainment
KATEGORIE DLA E-USŁUG
Best logistic tool:
- Completio za przewodnik w świecie logistyki
- InPost za Aplikację InPost Mobile
- Linker Cloud za Cloud Fulfillment Platform
- Way2Send za moduł Zbiorczego Nadawania
Best marketing tool:
- Insider za kompleksową platformę do zarządzania marketingiem biznesów online
- Pragmatic Box za AI marketing technology
Best tool for e-commerce:
- Altar za AI Contact Center
- DHL Parcel za rozwiązania dla rynku e-commerce w dobie pandemii
- Ecometrixo za aplikację dzięki której analizowanie wyników nigdy nie było łatwiejsze
- ONe Company za Platformę eCommerce do handlu B2B
- Przelewy24 za P24NOW
Best technology for e-commerce:
- AI Busters zautomatyzację obsługi klienta z AI
- Ecometrixo za aplikację dzięki której analizowanie wyników nigdy nie było łatwiejsze
Best automatization tool/technology/product for e-commerce:
- E.Pack za System Automatycznego Pakowania CVP Everest
- InPost za aplikację InPost Mobile
- PerfectBot for e-commerce
- Sky-Shop za Automatyzację bazy produktowej w e-sklepie, dzięki integracjom z hurtowniami
- Streamsoft za system ERP
KATEGORIE E-FINANSE
Innovative e-payment solution:
- ING Bank Śląski za imoje – bramka płatności online
- PragmaGo za Odroczoną płatność dla biznesu
- Santander Bank Polska za Czeki BLIK
- Twisto PayU Płacę Później
- Żabka Polska, Future Mind oraz First Data Polska za Żappka Pay
Best e-banking implementation:
- Bank Pekao S.A. za PeoPay KIDS – narzędzie do edukacji finansowej najmłodszych
- BNP Paribas Polska SA i e-point SA za mechanizm szybkiego umawiania wizyt w oddziale Banku z poziomu portalu bankowego
Best online insurer:
- AVIVA za ePolisa
- Beesafe – pierwszy cyfrowy ubezpieczyciel w chmurze
- Ergo Hestia za Panel wypłat kanałem Blockchain
- PZU S.A. za mojePZU
Zważywszy na okoliczności, gala konkursu e-Commerce Polska awards 2021 odbędzie się 23 września w kameralnym gronie nominowanych i zaproszonych gości, przy zachowaniu wszelkich standardów bezpieczeństwa.
Więcej informacji na stronie: https://ecpawards.pl/nominowani/
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
Partnerzy Główni konkursu e-Commerce Polska awards 2021:
Adyen, Allegro, Przelewy24, VTEX
Zobacz także:

InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!
InPost – Paczkomat, Kurier to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku! […]
Czytaj więcej
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań
Izba Gospodarki Elektronicznej kontynuuje kampanię, której celem jest zrównanie szans konkurencyjnych europejskich przedsiębiorców e-commerce z podmiotami kierującymi […]
Czytaj więcej
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby
Mamy przyjemność przedstawić kolejną firmę, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby. mBank Polska od lat jest […]
Czytaj więcej