Nominowani drugiej edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE

...

Znamy nominowanych drugiej edycji konkursu Perfromance Marketing Diamodns CEE 2019.

Performance Marketing Diamonds CEE to konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jako jedyny konkurs w Polsce docenienia i pokazuje nie tylko kampanie performance realizowane na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE. Laureatów tegorocznej edycji poznamy 17 października w 3one33 w Warszawie.

?Obszar performance marketingu to w chwili obecnej must have w większości biznesów. To działania wymagające znajomości wielu zagadnień – od zachowań konsumenckich, przez technolgię, po analitykę danych. Agencje realizujące kampanie performance nie do końca mogą pochwalić się swoimi sukcesami w innych konkursach, gdzie stanowią część większej całości – często przesłanianą np. przez kreatywne pomysły czy kampanie, które nie zawsze generują sprzedaż. W tym konkursie mogą pokazać swój rozwój nie tylko na rynku polskim, ale także w regionie CEE? – komentuje Paulina Wojczyńska, Project Director e-Izby.

 

Performance Marketing Diamonds CEE to międzynarodowy konkurs, w którym prace oceniane są w dwóch etapach, przez Jury złożone z ekspertów branży. Grand Prix- nagroda główna w konkursie- wyłaniana była podczas obrad Jury, które odbyły się 17 września 2019 roku. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa audytor Kancelaria Porębski i Wspólnicy.

 

Laureatów poszczególnych kategorii oraz zdobywcę Grand Prix poznamy na Gali, która odbędzie się 17 października 2019 w Warszawie.

Poznajmy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2019!

The most effective social media campaign

Nominowani:

  • Adequate – Vola.ro
  • Bluerank – Promedica24

The most effective sales campaign

Nominowani:

  • Adequate – Profitable growth of a market leader Vola.ro
  • Answear.com – GLAMIDAYS in ANSWEAR Czech & Slovakia market.
  • Bluerank – 3D DATA-DRIVEN STRATEGY FOR MALL.PL
  • Bluerank – MAY THE SYNERGY BE WITH YOU – WITTCHEN
  • Performics – Campaign by our own rules / W.KRUK

The most effective SEM campaign

Nominowani:

  • Bluerank – SEO EMERGENCY QUEST
  • Semahead – Pakuten: How to reach young customers thanks to SEM campaign synergies?

The most effective affiliate program

Nominowani:

  • Tradedoubler – Allegro.pl
  • Tradedoubler – DOZ
  • TradeTracker Poland – home&you affiliate program
  • TradeTracker Poland – Wojas affiliate program

Integrated campaign of the year

Nominowani:

  • Growww Digital – Online story of an offline World Record, Three Princes, Three Princesses Movement
  • Semahead – Vitkac
  • Tradedoubler – TEFAL IXEO

Performance Agency of the year

Nominowani:

  • Awin
  • Bluerank
  • Semahead
  • Tradedoubler

Performance Technology of the year

Nominowani:

  • Grupa Interia – ROPO 360
  • ROI HUNTER

Link do strony: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/wp-content/uploads/2019/10/NOMINEES-Performance-Marketing-Diamonds-CEE-2019-list.pdf

Zobacz także:

Brand Active na 12 miejscu w kategorii Rising Stars. Deloitte Technology Fast 50 CE 2020
Brand Active na 12 miejscu w kategorii Rising Stars. Deloitte Technology Fast 50 CE 2020

W 21. edycji rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej aż 30%. miejsc zajmują spółki […]

Czytaj więcej
Do Global! Cross-border e-commerce z e-Izbą!
Do Global! Cross-border e-commerce z e-Izbą!

Izba Gospodarki Elektronicznej startuje z kolejną inicjatywą edukacyjną wspierającą sklepy internetowe w sprzedaży transgranicznej. W ramach projektu […]

Czytaj więcej
ContentHouse: Listopadowe webinary i e-szkolenie Akademii Marketingu
ContentHouse: Listopadowe webinary i e-szkolenie Akademii Marketingu

Listopad to kolejny miesiąc z rzędu, który obfituje w spotkania edukacyjne z najlepszymi specjalistami w branży. Zapraszamy […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?