Nominowani drugiej edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE

Znamy nominowanych drugiej edycji konkursu Perfromance Marketing Diamodns CEE 2019.
Performance Marketing Diamonds CEE to konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jako jedyny konkurs w Polsce docenienia i pokazuje nie tylko kampanie performance realizowane na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE. Laureatów tegorocznej edycji poznamy 17 października w 3one33 w Warszawie.
?Obszar performance marketingu to w chwili obecnej must have w większości biznesów. To działania wymagające znajomości wielu zagadnień – od zachowań konsumenckich, przez technolgię, po analitykę danych. Agencje realizujące kampanie performance nie do końca mogą pochwalić się swoimi sukcesami w innych konkursach, gdzie stanowią część większej całości – często przesłanianą np. przez kreatywne pomysły czy kampanie, które nie zawsze generują sprzedaż. W tym konkursie mogą pokazać swój rozwój nie tylko na rynku polskim, ale także w regionie CEE? – komentuje Paulina Wojczyńska, Project Director e-Izby.
Performance Marketing Diamonds CEE to międzynarodowy konkurs, w którym prace oceniane są w dwóch etapach, przez Jury złożone z ekspertów branży. Grand Prix- nagroda główna w konkursie- wyłaniana była podczas obrad Jury, które odbyły się 17 września 2019 roku. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa audytor Kancelaria Porębski i Wspólnicy.
Laureatów poszczególnych kategorii oraz zdobywcę Grand Prix poznamy na Gali, która odbędzie się 17 października 2019 w Warszawie.
Poznajmy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2019!
The most effective social media campaign
Nominowani:
- Adequate – Vola.ro
- Bluerank – Promedica24
The most effective sales campaign
Nominowani:
- Adequate – Profitable growth of a market leader Vola.ro
- Answear.com – GLAMIDAYS in ANSWEAR Czech & Slovakia market.
- Bluerank – 3D DATA-DRIVEN STRATEGY FOR MALL.PL
- Bluerank – MAY THE SYNERGY BE WITH YOU – WITTCHEN
- Performics – Campaign by our own rules / W.KRUK
The most effective SEM campaign
Nominowani:
- Bluerank – SEO EMERGENCY QUEST
- Semahead – Pakuten: How to reach young customers thanks to SEM campaign synergies?
The most effective affiliate program
Nominowani:
- Tradedoubler – Allegro.pl
- Tradedoubler – DOZ
- TradeTracker Poland – home&you affiliate program
- TradeTracker Poland – Wojas affiliate program
Integrated campaign of the year
Nominowani:
- Growww Digital – Online story of an offline World Record, Three Princes, Three Princesses Movement
- Semahead – Vitkac
- Tradedoubler – TEFAL IXEO
Performance Agency of the year
Nominowani:
- Awin
- Bluerank
- Semahead
- Tradedoubler
Performance Technology of the year
Nominowani:
- Grupa Interia – ROPO 360
- ROI HUNTER
Link do strony: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/wp-content/uploads/2019/10/NOMINEES-Performance-Marketing-Diamonds-CEE-2019-list.pdf
Zobacz także:

e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność
1 marca startuje kolejny cykl Tygodnia z Performance Marketingiem, którego zwieńczeniem będzie e-Izba Friday, podczas którego strategicznie […]
Czytaj więcej
13 Forum Gospodarcze TIME „GOSPODARKA EU 2030” Infrastruktura, Przemysł, Finanse, Usługi – plan odbudowy UE
Zapraszamy do rejestracji na Forum Gospodarcze TIME 2021– wydarzenie organizowane z inicjatywy najaktywniejszych i największych organizacji i […]
Czytaj więcej